PurpleRain Skrevet 19. januar 2017 #1 Skrevet 19. januar 2017 Hei Hvordan presenterer du deg selv når du skal ringe til offentlige kontorer lege, kommunehus, bank eller personer du ikke kjenner?
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2017 #2 Skrevet 19. januar 2017 Hei. Mitt navn er Kari Nordmann. Jeg lurte på, ønsker å, vil gjerne, osv... Anonymkode: 2ee93...1a3
Gjest ISeeYouCreep Skrevet 19. januar 2017 #3 Skrevet 19. januar 2017 (endret) w Endret 17. november 2023 av Nasse Nøff ❤
belle_ Skrevet 19. januar 2017 #4 Skrevet 19. januar 2017 (endret) Spørs veldig hva det gjelder, er det jobbrelatert så presenterer jeg meg og hvor jeg ringer fra. Er det privat sier jeg noe sånt som: "Hei, det er Stine, jeg ringer ang. sykkelen du har til salgs" osv. eller "Hei, jeg skulle bestilt en legetime". De får aldri med seg navnet til å begynne med likevel, så blir jo spurt opp igjen, derfor tar jeg ikke på meg bryet å si det til å starte med. Høres kanskje litt uhøffelig ut når jeg ser det sånn, men virker ikke som jeg blir oppfattet slik likevel. Endret 19. januar 2017 av belle_ 1
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2017 #5 Skrevet 19. januar 2017 Hei, det er Navn Navnesen som ringer. Jeg skulle snakket med/lurte på/ønsker et møte med/leste annonsen din +++ Anonymkode: 26d33...4e8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå