AnonymBruker Skrevet 18. januar 2017 #1 Skrevet 18. januar 2017 Vi flytter til sommeren og har to barn som da må begynne i ny barnehage (og ei på ny skole). Har man rett på fri ifm dette, eller er det kun ved oppstart første gang i bhg? Har lyst til at de skal få bli litt kjent før de får fulle dager, 'en kan selvfølgelig ta ut ferie etc. Anonymkode: fd075...c29
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2017 #2 Skrevet 18. januar 2017 Fri ifm tilvenning i barnehage er ikke lovhjemlet, så du må nesten sjekke PH-boken på arbeidsplass og høre med din leder om hva praksisen er der du jobber. Anonymkode: b96fe...ad2 1
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2017 #3 Skrevet 18. januar 2017 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Vi flytter til sommeren og har to barn som da må begynne i ny barnehage (og ei på ny skole). Har man rett på fri ifm dette, eller er det kun ved oppstart første gang i bhg? Har lyst til at de skal få bli litt kjent før de får fulle dager, 'en kan selvfølgelig ta ut ferie etc. Anonymkode: fd075...c29 Jeg er offentlig ansatt(mannen også) og der var reglementet oppstart barnehage, uten begrensninger på antall ganger. Jeg har benyttet meg av ulønnet fri i to omganger med tre dager. Hadde tatt ferie om det ikke var mulig. Anonymkode: a0df5...da2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå