AnonymBruker Skrevet 17. januar 2017 #1 Skrevet 17. januar 2017 Kjære kollegaer. Dere som jobber i helsevesenet, med pasienter. Dere vet hvem dere er. Jeg er hjemme denne mnd. Skulle gjerne vært på jobb. Jeg vet dere snakker om meg, og driver detektivarbeid med å finne ut hva som feiler meg. La meg spare dere. Jeg er konstant svimmel, jeg klarer ikke å spise nok, jeg er i grenseland for en spiseforstyrrelse, jeg har angst og depresjoner, jeg har en fobi, jeg har låsninger i nakke,rygg,bekken og arm, jeg har nummenhet flere steder på kroppen, bena mine kan brått svikte, jeg har forkalkninger i noen tær, Isjiias ,jeg har innimellom vanskeligheter med å sove, jeg har til tider synsforstyrrelser, jeg har muskelsmerter og er veldig ofte uvel. Dette har ikke dere eller min sjef noen rett til å vite. Dere vet bare at jeg er sykmeldt. Allikevel så får jeg høre at jeg kunne gått på jobb. Dette fordi noen har observert meg på butikken. Takk for at dere har tro på meg, selv da kroppen min hyler nei! Takk for at dere viser meg hvor uvitende mennesker kan være, da setter jeg mer pris på de som står meg nærmest. Mine nærmeste som synes det er et under at jeg fremdeles står oppreist etter alt jeg har vært igjennom. De som sier jeghar kommet langt. De som sier at nå klarte du deg lenge i jobb, de som ser hva jeg klarer og ikke det jeg IKKE klarer. Nei, det jeg ikke klarer det er dere flinke til å påpeke. Det skal dere ha. Man må virkelig JOBBE for lønnen sin i den jobben. Ikke bare med det fysiske og psykiske som allerede kreves i jobben, men også for å motstå all bullshitten dere kommer med. Jeg er den syke her, men god bedring til dere. Anonymkode: 96092...0cc
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2017 #2 Skrevet 17. januar 2017 Er ikke dette noe du burde ta opp med kollegaer, avdelingsleder og sånn? Anonymkode: 0a428...757
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2017 #3 Skrevet 17. januar 2017 Jeg studerte der for 13 år siden, lite sted med utmerket studiemiljø, spesielt for medieutdanningene. Kjør på! Men husk det er Vestlandet, litt vel bedritent vær på vintern, men du vil huske hele perioden som ei god tid. Engasjer deg og bli med på ting og tang! Anonymkode: c3bfe...828
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2017 #4 Skrevet 17. januar 2017 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er ikke dette noe du burde ta opp med kollegaer, avdelingsleder og sånn? Anonymkode: 0a428...757 Litt for feig. Lettere å skrive det her, og få litt utløp for skuffelse og sinne. Anonymkode: 96092...0cc
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2017 #5 Skrevet 17. januar 2017 Du har i alle fall selvmedlidenheten i orden! Hadde valget vært å bo på gaten hadde du jobbet. De som faktisk er syke har ikke noe behov for å bevise det for andre, så det sier vel i grunnen sitt om hva jeg tenker om deg. Anonymkode: 4f925...22b 3
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2017 #6 Skrevet 17. januar 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du har i alle fall selvmedlidenheten i orden! Hadde valget vært å bo på gaten hadde du jobbet. De som faktisk er syke har ikke noe behov for å bevise det for andre, så det sier vel i grunnen sitt om hva jeg tenker om deg. Anonymkode: 4f925...22b Sånn som TS beskriver situasjonen sin så hadde hun ikke vært til noen hjelp i helsevesenet. Ville du som pasient blitt tatt hånd om en som sliter som TS gjør? Ville du at ei som kanskje ser dobbelt ta blodprøve av deg eller gi deg medisin? Ville du at ei som knekker sammen fordi bena ikke bærer henne, vært den som støttet deg etter en operasjon? Anonymkode: dfd71...02e
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2017 #7 Skrevet 17. januar 2017 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du har i alle fall selvmedlidenheten i orden! Hadde valget vært å bo på gaten hadde du jobbet. De som faktisk er syke har ikke noe behov for å bevise det for andre, så det sier vel i grunnen sitt om hva jeg tenker om deg. Anonymkode: 4f925...22b Og du har det bare bra???? Stoor god bedringsklem Anonymkode: 74d1b...ed7 2
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2017 #8 Skrevet 17. januar 2017 44 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kjære kollegaer. Dere som jobber i helsevesenet, med pasienter. Dere vet hvem dere er. Jeg er hjemme denne mnd. Skulle gjerne vært på jobb. Jeg vet dere snakker om meg, og driver detektivarbeid med å finne ut hva som feiler meg. La meg spare dere. Jeg er konstant svimmel, jeg klarer ikke å spise nok, jeg er i grenseland for en spiseforstyrrelse, jeg har angst og depresjoner, jeg har en fobi, jeg har låsninger i nakke,rygg,bekken og arm, jeg har nummenhet flere steder på kroppen, bena mine kan brått svikte, jeg har forkalkninger i noen tær, Isjiias ,jeg har innimellom vanskeligheter med å sove, jeg har til tider synsforstyrrelser, jeg har muskelsmerter og er veldig ofte uvel. Anonymkode: 96092...0cc Alt jeg har gjort til fet skrift sliter jeg også med konstant. Skikkelig slitsomt med alt dette og skole i tillegg! Vil bare la deg vite at du ikke er alene, og at du skal drite i hva andre sier. Du skal fokusere på å bli frisk, og drite i alle andre. Å være syk er fælt fra før av, om ikke folk skal snakke om deg også! Masse god bedring til deg <3 Anonymkode: f8f20...1b2
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2017 #9 Skrevet 17. januar 2017 24 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du har i alle fall selvmedlidenheten i orden! Hadde valget vært å bo på gaten hadde du jobbet. De som faktisk er syke har ikke noe behov for å bevise det for andre, så det sier vel i grunnen sitt om hva jeg tenker om deg. Anonymkode: 4f925...22b Selvmedlidenhet? 😂😂😂😂 Les en gang til. Dette er ren fakta jeg kommer jeg med. Alle mine plager får jeg behandling for, og jeg har ingen ting i jobb å gjøre. Dette ble skrevet fordi jeg var sint og skuffet over kollegaer. Jeg skriver som AB her for å ikke bli gjenkjent av eventuelle kollegaer her. Hva er din unnskyldning? At du vil lage kvalm? Dessverre er det slik at de som er syke MÅ bevise det for andre, for om du bare leverer en sykmelding og ser frisk ut, så blir du hetset. Man blir hetset uansett om man er sykmeldt. Dette innlegget sier vel egentlig hva jeg mener om deg. Anonymkode: 96092...0cc
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2017 #10 Skrevet 17. januar 2017 19 minutter siden, AnonymBruker skrev: Selvmedlidenhet? 😂😂😂😂 Les en gang til. Dette er ren fakta jeg kommer jeg med. Alle mine plager får jeg behandling for, og jeg har ingen ting i jobb å gjøre. Dette ble skrevet fordi jeg var sint og skuffet over kollegaer. Jeg skriver som AB her for å ikke bli gjenkjent av eventuelle kollegaer her. Hva er din unnskyldning? At du vil lage kvalm? Dessverre er det slik at de som er syke MÅ bevise det for andre, for om du bare leverer en sykmelding og ser frisk ut, så blir du hetset. Man blir hetset uansett om man er sykmeldt. Dette innlegget sier vel egentlig hva jeg mener om deg. Anonymkode: 96092...0cc Rett i forsvar, det understøtter jo bare det jeg skrev lengre oppe. Skriver forresten alltid som AB, har opplevd graverende stalking på forumet tidligere. Hvis du virkelig hadde vært så fælt syk som du skriver så ville du ikke hatt noe behov for å rettferdiggjøre sykemeldingen din og ikke hatt energi til å holde deg oppdatert på alle kollegers samtalemner og innerste diskusjoner. Du ville heller ikke hatt behov for å si flere ganger at "jammen jeg er syk" som en trassig unge. Nei de som faktisk er syke blir ikke hetset, de trenger heller ikke forsvare seg. De som føler og kjenner hver minste lille ting, utnytter det til fulle, skaper seg en boble om hvor fælt de har det, de tar imot sykemelding med nebb og klør, og så gjør de alt for å forsvare at de virkelig er syk etterpå. Sånn som du. De virkelig syke driter egentlig i hva kolleger måtte mene om saken, fordi de vet at de faktisk er syke. Anonymkode: 4f925...22b 2
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2017 #11 Skrevet 17. januar 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Du har i alle fall selvmedlidenheten i orden! Hadde valget vært å bo på gaten hadde du jobbet. De som faktisk er syke har ikke noe behov for å bevise det for andre, så det sier vel i grunnen sitt om hva jeg tenker om deg. Anonymkode: 4f925...22b 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Rett i forsvar, det understøtter jo bare det jeg skrev lengre oppe. Skriver forresten alltid som AB, har opplevd graverende stalking på forumet tidligere. Hvis du virkelig hadde vært så fælt syk som du skriver så ville du ikke hatt noe behov for å rettferdiggjøre sykemeldingen din og ikke hatt energi til å holde deg oppdatert på alle kollegers samtalemner og innerste diskusjoner. Du ville heller ikke hatt behov for å si flere ganger at "jammen jeg er syk" som en trassig unge. Nei de som faktisk er syke blir ikke hetset, de trenger heller ikke forsvare seg. De som føler og kjenner hver minste lille ting, utnytter det til fulle, skaper seg en boble om hvor fælt de har det, de tar imot sykemelding med nebb og klør, og så gjør de alt for å forsvare at de virkelig er syk etterpå. Sånn som du. De virkelig syke driter egentlig i hva kolleger måtte mene om saken, fordi de vet at de faktisk er syke. Anonymkode: 4f925...22b Det er jo nettopp pga slike som deg at hun føler hun må rettferdiggjøre sykemeldingen sin. og nei de virkelig syke driter ikke i hva kollegaer mener. Og de blir også hetset IG mener de ikke er syke og burde gått på jobb. Jeg har vært virkelig syk, og det var påkjenning at folk holdt på slik hele dagen og man hører meninger om at man må komme seg på jobb. Jeg følte også jeg måtte rettferdiggjøre at jeg var sykemeldt pga det kom slike holdninger. Anonymkode: cd40a...b3c 2
