Gå til innhold

Problem med øret

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det startet med for snart 5 uker siden at jeg våknet opp med en kjempe dott i høyre øret. Og hørte nesten ingenting. Jeg har fortsatt dott i øret og føler jeg hører bra, men vet ikke om det er fordi jeg har vendt meg til dette nå. Det suser noe veldig i øret. Jeg var hos legen for 3 uker siden og fikk noen tabletter, men det har enda ikke gått over. Jeg merker at øret fortsatt ikke er helt bra

Har noen sliti med det samme? Hva gjorde dere? Jeg har tidligere hatt dren, men har ikke det nå lenger. Det er mange år siden. 

Anonymkode: 6b303...6c1

Skrevet

jeg har det ligenede,men ikke akkurat  dott,for en uken siden,jeg var på besøkt min datter som bor i Bergen, lørdag morgen våkne jeg med sus i øret høre side,jeg har det ennå,og jeg prøver og klemer og palperer rundt tining partiet og det er litt stivt ,har ikke hatt kontakt med min legen ennå.

Skrevet

Jeg har fått tette ører, da har ddet vert ørevoks. Jeg fikk tips om at man kan dryppe litt matolje, f.eks olivenolje i ørene for å mykne opp og ordne ørevoksproblemet.

Anonymkode: fb8f8...a4f

Skrevet

ja, Jordnøtte olje skulle være bra og husker du å tempere olje rund kropp temparaturen,jeg hat ikke tette øre vet ikke det var ,sikker muskel

Skrevet

Dra tilbake til legen. Det du beskriver kan være øregangsbetennelse eller mye eksem. (Pirker og plokker du mye i øret?) 

Tablettene du fikk vil jeg tro var antibiotika, andre tabletter er ikke vanlig å bruke ved øreproblemer av denne typen. Stemmer dette, så vil jeg videre tro at du har fått et antibiotika som ikke fungerer på den aktuelle bakterien du har i øret. (Dette har jeg selv prøvd, flere ganger.)

Anonymkode: a9773...84a

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...