Gå til innhold

HTH kjøkken - erfaring

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vurderer nybygg, og der er HTH-kjøkken standard, så ingenting å gjøre med leverandør av kjøkken. Noen erfaringer med HTH-kjøkken ? Prisgruppe 4 er utgangspunktet, men forstår ikke helt hvor forskjellen ligger i de forskjellige prisgruppene. Noen som kan komme med en enkel forklaring på hva som f eks skiller gruppe 3,4 og 5 ? 

Anonymkode: 645a5...d1e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

HTH og Designa ligger blant annet i samme prisgruppe. Sigdal i en over. 

Skrevet
11 timer siden, Fanteria skrev:

HTH og Designa ligger blant annet i samme prisgruppe. Sigdal i en over. 

Hth har egne prisgrupper i sitt sortiment,har ingenting med andre merker å gjøre. 

Det som avgjør prisgruppe er overflate på skrog, tykkelse på skrog og materialet skroget er laget av.  Hth har billige fronter som er anbudsfronter for å kunne vinne anbud, akkurat som alle andre konkurrenter har. 

Hth har en egen prosjektetavdeling som hjelper deg å designe kjøkkenet og eventuelt oppgradere, men hth nivå 4 gir mange valgmuligheter. 

Anonymkode: 3c247...8f8

• Liker 1
Skrevet

Vi har standard hvit Sigdal kjøkken i et nybygg fra 2015. Eneste feilen er at en av frontene har begynt å flasse maling.

Anonymkode: 76bfb...408

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hth har egne prisgrupper i sitt sortiment,har ingenting med andre merker å gjøre. 

Det som avgjør prisgruppe er overflate på skrog, tykkelse på skrog og materialet skroget er laget av.  Hth har billige fronter som er anbudsfronter for å kunne vinne anbud, akkurat som alle andre konkurrenter har. 

Hth har en egen prosjektetavdeling som hjelper deg å designe kjøkkenet og eventuelt oppgradere, men hth nivå 4 gir mange valgmuligheter. 

Anonymkode: 3c247...8f8

var ikke klar over at de har et slikt prisoppsett, så da lærte jeg noe nytt.
Trodde det var mer generelt. 

Skrevet
14 timer siden, AnonymBruker skrev:

standard hvit Sigdal kjøkken

Optima?? 

Skrevet

Har bygget noen 1000 boliger. Med Hth, norema, Drømmekjøkjenet osv. Eneste sm utpeker seg negativt er Designa. 

Gjest canacas
Skrevet

Jeg har HTH. Også i nybygg. Helt greit, men savner faktisk IKEA kjøkkenet der jeg bodde før. 

Skrevet
På 22.1.2017 den 10.17, canacas skrev:

Jeg har HTH. Også i nybygg. Helt greit, men savner faktisk IKEA kjøkkenet der jeg bodde før. 

Er dette et nybygg som i "leilighet oppført med standard kjøkken, HTH, med muligheter for tilvalg" ? Og i så fall, måtte dere ut med mye for å få det slik dere ønsket ? Og et lite spørsmål på siden av tema, hvis dette er leilighet i nybygg, hvordan opplever du lydisoleringen mellom leilighetene ?

Gjest canacas
Skrevet
16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er dette et nybygg som i "leilighet oppført med standard kjøkken, HTH, med muligheter for tilvalg" ? Og i så fall, måtte dere ut med mye for å få det slik dere ønsket ? Og et lite spørsmål på siden av tema, hvis dette er leilighet i nybygg, hvordan opplever du lydisoleringen mellom leilighetene ?

Hei, jeg kjøpte for sent - men tilvalg var mulig ja. Mange som har fått veldig fine kjøkken. Jeg har fått noen navn og numre fra utbygger, og bestilt ting fra HTH selv i etterkant. Det har fungert fint. Tilvalg koster mye i påslag, spørs om det er greit å gjøre som jeg måtte gjøre. 

Lydisoleringen er temmelig drøy, jeg hører INGENTING. Så føler meg litt alene i bygget i blant. Uvant med tanke på at jeg bodde i et klassisk OBOS bygg fra 50-tallet før. Der hørte jeg det meste.  :) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...