Gjest Anonymous Skrevet 26. juli 2002 #1 Del Skrevet 26. juli 2002 For et par år siden begynte jeg på Diane p-piller, hadde hørt at disse skulle hjelpe mot uren hud. Og det gjorde dem også. Men jeg synest huden min også er blitt mye mer ømfintlig etter jeg begynte på disse pillene, det virker som om den leger seg saktere (får lettere arr etter kviser) og huden følest i det hele tatt mye tørrere enn før da den jo var mer fet og blank.. Kan det stemme at Diane gir en mer ømfintlig hud, og at man da bør bruke produkter/hudkremer som gjør den mer motstandsdyktig? Hilsen en som lurer.. :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 26. juli 2002 #2 Del Skrevet 26. juli 2002 Jeg brukte diane lenge uten å merke noe av det som du beskriver. Men har du bruksanvisningen kan du jo lese der hva som står. Er det sånn at huden er mer ømfindlig ved bruk skal det stå der! Om du har kastet esken kan du slå opp i felleskatalogen på nettet og se der! Lykke til -Charmina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå