AnonymBruker Skrevet 19. januar 2017 #1 Skrevet 19. januar 2017 Skjønner ikke hva som er galt med meg. Jeg holdt på med en gutt for et par år siden. Han var veldig keen, jeg var litt mer tilbakeholden. Følelser har alltid skremt meg, så det var enklest å bare droppe han. Nå har jeg blitt eldre og tatt tak i følelseslivet mitt, og vil ha han. Men det er for sent. Han er i et forhold. Men jeg undres. Er dette et falskt ønske? Vil jeg ha han tilbake kun fordi han er i et forhold? Ville jeg hatt han tilbake hvis han var singel? Er det vanlig å få interesse for en mann så snart han er i et annet forhold? Anonymkode: 67541...f02
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2017 #2 Skrevet 19. januar 2017 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Skjønner ikke hva som er galt med meg. Jeg holdt på med en gutt for et par år siden. Han var veldig keen, jeg var litt mer tilbakeholden. Følelser har alltid skremt meg, så det var enklest å bare droppe han. Nå har jeg blitt eldre og tatt tak i følelseslivet mitt, og vil ha han. Men det er for sent. Han er i et forhold. Men jeg undres. Er dette et falskt ønske? Vil jeg ha han tilbake kun fordi han er i et forhold? Ville jeg hatt han tilbake hvis han var singel? Er det vanlig å få interesse for en mann så snart han er i et annet forhold? Anonymkode: 67541...f02 Jupp det er helt vanlig! - Han er ikke tilgjengelig for deg, derfor... Anonymkode: de626...b87
perplexed Skrevet 19. januar 2017 #3 Skrevet 19. januar 2017 Ja, du føler det du føler nå fordi det ikke er mulig å få til. Om situasjonen hadde bydd seg hadde du sikkert følt det samme som du følte før. Du vil heller jakte enn å bli jaktet på. 1
Prebs Skrevet 19. januar 2017 #4 Skrevet 19. januar 2017 Dropp tankevirksomheten/analyseringen rundt denne mannen du ikke kan få! Kom deg ut å finne deg ett mannebein som er tyggbart og tilgjengelig istedet......Det er mange av oss!!!!!
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2017 #5 Skrevet 19. januar 2017 Du har nok ikke jobbet nok med følelsnene dine når du vil ha en uoppnåelig mann Før avviste du han, da var han ledig, men nå vil du ha han, og nå er han opptatt. Begge deler er jo måter å unngå forhold på. Anonymkode: 05aa3...961 1
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2017 #6 Skrevet 19. januar 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Du har nok ikke jobbet nok med følelsnene dine når du vil ha en uoppnåelig mann Før avviste du han, da var han ledig, men nå vil du ha han, og nå er han opptatt. Begge deler er jo måter å unngå forhold på. Anonymkode: 05aa3...961 Du den der var ikke dum! Kanskje du har rett. Jeg som trodde at jeg endelig hadde fått orden i alt rotet. Anonymkode: 67541...f02 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå