Gjest Anonymous Skrevet 5. desember 2004 #1 Skrevet 5. desember 2004 ..ser på trådene her inne, hvem er de? Antall visninger for hvert emne på seksualitet er jo skyhøye sammenliknet med andre foraer. Bare en digresjon...
Gjest Valhalla Skrevet 5. desember 2004 #2 Skrevet 5. desember 2004 Middelaldrende menn og tenåringsgutter vil være min gjetning.
Gjest Devil's Spawn Skrevet 5. desember 2004 #3 Skrevet 5. desember 2004 Gutter som runker og blir så kåte av damene her. Det er ihvertfall det jeg har hørt her av noen damer her som forstår veldig godt alt mellom himmel og jord, og ikke minst vet at gutter får ståpikk bare de hører ordet sex.
Gjest Valhalla Skrevet 5. desember 2004 #4 Skrevet 5. desember 2004 Huff da Rat el-sheik hvorfor sa du det ordet, *ser ned*
Arkana Skrevet 5. desember 2004 #5 Skrevet 5. desember 2004 Vel, sex er jo alltid spennende å lese om, men kanskje litt mer flaut å snakke om.
Gjest Devil's Spawn Skrevet 5. desember 2004 #6 Skrevet 5. desember 2004 Huff da Rat el-sheik hvorfor sa du det ordet, *ser ned* Okey, jeg skal slutte å si "himmel og jord".
Gjest den som lurte Skrevet 5. desember 2004 #7 Skrevet 5. desember 2004 joda, sex er jo spennende. Men det er likevel VELDIG mange flere som kikker her inne i forhold til de andre foraene. Og da slår liksom tanken meg at det er de samme 10-100 personene som kikker og kikker og håper at neste tråd - eller neste innlegg i en ellers streit tråd må være opphissende... Så pliiis, skriv noe opphissende. Neida. (men jeg ser for meg at under feks generell debatt er de fleste som kikker innom potensielle eller faktiske deltagere i noen av debattene... og at det ikke er sånn her inne?)
Dru Skrevet 5. desember 2004 #8 Skrevet 5. desember 2004 Sex selger! Du har nettopp oppdaget at det er sannhet i uttrykket. Er ikke verre enn det.
Gjest Catwoman Skrevet 6. desember 2004 #9 Skrevet 6. desember 2004 her er jeg. Ofte jeg bare er innom og leser uten å svare, gidder jo ikke svae på tråder hvor jeg ikke har noe å svare. Og det er ikke bare på seksalitet, mange andre forumer je bare leser tråder uten å svare også.
Gjest Homo Erecticus Skrevet 6. desember 2004 #10 Skrevet 6. desember 2004 her er jeg. Ofte jeg bare er innom og leser uten å svare' date=' gidder jo ikke svae på tråder hvor jeg ikke har noe å svare.[/quote'] Støtter denne. Er så utrolig mange tomskaller her inne som svarer på innlegg med kun et smilefjes. Hvor er nytteverdien. Tror det er mange som har behov for å vise at de er her. Behov for oppmerksomhet eller nettavhengige som samler "antall innlegg". Når det gjelder å se på trådene, så er man jo innom for å se hva andre har svart, f.eks hvis man har lagt inn et svar selv. Telleren oppdateres hver gang tråden blir aktivert. Legger du inn et innlegg så kommer du tilbake til tråden hvis du vil og genererer 2 treff bare der.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå