Gå til innhold

Snapchat - noen som kan forklare meg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, det har seg slik at jeg for kanskje ca. 3 uker siden blokkerte eksen min på snapchat. Jeg kan ikke huske hvorfor jeg gjorde det, men jeg mener det var fordi jeg egentlig hadde ment å blokkere han fra mystory og ikke vanlig blokkering hvis dere skjønner. Vel, jeg har sett det lille han har lagt ut av bilder på mystory, men de siste 3-4 dagene har jeg ikke kunne sett scoringen hans. Leste en artikkel på engelsk om at det betyr at personen har unfollowed eller blokkert deg. Da har han isåfall unfollowed/blokkert meg mens han var blokkert av meg, noe jeg hadde glemt at jeg hadde gjort. Så jeg lurer på hva som egentlig har skjedd, for er veldig forvirra nå. Har iallfall unblocked og deretter unfollowed han nå, men han står fortsatt i Chat-lista og det kommer opp "Legg til som venn" når jeg holder over, men før jeg unfollowed han var han i tillegg i vennelista. Noen som kan forklare meg hva som har skjedd? Ser at meldingen ble veldig detaljert, så bare spør om noe er litt uklart :) 

Anonymkode: 5f62d...a79

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han har blokkert deg.. Og så fort du logger deg ut og inn i snapchat, så blir han borte fra listen din :) 

Anonymkode: 6abfc...f7e

Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han har blokkert deg.. Og så fort du logger deg ut og inn i snapchat, så blir han borte fra listen din :) 

Anonymkode: 6abfc...f7e

Takk, greit å få det avklart :) Litt trist og surt at han sa vi skulle være venner da, men det får så være..

Skrevet

Men noen som vet hva som skjedde når jeg hadde blokkert han (hadde glemt det), men fortsatt kunne se hans mystory og scoringen hans? Var det slik at han da ikke kunne se min scoring eller noe sånt og ikke chate med meg? 

Gjest Hemoglobin
Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Takk, greit å få det avklart :) Litt trist og surt at han sa vi skulle være venner da, men det får så være..

Du burde vel kontaktet han og forklart feilen du gjorde istedenfor å ha denne holdningen her? Det er tross alt du som begynte. Selv om du sier det var et uhell. Se bjelken i ditt eget øye.

Skrevet
10 timer siden, Hemoglobin skrev:

Du burde vel kontaktet han og forklart feilen du gjorde istedenfor å ha denne holdningen her? Det er tross alt du som begynte. Selv om du sier det var et uhell. Se bjelken i ditt eget øye.

Da antar jeg at svaret var ja til de to spørsmålene i innlegget over deg som jeg stilte. Likevel kan jeg ikke bestemme meg for å slutte å være lei meg  fordi jeg blokkerte han først, men det hadde vært flott om det var sånn. Det er 3 måneder siden han slo opp, så han hadde vel spurt om å finne på noe iløpet av den tiden hvis han ønsket det. Tror dere ikke det? Og da ser jeg ikke vitsen med å få tilbake kontakten, noe vi kanskje hadde gjort om jeg hadde ringt han og fortalt den store feilen min (om han hadde svart). 

7 timer siden, minnieLinnie skrev:

Forstår ikke hensikten med å blokkere. Jeg har aldri hatt behov for å blokkere noen. 

Jeg blir bare blokkert. Gutter jeg skriver mye med, vi har avtalt å møtes, men så vil de ikke møte meg lenger, så de blokkerer meg. Ekser som blokkerer gjør det nok fordi de ikke vil ha noe mer med eksen sin lenger. Mest sannsynlig det som gjelder min eks, og det gjør vondt. Som om noen stikker en kniv i magen min. Kan noen klandre meg for det? Det går jo bare utover meg. 

Gjest Hemoglobin
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Da antar jeg at svaret var ja til de to spørsmålene i innlegget over deg som jeg stilte. Likevel kan jeg ikke bestemme meg for å slutte å være lei meg  fordi jeg blokkerte han først, men det hadde vært flott om det var sånn. Det er 3 måneder siden han slo opp, så han hadde vel spurt om å finne på noe iløpet av den tiden hvis han ønsket det. Tror dere ikke det? Og da ser jeg ikke vitsen med å få tilbake kontakten, noe vi kanskje hadde gjort om jeg hadde ringt han og fortalt den store feilen min (om han hadde svart). 

Jeg blir bare blokkert. Gutter jeg skriver mye med, vi har avtalt å møtes, men så vil de ikke møte meg lenger, så de blokkerer meg. Ekser som blokkerer gjør det nok fordi de ikke vil ha noe mer med eksen sin lenger. Mest sannsynlig det som gjelder min eks, og det gjør vondt. Som om noen stikker en kniv i magen min. Kan noen klandre meg for det? Det går jo bare utover meg. 

Du kommer mye lengre ved å si det som det er nå, uten å vente på at han skal ta kontakt. Uansett har du ikke noe å tape med å spille på lag med følelser du forsøker å skjule.

Jeg skjønner ting er vndt og sårt, men hva har du å tape på å være ærlig?

Skrevet
1 time siden, Hemoglobin skrev:

Du kommer mye lengre ved å si det som det er nå, uten å vente på at han skal ta kontakt. Uansett har du ikke noe å tape med å spille på lag med følelser du forsøker å skjule.

Det er noe veldig klokt i det du sier, men jeg er samtidig redd for å bli avvist for tredje gang eller iallfall andre gang. Men mest fordi jeg tenker at jeg kanskje nå vil klare å komme videre. Hvis vi får kontakt igjen, så kan det jo hende han senere bestemmer seg for at han er helt ferdig med meg. Samtidig vil jeg nok føle meg bedre hvis jeg forteller han sannheten, ja. Jeg føler meg litt som en stalker for har aldri sendt han en melding før, bare snaps. Da er det bare å håpe på at han ikke blokkerer meg der óg da.  

Skrevet
22 timer siden, Hemoglobin skrev:

12 timer siden, Hemoglobin skrev:

Jeg sendte han en melding for noen timer siden, og det viste seg at han hadde slettet den snap-kontoen fordi han fikk så mange unyttige meldinger der, og altså ikke blokkert meg. Så tydelig at han ikke hadde fått med seg at jeg hadde blokkert han. Jeg svarte noe lignende som at ettersom han ikke hadde lagt meg til på den nye snap-kontoen sin, så er han vel ferdig med meg, og da svarte han at han kanskje kan legge meg til der for vi er jo ikke uvenner. Han har ikke lagt meg til for å si det sånn, og jeg tviler på at jeg noen gang kommer til å se den forespørselen heller. Men jeg tapte ingenting på det, så takk for rådet Hemoglobin.

Gjest Hemoglobin
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg sendte han en melding for noen timer siden, og det viste seg at han hadde slettet den snap-kontoen fordi han fikk så mange unyttige meldinger der, og altså ikke blokkert meg. Så tydelig at han ikke hadde fått med seg at jeg hadde blokkert han. Jeg svarte noe lignende som at ettersom han ikke hadde lagt meg til på den nye snap-kontoen sin, så er han vel ferdig med meg, og da svarte han at han kanskje kan legge meg til der for vi er jo ikke uvenner. Han har ikke lagt meg til for å si det sånn, og jeg tviler på at jeg noen gang kommer til å se den forespørselen heller. Men jeg tapte ingenting på det, så takk for rådet Hemoglobin.

Så tøfft at du prøvde i hvertfall <3

Du får bare se hva som skjer framover :hug:

Skrevet
31 minutter siden, Hemoglobin skrev:

Så tøfft at du prøvde i hvertfall <3

Du får bare se hva som skjer framover :hug:

Tusen takk, var litt vanskelig å trykke på send, men tenkte på det du hadde sagt og det hjalp veldig <3

Ja, uff, får nesten bare det :sukk::) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...