AnonymBruker Skrevet 18. januar 2017 #1 Skrevet 18. januar 2017 Noen som har opplevd å ikke føle gnist på de første datene, men at følelsene har kommet etter en stund? Jeg holder på med en fyr jeg ikke synes er veldig attraktiv, men han har en vanivittig fin personlighet. Flere som har opplevd at synet endrer seg til det posititve? Anonymkode: aed11...13a
meeeg9 Skrevet 18. januar 2017 #2 Skrevet 18. januar 2017 Hmm..kanskje du ser på ham mer som en venn?
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2017 #3 Skrevet 18. januar 2017 Vi har datet i 2 uker. Jeg føler egentlig ikke at jeg bare ser på han som en venn.. Men jeg blir veldig stresset over at jeg ikke føler noen gnist enda Anonymkode: aed11...13a
Gjest rayon de soleil Skrevet 18. januar 2017 #4 Skrevet 18. januar 2017 Hvis det absolutt ikke er noen tiltrekning der overhodet, ja så tror jeg kanskje at du skal gå videre for dere begges del. På den annen side så kan jo også tiltrekning komme snikende, for veldig mange år siden ble jeg tullete betatt av ei som langt fra var den peneste jenta på skolen, egentlig synes ikke jeg hun var så pen heller, men det var noe med henne som gjorde at jeg var skuffet hvert friminutt jeg ikke så henne - og når hun var der så kom sommerfuglene. Tørte aldri å fortelle noen om de følelsene der, kamerater hadde trodd det hadde rablet fullstendig for meg den gangen om jeg hadde fortalt. Hele skoleåret gjennom var det henne som lyste opp hverdagene mine, hun ble bare penere og penere og når hun smilte så ble jeg helt satt ut. Året etter var hun borte, jeg ble så skuffet når hun ikke var der mer, visste jo hun bodde langt unna og at jeg sannsynligvis aldri ville se henne igjen. Trengereid (lita bygd) hvor hun kom fra var for langt unna, hvor ble hun av... Valgte vel en annen videregående skole eller skiftet retning...?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå