AnonymBruker Skrevet 17. januar 2017 #1 Skrevet 17. januar 2017 Det er en mann jeg liker på jobben. Vi har flørtet, eller noen som ligner flørting. Endel øyekontakt og fysisk kontakt. Ikke så mye, vil jo ikke at de andre skal tro det er noe. Jeg har spurt han om han vil komme til meg, det har han sagt ja til. Så spurte jeg han her om dagen om hvorfor han hadde sagt ja, at han ikke kunne vite hva som ventet. Da sa han det var greit, at han bare har endel å ordne opp med i livet sitt. Og jeg kjenner jo til det, så tror på han. Vet han også er ærlig ellers. Det jeg lurer på er om han vil noe mer når han har fått ordnet opp. For jeg tenker at man trenger vel ikke å ordne opp i livet sitt hvis man vil bli bedre kjent som venner? Han sa også at han har tenkt på det. Vil gjerne ha tanker og erfaringer dere har. Kan tenke litt for mye over ting, så er greit å få det litt ut her. på forhånd, tusen takk for svar Anonymkode: 09b70...550 1
Gjest MadameDeRosa Skrevet 17. januar 2017 #2 Skrevet 17. januar 2017 (endret) Ordne opp med kjæresten sin, mener du? Altså, vurderer han å gå ifra henne til deg? Hvor jobber dere da, siden dere kan være så alene at dere er intime med hverandre? Matbutikk? Endret 17. januar 2017 av MadameDeRosa
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2017 #3 Skrevet 17. januar 2017 Nei, han har vært singel en god stund. Det var et stygt brudd, med utroskap fra hennes side. Vi jobber i et åpent produksjonslokale. Anonymkode: 09b70...550
Gjest MadameDeRosa Skrevet 17. januar 2017 #4 Skrevet 17. januar 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Nei, han har vært singel en god stund. Det var et stygt brudd, med utroskap fra hennes side. Vi jobber i et åpent produksjonslokale. Anonymkode: 09b70...550 Da er de kanskje litt frem og tilbake og sånn, siden han har noe å ordne opp i? Har dere hatt sex?
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2017 #5 Skrevet 17. januar 2017 De er ikke det, det vet jeg. Men de har et barn med endel utfordringer som de må samarbeide om. Og andre småting jeg helst ikke vil ta her. Kan jo hende noen kjenner det igjen. Vi har ikke hatt sex, jeg er litt usikker på om han liker meg. Men man må vel ikke ordne opp i livet sitt før man kan få nye venner? Var det jeg lurte på. Anonymkode: 09b70...550
Gjest MadameDeRosa Skrevet 18. januar 2017 #6 Skrevet 18. januar 2017 7 timer siden, AnonymBruker skrev: De er ikke det, det vet jeg. Men de har et barn med endel utfordringer som de må samarbeide om. Og andre småting jeg helst ikke vil ta her. Kan jo hende noen kjenner det igjen. Vi har ikke hatt sex, jeg er litt usikker på om han liker meg. Men man må vel ikke ordne opp i livet sitt før man kan få nye venner? Var det jeg lurte på. Anonymkode: 09b70...550 Som regel er ikke menn og kvinner over en viss alder "bare venner", så kan hende han tenker noe mer enn bare venner.
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2017 #7 Skrevet 18. januar 2017 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Det jeg lurer på er om han vil noe mer når han har fått ordnet opp. For jeg tenker at man trenger vel ikke å ordne opp i livet sitt hvis man vil bli bedre kjent som venner? Anonymkode: 09b70...550 Hva er det egentlig du spør oss om? Anonymkode: f08f2...052
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2017 #8 Skrevet 18. januar 2017 Her er det et stygt brudd og et barn, det er ikke rart han har litt å ordne opp i. Hva vil du selv da? Du er interessert, men har du tenkt på hva det vil si å gå inn i et forhold med en som har barn fra før med alt det bringer med seg? Med et barn i bildet så er det ikke bare å prøve og feile, det er noe helt annet enn når man bare er to unge, single mennesker. Jeg tror nok han er interessert i mer enn vennskap, eller han tror i alle fall at du er det. Voksne mennesker som inviterer en av motsatt kjønn hjem til seg alene er ikke ute etter kun vennskap. Og dermed holder han igjen litt. Fordi han har et barn. kanskje har han trøbbel med samarbeid med x-en i tillegg. Virker som en fornuftig mann som vil ha ting på stell før han går inn i noe nytt. Han har mye å ta hensyn til. Anonymkode: fdab7...6a2 1
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2017 #9 Skrevet 18. januar 2017 32 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva er det egentlig du spør oss om? Anonymkode: f08f2...052 Om han bare vil være venner eller kanskje noe mer. Anonymkode: 09b70...550
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2017 #10 Skrevet 18. januar 2017 32 minutter siden, AnonymBruker skrev: Her er det et stygt brudd og et barn, det er ikke rart han har litt å ordne opp i. Hva vil du selv da? Du er interessert, men har du tenkt på hva det vil si å gå inn i et forhold med en som har barn fra før med alt det bringer med seg? Med et barn i bildet så er det ikke bare å prøve og feile, det er noe helt annet enn når man bare er to unge, single mennesker. Jeg tror nok han er interessert i mer enn vennskap, eller han tror i alle fall at du er det. Voksne mennesker som inviterer en av motsatt kjønn hjem til seg alene er ikke ute etter kun vennskap. Og dermed holder han igjen litt. Fordi han har et barn. kanskje har han trøbbel med samarbeid med x-en i tillegg. Virker som en fornuftig mann som vil ha ting på stell før han går inn i noe nytt. Han har mye å ta hensyn til. Anonymkode: fdab7...6a2 Jeg har tenkt på at han har barn. Men man involverer jo ikke barn med en gang. Jeg forstår veldig godt at han trenger tid, jeg har sagt han ikke trenger å stresse. Jeg har tid til å vente. Anonymkode: 09b70...550
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå