AnonymBruker Skrevet 19. januar 2017 #1 Del Skrevet 19. januar 2017 Jeg har for vane å våkne på denne tiden av natten og ligge litt våken. To netter på rad har jeg fått med meg at naboen kommer løpende hjem, låser seg inn og er inne i 2-3 minutter før han låser seg ut igjen og går hurtig/løper vekk (lett å bedømme når det er så mye slaps her nå). Jeg blir så nysgjerrig! Første natten tenkte jeg at han kanskje var hjemom for å hente drikke til et nachspiel. Men to netter på rad...? Vet ingenting ellers om han.. Anonymkode: 991f1...d94 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2017 #2 Del Skrevet 19. januar 2017 Glemte power banken for pokemon go spilling. Garantert Anonymkode: dbb26...a90 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2017 #3 Del Skrevet 19. januar 2017 Godt spørsmål, umulig å si kanskje han har vært på besøk, men må ta opp et program som går på denne tiden. Eller kanskje han tar medisiner til et visst klokkeslett. Anonymkode: f5395...4e9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hemoglobin Skrevet 19. januar 2017 #4 Del Skrevet 19. januar 2017 Mystisk oppdrag i natten. Mest sannsynligvis kriminell eller politi. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2017 #5 Del Skrevet 19. januar 2017 Kanskje han bare er hjemom i pausen for å hente matpakken sin som han glemte å ta med på på nattevakten sin? Anonymkode: 84fa0...021 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2017 #6 Del Skrevet 19. januar 2017 Tenker også at han jobber turnus og bare er hjemom for å hente noe. Hvis han har hund, kan det tenkes at han lufter den. Anonymkode: f7396...f3b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2017 #7 Del Skrevet 19. januar 2017 Tipper nattarbeider som må hjem for å hente ting. Anonymkode: 35c4f...5d2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2017 #8 Del Skrevet 19. januar 2017 Luftet hunden? Anonymkode: 1bbaa...622 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2017 #9 Del Skrevet 19. januar 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Tenker også at han jobber turnus og bare er hjemom for å hente noe. Hvis han har hund, kan det tenkes at han lufter den. Anonymkode: f7396...f3b Kan være nattarbeid men merkelig at han klarer å glemme noe to netter på rad som han må hjem og hente. Er nok ikke hund. Isåfall er det rart at han kommer hjem for så å gå ut igjen to minutter etterpå. Nei det får nok forbli et mysterium. ... Helt til jeg synker på det nivået at jeg står opp og spionerer Anonymkode: 991f1...d94 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå