Gå til innhold

Intersport Fagernes Sportsforening gjør narr av overvektige på Facebook

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bilde av to damer, som får plass i en jakke, som selvfølgelig er beregnet på én. De er lattermilde, tydeligvis veldig gøy at de får plass til to stk i en slik Bergansjakke. Som om svært overvektige ikke allerede er klar over at de er feite? "Se, dere er like feite som to personer, hihi". Smakløst.. eller? 

Anonymkode: 3e216...345

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Bilde av to damer, som får plass i en jakke, som selvfølgelig er beregnet på én. De er lattermilde, tydeligvis veldig gøy at de får plass til to stk i en slik Bergansjakke. Som om svært overvektige ikke allerede er klar over at de er feite? "Se, dere er like feite som to personer, hihi". Smakløst.. eller? 

Tacky as fuck. Så lurer de på hvorfor folk handler på nett? jeg gidder ikke legge igjen pengene mine hos folk som oppfører seg sånn.

Skrevet

Herregud, jeg synes dette var å overdrive. De gjør ikke narr av overvektige. 

Skrevet

Synes du er rimelig hårsår om du ikke tåler dette.

Anonymkode: 3ec98...2f6

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Synes du er rimelig hårsår om du ikke tåler dette.

Anonymkode: 3ec98...2f6

Det er jo ikke jeg, det er overvektige som ikke tåler det. Send saken til Jørgen Foss, se hva han sier. Han hadde flydd i flint.

Gjest chisandra
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er jo ikke jeg, det er overvektige som ikke tåler det. Send saken til Jørgen Foss, se hva han sier. Han hadde flydd i flint.

Du blir krenket på vegne av overvektige? 

Skrevet

Og så lurer folk på hvorfor overvektige ikke går i sportbutikker for å handle treningstøy...og dette er bare hvordan de oppfører seg i butikken, bare vent til dere opplever oppførselen til alle på treningssenteret! 

Hilsen overvektig som ikke orker å gå inn  sportsbutikker eller treningssenter mer, etter mange slike opplevelser. 

Anonymkode: fd409...ae0

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...