AnonymBruker Skrevet 17. januar 2017 #1 Skrevet 17. januar 2017 Så.. jeg har matchet med en fyr og vi har pratet litt. Han virker utrolig interessant og han er en av de få jeg faktisk kunne tenkt meg å møte i virkeligheten.. men! Han spør jo ikke meg om noe! Han sa hei til meg først og da spurte han et par spørsmål, men så har samtalen utviklet seg til at jeg spør for å holde samtalen igang mens han svarer.. han svarer raskt og han svarer VELDIG utfyllende, altså veldig lange svar. Hadde det ikke vært for de lange svarene hadde jeg bare droppa å prøve mer, men.. Hvordan skal jeg holde dette igang uten å måtte ha ansvar for å drive samtalen videre alene? Og hva er greia med å ikke spørre meg om noe? Er ikke litt vitsen at man skal finne ut noe om hverandre for å se om man har lyst til å møtes eller ikke? Anonymkode: 5b9f1...592
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2017 #2 Skrevet 17. januar 2017 Forteller du om deg selv selv om han ikke spør? Anonymkode: 36f1e...acd 1
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2017 #3 Skrevet 17. januar 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Forteller du om deg selv selv om han ikke spør? Anonymkode: 36f1e...acd Nei.. virker jo ikke som han er så hypp på å vite noe om meg? Vi snakker om han og hans liv og hans jobb osv. Anonymkode: 5b9f1...592
Flaskehalsen Skrevet 17. januar 2017 #4 Skrevet 17. januar 2017 (endret) Nå er ikke jeg dame, men jeg har masse erfaring med lignende situasjoner uheldigvis. Og det jeg har forstått er at når de man prater med aldri viser interesse tilbake så er dem rett og slett ikke interessert, men for feige til å faktisk si ifra at dem ikke er det. Største problemet med nettdating er at man vet jo aldri hva den andre personen egentlig tenker, man kan ikke lese kroppsspråk eller se hvordan folk reagerer på hva man spør om. Endret 17. januar 2017 av Flaskehalsen 3
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2017 #5 Skrevet 17. januar 2017 Høres veldig rart ut. Er i utgangspunktet enig med @Flaskehalsen at det vanligvis er et tegn på manglende interesse. Men da er det vel litt rart at han svarer fort og veldig utfyllende? Anonymkode: 36f1e...acd 1
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2017 #6 Skrevet 17. januar 2017 2 minutter siden, Flaskehalsen skrev: Nå er ikke jeg dame, men jeg har masse erfaring med lignende situasjoner uheldigvis. Og det jeg har forstått er at når de man prater med aldri viser interesse tilbake så er dem rett og slett ikke interessert, men for feige til å faktisk si ifra at dem ikke er det. Største problemet med nettdating er at man vet jo aldri hva den andre personen egentlig tenker, man kan ikke lese kroppsspråk eller se hvordan folk reagerer på hva man spør om. Åh.. syntes det er rart, for er jo han som startet samtalen og vi har bare utvekslet meldinger noen timer. Merkelig å kontakte og bruke tid på å skrive milelange meldinger når man ikke er interessert😄 Men menn er jo litt rare.. Anonymkode: 5b9f1...592
bettsa Skrevet 17. januar 2017 #7 Skrevet 17. januar 2017 Kanskje han er litt selvopptatt. Jeg hadde også kontakt med en mann på nettet som bare pratet om seg selv. 2
perplexed Skrevet 17. januar 2017 #8 Skrevet 17. januar 2017 Hvis dere bare har snakket i noen timer ville jeg gitt det litt tid, men generelt er jeg enig med det som nevnes over. Enten er han ikke interessert, eller så er han veldig selvopptatt. 4
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2017 #9 Skrevet 17. januar 2017 Jeg hadde gått videre. Med tanke på hvor mange menn som klager over manglende respons fra kvinner, så høres han ut som det mannfolka selv kaller "de 10% av mannfolka som får 90% av kvinnfolka" og dermed ikke trenger legge energi i det eller vise interesse. Anonymkode: 1f0b3...600 1
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2017 #10 Skrevet 17. januar 2017 Han er nok "bare" veldig selvopptatt. Sånn var min ex også. Møtte han ikke på nett, da, men.. Han fortalte om livet sitt i det vide og brede og jeg følte meg smigret som ble inkludert og fordi han var så åpen. Burde tatt tegnene på alvor for etter et halvt år så viste han fremdeles ingen interesse for min jobb, min familie, etc. Men fortalte fremdeles like utfyllende om sine egne ting. Anonymkode: 52087...def 1
Flaskehalsen Skrevet 17. januar 2017 #11 Skrevet 17. januar 2017 (endret) 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Åh.. syntes det er rart, for er jo han som startet samtalen og vi har bare utvekslet meldinger noen timer. Merkelig å kontakte og bruke tid på å skrive milelange meldinger når man ikke er interessert😄 Men menn er jo litt rare.. Anonymkode: 5b9f1...592 ja det er vanskelig å finne ut hva andre tenker, spesielt over nettet. Kan hende han bare liker å prate om seg selv. Dette blir bare spekulasjoner uansett. Men du kan jo spørre han om dette selv, for eksempel bare spørre om det er noe han kunne likt å vite om deg etc. Kanskje han bare er sky og varsom med å begynne å spørre deg om ting. Endret 17. januar 2017 av Flaskehalsen
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2017 #12 Skrevet 17. januar 2017 39 minutter siden, AnonymBruker skrev: Så.. jeg har matchet med en fyr og vi har pratet litt. Han virker utrolig interessant og han er en av de få jeg faktisk kunne tenkt meg å møte i virkeligheten.. men! Han spør jo ikke meg om noe! Han sa hei til meg først og da spurte han et par spørsmål, men så har samtalen utviklet seg til at jeg spør for å holde samtalen igang mens han svarer.. han svarer raskt og han svarer VELDIG utfyllende, altså veldig lange svar. Hadde det ikke vært for de lange svarene hadde jeg bare droppa å prøve mer, men.. Hvordan skal jeg holde dette igang uten å måtte ha ansvar for å drive samtalen videre alene? Og hva er greia med å ikke spørre meg om noe? Er ikke litt vitsen at man skal finne ut noe om hverandre for å se om man har lyst til å møtes eller ikke? Anonymkode: 5b9f1...592 Du opplever det som vi gutter opplever ofte, at den andre parten ikke "bygger" på samtalen ved å spørre tilbake.... Ja, det er noe drit! Anonymkode: 1be57...2bf 3
Hunden89 Skrevet 17. januar 2017 #13 Skrevet 17. januar 2017 Eg (mann) føler at det ofte blir slik at eg må ta alt av initiativ i samtalen, dvs. eg spør ho om noe, ho svarer og spør tilbake om det samme. Samtalen stoppa dersom eg ikkje finner noe nytt å spørre/snakke om. Og sånn går no dagan 4
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2017 #14 Skrevet 17. januar 2017 Been there, done that. De er ikke interessert. Skriver med flere andre. Han svarer deg for å være høflig og for å ikke miste deg dersom de andre alternativene forsvinner. Gå videre. Anonymkode: c52f4...cdc
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2017 #15 Skrevet 17. januar 2017 Kvinner livnærer seg på oppmerksomheten de får på tinder, og av den grunn blir tar mindre initativ før drømmeprinsen dukker opp, men dessverre har han sannsynligvis fullt opp med andre, for jenter har tendens til å falle for de samme mennene. Reality check er en fin ting, for kvinner også. Ikke bare for menn Anonymkode: 812c1...891 1
Uffda Skrevet 17. januar 2017 #16 Skrevet 17. januar 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Høres veldig rart ut. Er i utgangspunktet enig med @Flaskehalsen at det vanligvis er et tegn på manglende interesse. Men da er det vel litt rart at han svarer fort og veldig utfyllende? Anonymkode: 36f1e...acd Jezuz, manglende interesse er vanlig for menn. Vi er faktisk ikke så jævla interessert i dere, men har lært at man må fake det for at det skal føre til noe. Det at han faktisk er noen få av de hun er interessert i å møte viser bare at han er jævla ettertraktet og kan tillate seg å spare seg bryet med å føre en samtale med det. Det at han derimot svarer utfyllende viser at han er hypp på å selge seg til henne, så er hun keen på et ligg så er det bare å fortsette. Men selvsagt, ts er jo en typisk jente som skal ha hele hånda når hun først er i gang, så det er vel neppe aktuelt å spre beina uten å få noe mer. 1
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2017 #17 Skrevet 17. januar 2017 1 minutt siden, Uffda skrev: Jezuz, manglende interesse er vanlig for menn. Vi er faktisk ikke så jævla interessert i dere, men har lært at man må fake det for at det skal føre til noe. Det at han faktisk er noen få av de hun er interessert i å møte viser bare at han er jævla ettertraktet og kan tillate seg å spare seg bryet med å føre en samtale med det. Det at han derimot svarer utfyllende viser at han er hypp på å selge seg til henne, så er hun keen på et ligg så er det bare å fortsette. Men selvsagt, ts er jo en typisk jente som skal ha hele hånda når hun først er i gang, så det er vel neppe aktuelt å spre beina uten å få noe mer. Du er faktisk det bitreste mannfolket jeg ser her inne. Anonymkode: 1f0b3...600 7
Uffda Skrevet 17. januar 2017 #18 Skrevet 17. januar 2017 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kvinner livnærer seg på oppmerksomheten de får på tinder, og av den grunn blir tar mindre initativ før drømmeprinsen dukker opp, men dessverre har han sannsynligvis fullt opp med andre, for jenter har tendens til å falle for de samme mennene. Reality check er en fin ting, for kvinner også. Ikke bare for menn Anonymkode: 812c1...891 Det er så innlysende. Det at en kvinne er interessert i deg uten at du har gjort noe spesifikt for å få interessen hennes er nemlig ikke verdt en dritt, fordi er du ubetinget attraktiv for en kvinne så er du det for samtlige kvinner. Så menn kvinner er skikkelig interessert i uten at disse mennene har tatt noe spesielt initiativ for å fange interessen deres, er rett og slett veldig uinteressert i den interessen fordi de kan ta den forgitt. Den er naturgitt og den er universell, samtlige kvinner finner deg interessant, med mindre du klarer å fucke det til på et eller annet vis. 1
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2017 #19 Skrevet 17. januar 2017 Du må jo forstå at hvis du synes han er interessant, så er nok flust av andre jenter like interesserte i ham. Er nok flere av dem som er flinkere til å underholde ham. Det kan jo tenkes at du tidligere har vært vant til menn som er mer desperate og har vent deg til den slags dynamikk, hvor du har overtaket. Hvis du vil ha en ettertraktet mann må du holde på ham også, men de er desto vanskeligere å holde på. Er du en spennende person selv, TS? Eller fortsetter du i samme sporet som da du hadde kontakt med de kjipere mannfolka? Anonymkode: 72da8...fe1
Gjest Jessica Skrevet 17. januar 2017 #20 Skrevet 17. januar 2017 Slutt å skriv så ser du om han våkner til 😉
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå