AnonymBruker Skrevet 19. januar 2017 #1 Skrevet 19. januar 2017 Jeg har funnet ut at jeg reagerer negativt på banan, får luft og vondt i magen. Så den må jeg dessverre kutte ut. Men er det noe annet som kan erstatte den? Et lite mellommåltid som ikke trenger noen/ lite forberedelse, kan spises hvor som helst uten annet utstyr? Anonymkode: a7dec...6df
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2017 #4 Skrevet 19. januar 2017 Fersk frukt/tørket frukt/nøtter. Men prøv banan igjen etter en stund og se om du kan tåle det igjen. Det skjedde nemlig med meg. Sluttet å spise banan fordi jeg fikk vondt i magen, og etter et år uten prøvde jeg igjen uten å reagere på det lenger. Anonymkode: d92b9...09c
Tiermi Skrevet 19. januar 2017 #5 Skrevet 19. januar 2017 Jeg får vondt i magen av banan dersom jeg ikke er flink nok til å drikke nok vann/væske i tillegg. Banan inneholder jo mye fiber tenker jeg.
brownbrown Skrevet 19. januar 2017 #6 Skrevet 19. januar 2017 eple. det er godt, billig, lite kalorier i, og mye fiber
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå