Gå til innhold

Kan kvinner vite om de er attraktive som kjærester?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Leste tråden om dama som trodde hun ville være singel for resten av livet om det ble slutt mellom henne og kjæresten.  

Det jeg lurer på er om man som kvinne kan vite om man er attraktiv som kjæreste. Med attraktiv som kjæreste menes at man lett kan få en bra kjæreste. Å lett få en konebanker gjør en ikke attraktiv. 

Det jeg synes er problematisk er at man vanskelig kan vite om beilerne en har er ute etter forhold eller om de er ute etter sex. Det finner man jo først ut etter man har blitt sammen. Men da har man jo egentlig kun funnet ut at 1 person ønsker å bli sammen med dama. At 1 person ønsker å bli sammen med dama trenger jo ikke bety at hun er populær som kjæreste blant andre menn.

Anonymkode: 88604...5ca

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vet at jeg ikke er det.  Alltid fint med litt selvinnsikt. 

• Liker 2
Skrevet

Nå er jeg 39 år, og har vært i flere forhold, og langvarige forhold. Jeg får jevnlig oppmerksomhet fra menn. Bare i januar har jeg blitt bedt på date av 4 menn. Og alle mine exer, sier at jeg var en fantastisk kjæreste. Noen av de sier fortsatt at de aldri har hatt en bedre kjæreste. Jeg er og fullstendig klar over at jeg er en bra kjæreste. Men samtidig, jo eldre jeg blir. Jo mer sær blir jeg på personlighet til den jeg skal være sammen med. Så nå bruker jeg lenger tid på å finne kjæreste, enn jeg gjorde da jeg var yngre.

Anonymkode: 1fe21...c34

• Liker 2
Skrevet

Man merker jo om man får lite eller mye oppmerksomhet fra menn, om man er attraktiv utseendemessig og gir et godt førsteinntrykk. Om man er attraktiv som kjæreste er vel noe som først viser seg når man har blitt bedre kjent med noen, men hvordan man har fungert i tidligere forhold sier litt. Da vet man i alle fall hva man duger til og ikke, og når man har god selvinnsikt tror jeg man lettere skjønner hvor attraktiv man vil være for andre. 

Skrevet

Du vet det jo om du har datet flere og alle vil bli sammen med deg, du vet det om du har hatt flere forhold der mennene er seriøse. Klart man vet om man er attraktiv som koneemne av erfaring

Anonymkode: 1d3f6...99d

• Liker 2
Skrevet
6 timer siden, Silfen skrev:

Hvis du tror du er uattraktiv, blir du uattraktiv - Så ja du er sikkert uattraktiv. Wow jeg elsker gjentagelse av ord. Du er nok bedre enn du selv tror :)

Skrevet

Det er flere faktorer inne i bildet, da. Jeg er ikke spesielt fysisk attraktiv, men noen type menn syns jeg er søt og liker være i forhold med meg. Jeg er ikke en alle menn går etter eller flørter med, men det finnes menn som liker en som jeg. Jeg ser ikke på meg selv som attraktiv eller uattraktiv, egentlig. Jeg er meg, noen liker meg, andre ikke.

Mye handler om man passer sammen, enn hvordan man er alene. Noens verdens beste kjæreste kan være creepy eller plagsom for andre..

Anonymkode: f7946...9a3

• Liker 2
Skrevet

De av venninnene mine som sjeldent eller aldri har vært single har vært de der blonde stille jentene som ser bra ut på armen. At de alltid også blir offer for utroskap pga de er kjedelige er den andre siden av saken å være såkalt kjærestejente. 

Skrevet
22 minutter siden, LeoxBarca skrev:

Hvis du tror du er uattraktiv, blir du uattraktiv - Så ja du er sikkert uattraktiv. Wow jeg elsker gjentagelse av ord. Du er nok bedre enn du selv tror :)

Altså,  jeg er fan av fake it til you make it,  men av og til må man bare innse realitetene.  😊

Skrevet

Jeg vet forskjellen på de som er verd å satse på eller ikke, fordi de seriøse får jeg sendt roser på døren av. Og så får jeg kjærlighetsdikt og annen oppmerksomhet. De legger altså litt innsats ned i det. Det tror jeg ikke de som bare er ute etter sex gjør. 

Anonymkode: 87f22...2b9

Skrevet

Man har vel peiling ja. Dersom man får oppmerksomhet fra attraktive menn som også vil ha et forhold med en, så er man som regel et godt kjæresteemne. 

Anonymkode: b4352...633

• Liker 2
Gjest Hemoglobin
Skrevet
7 timer siden, Silfen skrev:

Det er da ingenting galt med deg? 

Skrevet

Jeg er ikke attraktiv som kjæreste. Og det er helt greit, for jeg ønsker hverken å fordumme meg for å få det, eller å gå ned i standard. Da lever jeg heller alene. 

Anonymkode: 9e89f...484

• Liker 1
Gjest Hemoglobin
Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg vet forskjellen på de som er verd å satse på eller ikke, fordi de seriøse får jeg sendt roser på døren av. Og så får jeg kjærlighetsdikt og annen oppmerksomhet. De legger altså litt innsats ned i det. Det tror jeg ikke de som bare er ute etter sex gjør. 

Anonymkode: 87f22...2b9

Roser og kjærlighetsdikt er ingen indikasjon på om man er attraktiv. Det betyr bare at mannen følger knepene i boken.

Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nå er jeg 39 år, og har vært i flere forhold, og langvarige forhold. Jeg får jevnlig oppmerksomhet fra menn. Bare i januar har jeg blitt bedt på date av 4 menn. Og alle mine exer, sier at jeg var en fantastisk kjæreste. Noen av de sier fortsatt at de aldri har hatt en bedre kjæreste. Jeg er og fullstendig klar over at jeg er en bra kjæreste. Men samtidig, jo eldre jeg blir. Jo mer sær blir jeg på personlighet til den jeg skal være sammen med. Så nå bruker jeg lenger tid på å finne kjæreste, enn jeg gjorde da jeg var yngre.

Jøss! Du er drømmemannen,  men pga din standard er du singel?

Anonymkode: cb7b6...664

Skrevet

Etter å ha vært sammen med den samme fyren i 22 år, vel er vel attraktiv for han jeg da.

Skrevet

Tror ikke damer vet det, utover utseende. De fleste kvinner er innforstått med at menn legger fortvilende stor vekt på utseende og at den største fordelen man kan ha for å få kjæreste er å være veldig, veldig pen. 

Anonymkode: 0c494...b48

• Liker 2
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jøss! Du er drømmemannen,  men pga din standard er du singel?

Anonymkode: cb7b6...664

Nå er jeg ikke mann. Og ikke er jeg drømmedama heller. Og selvfølgelig vil jeg heller være singel, enn å ta til takke med en mann jeg bare liker middels. Jeg faller ikke like lett for menn lenger nå, som jeg gjorde da jeg var yngre. Og selv om det er menn som vil ha meg, så vil jo ikke alle ha meg.

• Liker 1
Gjest canacas
Skrevet

Nei, ikke kjærestemateriale gitt. Jeg har stengt bakdør, har egne meninger og så har jeg hip dip i tillegg. Det er kjørt! 

Skrevet
1 minutt siden, canacas skrev:

Nei, ikke kjærestemateriale gitt. Jeg har stengt bakdør, har egne meninger og så har jeg hip dip i tillegg. Det er kjørt! 

Lol!  Det er vel akkurat det mange menn digger, ei med bein i nesa og som de må be på sine knær for å få noe som helst tilgang til godsakene. 

Anonymkode: 54038...c52

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...