Gå til innhold

Galt å søke andre folk i forhold når man selv også er det?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei, 

Jeg ønsker gjerne å komme i kontakt med andre som er i forhold akkurat som meg. Vet at det er flere der ute som er i samme båt, som ikke får nok fra sin partner. Hvorfor er dette tabu? Hva er galt med det?

Anonymkode: 2f740...cf9

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er "tabu og galt" fordi man går bak ryggen på sin partner isteden for å ende forholdet man ikke lenger er lojal til og stå fritt til å gjøre som man vil. 

• Liker 1
Skrevet

Det er jo ikke noe galt med det så lenge partneren din og partneren til den andre begge vet om det og synes det er greit.

• Liker 5
Gjest Hemoglobin
Skrevet

Skal du holde på med andre samtidig som du har noen hjemme bør du følge klare regler og ha full åpenhet om det med partneren. Pluss full enighet om det. Godtar du at hun har andre i tillegg til deg?

Personlig mener jeg at man like godt kan forbli singel om sex med flere enn en partner er en prioritet. 

Skrevet

Kommer helt an på hva som er avtalt dere i mellom. Selv lever jeg i et poly forhold, som jeg selv har satt som semiåpent, da jeg ikke har interesse av andre menn. 

Det funker for oss, så må andre finne hva som funker for dem :) 

• Liker 1
Skrevet
3 timer siden, kattepusen skrev:

Kommer helt an på hva som er avtalt dere i mellom. Selv lever jeg i et poly forhold, som jeg selv har satt som semiåpent, da jeg ikke har interesse av andre menn. 

Det funker for oss, så må andre finne hva som funker for dem :) 

Enig.

Og jeg er også i et semiåpent forhold, med litt bdsm inne i bildet ;)

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...