Gå til innhold

2 kjoler

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, 

jeg har falt for to svært ulike kjoler.... den første er helt enkel uten tyll, havfruefasong med ermer og bar rygg. Mens den andre er mer "vågal" med tyll nederst, havfruefasong og noe blonder, stroppeløs. Så lyst på begge to at jeg ikke har klart å velge selv om jeg har utsatt egen frist i 6 uker nå. Vurderer å kjøpe begge to. Blir riktignok Kr 20000 til sammen for begge to.. dens iste var ikke spesielt dyrt. Hjelp meg! 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ta den minst vågale. Du skal være elegant som brud, ikke sexy.

Anonymkode: a0db6...8b7

• Liker 4
Skrevet

Ta den magefølelsen sier, du skal være det du vil som brud uavhengig om det er elegant eller sexy eller whatever!

Anonymkode: 0fae0...160

• Liker 2
Skrevet

Tenk på at du skal se på bryllupsbildene dine om 40 år. Kommer du til å like deg best som elegant eller som sexy?

Anonymkode: 45bac...81e

• Liker 1
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tenk på at du skal se på bryllupsbildene dine om 40 år. Kommer du til å like deg best som elegant eller som sexy?

Det er mye bedre og føle seg helt perfekt på bryllupsdagen enn og velge kjole etter hvordan du skal føle det når du ser på bryllupsbilder om 40 år.

Anonymkode: 4e0d8...e8f

• Liker 1
Skrevet

Jeg er ikke glad i sånn tyll nederst, så jeg hadde nok gått for første varianten. Men du må ta den som gir deg den beste magefølelsen, eventuelt lete litt videre :) 

• Liker 1
Skrevet
På 26.1.2017 den 12.06, AnonymBruker skrev:

Forhåpentligvis vil hun se på bryllupsbildene sine og få en nostalgisk følelse av hvor vakker hun følte seg den dagen, i akkurat den kjolen hun valgte. Til og med selv om hun kanskje ikke ville valgt den samme om 40 år, så vet hun at det var det riktige valget for hennes unge jeg. Det at hun føler seg fantastisk på selve dagen er selvfølgelig viktigere enn hva hun tenker om kjolen om 40 år. 

TS, du velger den kjolen du føler deg mest fantastisk i. Om det er elegant eller vågalt spiller overhode ingen rolle, så lenge du føler det er den rette kjolen for deg :)

• Liker 1
Skrevet (endret)

Den kjolen du føler deg mest fantastisk i her og nå! Ikke om 40 år. 
Du kommer til å smile av brudebildet om 40 år og tenke hvor vakker du følte deg den dagen, selv om smaken din er forandret om 40 år. Det er et godt minne :) Ingen som vet hvilken klesstil man liker om 40 år heller..haha...

Endret av Minlillesky

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...