AnonymBruker Skrevet 17. januar 2017 #1 Del Skrevet 17. januar 2017 Jeg har ei venninne og gjennom hun og mannen min ble jeg kjent med resten av gjengen hennes.. Vi har vært på fester og funnet på masse sammen, det begynte å skjære seg da bestevenninnen hennes begynte å prøve seg på mannen min og jeg sa ifra at det der ikke er greit og hva problemet til denne venninnen hennes er. Hun tok mitt parti da vi pratet sammen om det og når hun var med venninnen beskyttet hun henne igjen. Så var det en annen fest, der mannen hennes rett og slett mobber ei felles venninne og kaster henne ut. Han oppførte seg skikkelig stygt og det var ingen som sa ifra at det ikke var grei oppførsel, bortsett fra meg. Etter dette har alt blitt rart, hun er utrolig falsk, jeg har spurt flere ganger om det er noe, nå så stenger hun meg ute. Dem har fester osv uten å invitere meg, sender meg masse snapper fra festene osv. Det som irriterer meg er at alle disse fra den gjengen kun kontakter meg da det er noe dem lurer på/ trenger hjelp til. Hva gjør jeg med sånne? Kjenner jeg blir så irritert / frustrert. Anonymkode: 5352f...7ca Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2017 #2 Del Skrevet 17. januar 2017 Du og mannen din kan bryte kontakten med disse som ikke er venner og ikke oppfører seg som venner, og dere kan i steden bli kjent med andre mennesker som dere kan bli venner med. Hva sier mannen din om oppførselen til de i den gjengen? Er det slik at disse "vennene" er felles bekjente av din mann og din venninne (dvs at de begge to kjente de i denne gjengen, før du ble kjent med de i gjengen)? Anonymkode: fa1dc...1ce 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2017 #3 Del Skrevet 17. januar 2017 Mannen min er forloveren til hennes mann. Vi har noen få andre venner også, men er disse vi har funnet på mest med, som feks fester. Ja, mannen min kjente dem fleste først også kom hun inn i gjengen da hun ble sammen med kompisen til mannen min. Og nå styrer hun hele greia og nesten bestemmer hvem som skal ha kontakt og ikke.. Anonymkode: 5352f...7ca 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2017 #4 Del Skrevet 17. januar 2017 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du og mannen din kan bryte kontakten med disse som ikke er venner og ikke oppfører seg som venner, og dere kan i steden bli kjent med andre mennesker som dere kan bli venner med. Hva sier mannen din om oppførselen til de i den gjengen? Er det slik at disse "vennene" er felles bekjente av din mann og din venninne (dvs at de begge to kjente de i denne gjengen, før du ble kjent med de i gjengen)? Anonymkode: fa1dc...1ce Anonymkode: 5352f...7ca Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2017 #5 Del Skrevet 17. januar 2017 Mannen min er forloveren til hennes mann. Vi har noen få andre venner også, men er disse vi har funnet på mest med, som feks fester. Ja, mannen min kjente dem fleste først også kom hun inn i gjengen da hun ble sammen med kompisen til mannen min. Og nå styrer hun hele greia og nesten bestemmer hvem som skal ha kontakt og ikke.. Anonymkode: 5352f...7ca 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2017 #6 Del Skrevet 17. januar 2017 Åhh sånt er kjedelig :// Er det bare hun venninnen din og bestevenninnen din som er sånn? Eller de andre i gjengen og? Hvis de andre er hyggelige å henge med er det jo kjedelig å bryte kontakt med dem bare på grunn av denne ene som har tatt over hele vennegjengen. Hvis de andre er like ille og du har andre venner burde du bare bryte all kontakt. Hvis du ikke har så mange andre venner skjønner jeg at det også blir litt vanskelig. Kan jeg spørre hvor gamle dere er? Anonymkode: 6b03c...84f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2017 #7 Del Skrevet 17. januar 2017 Og dere er hvor gamle..? Altså, ts, du er gift, ergo er du voksen: bare si fra. Problem solved. Voksne sier fra. Ubehagelig der og da, utrolig deilig liv på sikt. Hellandussen alt voksne folk roter seg oppi.. Ikke rart unger er helt blåst i dag om foreldrene deres ikke klarer si fra. Anonymkode: 09adc...22e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2017 #8 Del Skrevet 17. januar 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Og dere er hvor gamle..? Altså, ts, du er gift, ergo er du voksen: bare si fra. Problem solved. Voksne sier fra. Ubehagelig der og da, utrolig deilig liv på sikt. Hellandussen alt voksne folk roter seg oppi.. Ikke rart unger er helt blåst i dag om foreldrene deres ikke klarer si fra. Anonymkode: 09adc...22e Vi er i slutten av 20 årene. Jeg har sagt ifra flere ganger.. om du klarer å lese innlegget så ser du det. Anonymkode: 5352f...7ca Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2017 #9 Del Skrevet 17. januar 2017 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Åhh sånt er kjedelig :// Er det bare hun venninnen din og bestevenninnen din som er sånn? Eller de andre i gjengen og? Hvis de andre er hyggelige å henge med er det jo kjedelig å bryte kontakt med dem bare på grunn av denne ene som har tatt over hele vennegjengen. Hvis de andre er like ille og du har andre venner burde du bare bryte all kontakt. Hvis du ikke har så mange andre venner skjønner jeg at det også blir litt vanskelig. Kan jeg spørre hvor gamle dere er? Anonymkode: 6b03c...84f Hun har dratt med seg hele gjengen.. Og dem gjør vel alt for at jeg skal reagere / føle på at jeg ikke får være med. Har ikke så mange venner da jeg sliter veldig med å bli kjent med andre og komme meg ut. Vi er i slutten av 20 årene. Anonymkode: 5352f...7ca 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå