Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal snart på byen, første gang på flere år. Lurer veldig på hva jeg skal ha på meg. Håper å få noen gode tips her😊. Er straks 40 år, så helst ikke så veldig korte kjoler.

Anonymkode: 8ed9c...07c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg lurer på akkurat det samme! Jeg pleier å ende med en eller annen enkel, sort kjole, men skulle veldig gjerne hatt tips til litt mer spennende antrekk.

Skrevet

Et enkelt mørkt blyantskjørt med en løs t-skjorte/bluse med korte armer er alltid smashing og veldig classy, kombinert med et par pumps med medium hæl. 

Eller sorte jeans med en kul topp, kult tilbehør og en blazer. 

Anonymkode: fe9f8...808

Skrevet

Gå for kjole

Skrevet

Det kommer litt an på hvilken plass du skal på. 
Jeg går vanligvis for jeans og høye heler, og en topp. Skal jeg på pub så gjør jeg det enkelt med singlet og eventuelt skjorte over. Skal jeg på disko blir det gjerne en litt mer utfordrende topp, skal jeg på cocktailbar blir det mer elegant bluse eller genser. 
Om du skal ut med ei venninne, hva med å spørre hva hun har tenkt ha på seg? :) 
Om det er en jentegjeng hvor alle går i jeans og topp, og ei kommer i penere kjole, så ser det ofte litt malplassert ut. Om alle går i kjole, så kan man se slaskete ut om man kommer i jeans. 

Anonymkode: d7b98...56b

• Liker 1
Skrevet

I vår vennegjeng går det mest i:

- Sorte bukser m fin topp
- "vanlige" kjoler med smykker
- Store pelsjakker 
- Støvletter 

Anonymkode: 707a5...637

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...