Gå til innhold

Pattaya

Fremhevede innlegg

Skrevet

Sitter og ser på Insider som handler om sextilbudet i Pattaya. Blir veldig tent av de mange flotte damene der, og fikk veldig lyst til å reise ned dit!

Det er vel ikke noe umoralsk over dette?

Anonymkode: f3329...df2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Slettes ikke. Jeg reiser til Pattis ofte og kan boltre meg i pene og unge damer hele tiden. Umoralsk? Tull. Du kan nærmest ikke gå en meter langs walking streetn uten at kåte villige jenter vil bli kjent med deg. 

Anonymkode: bfe63...c2f

Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Sitter og ser på Insider som handler om sextilbudet i Pattaya. Blir veldig tent av de mange flotte damene der, og fikk veldig lyst til å reise ned dit!

Det er vel ikke noe umoralsk over dette?

Du gir blanke faen i om de gjør det frivillig eller ikke?

Håper du blir tatt.

Anonymkode: bd0c9...e57

• Liker 10
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Håper du blir tatt.

Skal vi gjøre dette til en diskusjon om frivillighets-begrepet?

Anonymkode: c537f...70c

Skrevet

Slett denne! Oppfordrer til trafficing. 

Anonymkode: ffbea...71a

• Liker 11
Skrevet

Bare husk på at det ikke alltid at de som ser ut som kvinner, faktisk er kvinner :D  

• Liker 10
Skrevet

Null i IQ og null i EQ. Tipper pikken din ikke virker som den skal heller. 

Anonymkode: c543f...2cc

• Liker 10
Skrevet

Kåte villige jenter som vil bli kjent med deg - eller desperate jentunger uten noe annet valg... Hvilken er det? 

Anonymkode: 4e0e3...ada

• Liker 12
Skrevet

Husk at du må pisse i en strømpe for å fange opp når kukhodet faller av etter at du har vært der

• Liker 2
Skrevet

La meg gjette... Du er 60 år og skallet.. Og litt mannsjåvinistisk.

Anonymkode: 3d20b...c0a

• Liker 2
Skrevet
14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Håper du blir tatt.

Hvis du så programmet, så ville du sett at jentene gjør det helt frivillig for å tjene penger.

Skrevet
16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Slettes ikke. Jeg reiser til Pattis ofte og kan boltre meg i pene og unge damer hele tiden. Umoralsk? Tull. Du kan nærmest ikke gå en meter langs walking streetn uten at kåte villige jenter fattige jenter som tjener like mye på en kveld med sexsalg som de ville gjort på en måned i fabrikkjobb vil bli kjent med deg. 

Anonymkode: bfe63...c2f

Anonymkode: bce61...f80

• Liker 1
Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvis du så programmet, så ville du sett at jentene gjør det helt frivillig for å tjene penger.

Hvis du sånn innimellom hadde sett på tekstinga, ansiktet til reporteren, hørt etter hva som ble sagt eller satt to av hjernecellene dine i sving istedenfor å runke til rumpene du så på skjermen, hadde du fått med deg at de ikke gjør det frivillig i det hele tatt. Om man vil ha mat til barna sine eller ikke er ikke noe man kan velge, det er en nødvendighet. 

Om du vil være et nedrig og ondt menneske som utnytter mennesker i nød og skader dem fysisk og psykisk eller ikke, derimot, er et valg du tar. Du er rett og slett den eneste som kan velge her, og dessverre ser du ut til å være den type mann som er komfortabel med å velge med kukhodet. 

• Liker 11
Skrevet
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Null i IQ og null i EQ. Tipper pikken din ikke virker som den skal heller. 

for et tragisk personangrep. ble du triggered eller. om folk drar til pattaya for å kjøpe seg sex er jo det samme som kvinner som drar til jamaica og afrika for å kjøpe seg sex. like stusselig . at du går ned på det nivået og nevner at pikken hans ikke fungerer er lavmål. det er det ingen her som vet

• Liker 1
Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kåte villige jenter som vil bli kjent med deg - eller desperate jentunger uten noe annet valg... Hvilken er det? 

Anonymkode: 4e0e3...ada

er vell mer ung jenter som er ute etter penger. folk er lutfattig der nede

• Liker 1
Skrevet
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Slett denne! Oppfordrer til trafficing. 

Anonymkode: ffbea...71a

å herregud 

• Liker 1
Skrevet
4 minutter siden, brownbrown skrev:

for et tragisk personangrep. ble du triggered eller. om folk drar til pattaya for å kjøpe seg sex er jo det samme som kvinner som drar til jamaica og afrika for å kjøpe seg sex. like stusselig . at du går ned på det nivået og nevner at pikken hans ikke fungerer er lavmål. det er det ingen her som vet

Mener du virkelig at forsvaret for å utnytte mennesker i nød i Patraya er at det finnes andre som utnytter mennesker i nød andre steder? 

"Jeg må da få lov til å drepe noen jeg også, for jeg vet at det finnes andre som har gjort det, det har jeg lest i avisa! Hvis ikke jeg får lov til å gjøre det da, er det urettferdig!"

Det er ikke sånn det fungerer, vet du. 

• Liker 8
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mener du virkelig at forsvaret for å utnytte mennesker i nød i Patraya er at det finnes andre som utnytter mennesker i nød andre steder? 

"Jeg må da få lov til å drepe noen jeg også, for jeg vet at det finnes andre som har gjort det, det har jeg lest i avisa! Hvis ikke jeg får lov til å gjøre det da, er det urettferdig!"

Det er ikke sånn det fungerer, vet du. 

så det er annerledes ? når menn kjøper sex i pattaya fra unge kvinner som selger sex, da er det stakkars de og de er så i nød. kjøper kvinner sex fra menn i afrika er det noe helt annet ?

Skrevet
2 minutter siden, brownbrown skrev:

så det er annerledes ? når menn kjøper sex i pattaya fra unge kvinner som selger sex, da er det stakkars de og de er så i nød. kjøper kvinner sex fra menn i afrika er det noe helt annet ?

Det blir akkurat det samme. Var det noe mer du lurte på?

• Liker 5
Skrevet

kos dere i pattaya gutter ....ikke bry dere om damer som skal gi dere dårlig samvitighet 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...