Gjest Valhalla Skrevet 5. desember 2004 #1 Skrevet 5. desember 2004 Har valgt ut noen sitater som jeg synes var morsomme. kastet fra seg en kebab og sa: "Nå kan de fattige komme og spise" På Hersleb er tallet 75,1 %. Kanskje ikke så rart at ungdom fikk sjokk på Utdanningsmessen, i sentrum, da de så alle "svartingene". Etter dette tok en lærer for seg en av dem: "Du kan ikke gå gjennom livet sånn, du er en vandrende provokasjon". Gutten svarte: "Jeg ferdes aldri på andre steder enn fra Majorstuen og opp og Costa del Sol". Jeg hadde nylig influensa og har følt meg nokså maroder siden - og har ikke kommet meg på kontoret i Oslo. Nei. Som jeg pleier å si, har man først hatt en videnskabelig stilling, slutter man ikke på røde rappet. Før tok jeg trikken, men etter Åslåå Sporveiers herjinger, er bilen det eneste saliggjørende. http://www.aftenposten.no/nyheter/iriks/ar...ticle924776.ece
Catzy Skrevet 5. desember 2004 #2 Skrevet 5. desember 2004 Leste artikkelen i går, og holdt på å dette av stolen av latter et par ganger. En ting er de litt eldre menneskene, men ungdommen var jo bare helt hinsides. Fortalte om dette til sambo, og han ser på meg med steinansikt og sier "Jeg gikk sammen med dem i 3 år på Handelsgym." Jeg fikk enda mer sympati for ham da. (Han kommer ikke fra Holmenkollen.) Catzy
Cherubino Skrevet 6. desember 2004 #3 Skrevet 6. desember 2004 Jeg vet bare at artikkelformen "Dem" er ikke fin nok for hjernetrusten fra "Åsen". Jeg vet det var der det jålete språket kom som nå har resultert i at nå sier man: "jeg møtte DE i stedet for det korrekte norske., jeg møtte DEM. f.eks.
Cherubino Skrevet 6. desember 2004 #4 Skrevet 6. desember 2004 Leste artikkelen i går, og holdt på å dette av stolen av latter et par ganger. En ting er de litt eldre menneskene, men ungdommen var jo bare helt hinsides. Fortalte om dette til sambo, og han ser på meg med steinansikt og sier "Jeg gikk sammen med dem i 3 år på Handelsgym." Jeg fikk enda mer sympati for ham da. (Han kommer ikke fra Holmenkollen.) Catzy Jeg sender gjerne en imaginær blomst til din samboer med min fulle medfølelse.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå