Gå til innhold

Er du fornøyd med treningsinnsatsen så langt i år?

Er du fornøyd med innsatsen så langt i år?  

22 stemmer

1. 1. Er du fornøyd med antall treningsøkter så langt i 2017?

• Ja
      18
    • Nei
      4

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg innså at jeg har dratt på trening 11 av 18 dager så langt i år. Det er én gang mindre enn jeg skulle ønske, men ettersom jeg har hatt gode effektive og harde økter er jeg fornøyd læll. Hvordan går det med deg?

Anonymkode: 4e641...6fa

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja jeg trener som normalt 3-4 ganger i uka, og også fått turer i fjell og mark. Men skulle ønske jeg hadde fått mer utetid. Dårlig vinter foreløpig. 

Anonymkode: 97ad4...9c0

Skrevet

10 av 18 dager her. Fornøyd med det. :) 

Anonymkode: 251e6...910

Skrevet

Trener ikke, det er gørrkjedelig.

Så ja, jeg må si meg fornøyd 😊

Anonymkode: cbe9a...ada

Skrevet

Har trent 14 av 18 dager her, ganske fornøyd med det. Men har ikke endret treningsvanene etter nyttår.

Skrevet

Jeg har mål om minimum to økter i uka. Så langt har jeg klart målet med glans, men denne uka holder det hardt. For mange ting som skjer på ettermiddagene som jeg ikke kan sno meg unna.

Skrevet

3-4 ganger i uka. Er fornøyd:)

Skrevet

Får ikke trent selv om jeg har lyst :/

Anonymkode: 0f04e...266

Skrevet

Prøver å trene 1-4 ganger i uken :)

Men jeg har trent jevnlig i flere år. Dette er ikke noe som startet etter nyttår. Har trent litt mindre i januar da det er stappfullt på sentrene med nyttårsforsett entusiaster som skal ned i vekt. Dabber nok av snart så da blir det enklere å trene igjen. Men da det står 60 personer i kø venter man heller noen uker :laugh:

Foreløpig går jeg stort sett lange turer til og fra jobb hver dag for å holde meg i gang. Å om jeg får plass på timene trener jeg når jeg kan.

Anonymkode: ed2d0...f12

• Liker 2
Skrevet

Nja. Den kunne vært bedre, men den kunne vært verre også. Jeg og samboer har bestilt oss gym som vi skal ha i kjelleren så alt blir så halvveis frem til det kommer. Regner med vi har det på mandag så da begynner hardkjøret 

Skrevet

Ja, har trent 4-5 ganger i uka, men det gjorde jeg i fjor også :)

Skrevet

Trent helt etter planen, null ganger, kjempefornøyd :nori:

Anonymkode: 9b598...92c

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...