Gå til innhold

Sko til 1-åring

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en på 14 mnd som ikke går, men skal kjøpe sko så vi også kan øve ute. Noen merker å anbefale?
Vet at vi bør finne en sko med stødig hel og god støtte.. Hvilke vintersko har det? Noen gode erfaringer?
Kommer også til å høre i butikk, men vil spørre her først da jeg har blandet erfaring med hva butikkansatte faktisk kan..

Anonymkode: e2344...b9d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Barn skal ikke gå med vanlige sko før de har gått uten støtte i seks uker, om ikke mer. Det er hva de butikkansatte vil fortelle deg om de har peiling, det er hva som er anbefalt.

Kjøp ungen stonz eller reima fotposer og la foten og gangen utvikle seg sjøl uten sko som hindrer bevegelse. Når ungen faktisk kan gå, DA drar du til butikken.

Anonymkode: de564...22a

• Liker 3
Skrevet
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Barn skal ikke gå med vanlige sko før de har gått uten støtte i seks uker, om ikke mer. Det er hva de butikkansatte vil fortelle deg om de har peiling, det er hva som er anbefalt.

Kjøp ungen stonz eller reima fotposer og la foten og gangen utvikle seg sjøl uten sko som hindrer bevegelse. Når ungen faktisk kan gå, DA drar du til butikken.

Tror du jeg har barnet ute i ullsokker, eller? :fnise:

Anonymkode: e2344...b9d

Skrevet

Da har du det du trenger foreløpig da.

Skrevet

Jeg har også en på 14 mnd som ikke går enda. Sko kjøper jeg ikke før han går stødig inne.

Når han er ute har på seg Reima fotposer. Han foretrekker å krabbe når han er ute, og jeg har faktisk aldri tenkt tanken å kjøpe sko for å la han øve seg på å gå.

Anonymkode: 293c3...406

• Liker 1
Skrevet

Kavat sine lær å gå sko er veldig fine. Ellers bør ikke barn ha sko før de går stødig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...