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2017 #12 Skrevet 17. januar 2017 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Rett i forsvar, det understøtter jo bare det jeg skrev lengre oppe. Skriver forresten alltid som AB, har opplevd graverende stalking på forumet tidligere. Hvis du virkelig hadde vært så fælt syk som du skriver så ville du ikke hatt noe behov for å rettferdiggjøre sykemeldingen din og ikke hatt energi til å holde deg oppdatert på alle kollegers samtalemner og innerste diskusjoner. Du ville heller ikke hatt behov for å si flere ganger at "jammen jeg er syk" som en trassig unge. Nei de som faktisk er syke blir ikke hetset, de trenger heller ikke forsvare seg. De som føler og kjenner hver minste lille ting, utnytter det til fulle, skaper seg en boble om hvor fælt de har det, de tar imot sykemelding med nebb og klør, og så gjør de alt for å forsvare at de virkelig er syk etterpå. Sånn som du. De virkelig syke driter egentlig i hva kolleger måtte mene om saken, fordi de vet at de faktisk er syke. Anonymkode: 4f925...22b Holder meg ikke oppdatert frivillig, men fått det kastet i ansiktet på et møte av lederen. Selvsagt går jeg i forsvar, akkurat som du gjorde. Du kjenner ikke meg, og vet ikke hvorfor jeg fikk sykmelding så å si at jeg tok i mot den med nebb og klør er bare latterlig. Skal ike fortelle deg hvorfor jeg ble sykmeldt nå eller hva som skjedde i forkant, men sykmelding er det siste jeg ville ha! Jeg tror du bare er ute etter å skape kvalme, derfor er dette den siste kommentaren du får fra meg. Anonymkode: 96092...0cc
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2017 #13 Skrevet 17. januar 2017 24 minutter siden, AnonymBruker skrev: Holder meg ikke oppdatert frivillig, men fått det kastet i ansiktet på et møte av lederen. Selvsagt går jeg i forsvar, akkurat som du gjorde. Du kjenner ikke meg, og vet ikke hvorfor jeg fikk sykmelding så å si at jeg tok i mot den med nebb og klør er bare latterlig. Skal ike fortelle deg hvorfor jeg ble sykmeldt nå eller hva som skjedde i forkant, men sykmelding er det siste jeg ville ha! Jeg tror du bare er ute etter å skape kvalme, derfor er dette den siste kommentaren du får fra meg. Anonymkode: 96092...0cc Øh...du har langet ut om hvorfor du er sykemeldt, så med mindre su vil lulle deg litt mer inn, så trenger vi ikke mer info. Hvis du er reelt syk så driter du i hva andre sier (en leder representerer for øvrig ikke alle de ansattes meninger), hvis ikke..vel. Anonymkode: 4f925...22b
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2017 #14 Skrevet 17. januar 2017 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Øh...du har langet ut om hvorfor du er sykemeldt, så med mindre su vil lulle deg litt mer inn, så trenger vi ikke mer info. Hvis du er reelt syk så driter du i hva andre sier (en leder representerer for øvrig ikke alle de ansattes meninger), hvis ikke..vel. Anonymkode: 4f925...22b Hvor har du det fra at om man er reel syk så driter man i hva andre sier? De aller fleste bryr seg hva folk tenker om en, og om man bli baksnakket vil de aller fleste faktisk reagere med å både forsvare seg og ta dette til seg. Slutt å skape kvalm ved å sparke noen som ligger nede! Om du ikke er interessert i hva TS skriver om sin sykdom, hvorfor gidder du å lese tråden og ikke minst kommentere? Anonymkode: cd40a...b3c 2
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2017 #15 Skrevet 18. januar 2017 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Alt jeg har gjort til fet skrift sliter jeg også med konstant. Skikkelig slitsomt med alt dette og skole i tillegg! Vil bare la deg vite at du ikke er alene, og at du skal drite i hva andre sier. Du skal fokusere på å bli frisk, og drite i alle andre. Å være syk er fælt fra før av, om ikke folk skal snakke om deg også! Masse god bedring til deg <3 Anonymkode: f8f20...1b2 Takk. Og god bedring til deg. Anonymkode: 96092...0cc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå