leslie Skrevet 5. desember 2004 #1 Del Skrevet 5. desember 2004 eller vet du kort og presist hva birgerdommen/aktuelldommen omhandler? jeg sitter nå med min bærbarepc langt gokk i fjellet, låst meg inne for disse to dagene før eksamen og har til min store sorg glemt å sjekke ut hva disse to dommene kort handler om... jeg får ikke sjekket det ut før eksamen. og har ikke tilgang til lovdata da dette må betales for... hjeeeeelp.... :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cerise Skrevet 5. desember 2004 #2 Del Skrevet 5. desember 2004 Har du henvisningen til de? Rt...... ?så kan jeg se hva jeg finner ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
leslie Skrevet 5. desember 2004 Forfatter #3 Del Skrevet 5. desember 2004 Birgodommen, Rt 1985.290 og Aktuelldommen, Rt 1988.556 rt 1996 s 98 da er du snill;) send gjerne personlig mld;) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cerise Skrevet 5. desember 2004 #4 Del Skrevet 5. desember 2004 Sånn, nå tror jeg jeg har sendt deg det du trenger på personlig melding Bare gi beskjed hvis ikke, lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå