lunalee Skrevet 17. januar 2017 #1 Del Skrevet 17. januar 2017 Noen som følger? Hva synes dere? Skulle ønske jeg hadde en nanopromille av hennes treningsglede. Er vel ikke lov å kommentere kropp noe særlig her, men kan vel si at hun har hatt en fantastisk utvikling. Men så legger hun mye tid i det også. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Galaxy X Skrevet 17. januar 2017 #2 Del Skrevet 17. januar 2017 Fulgte henne en stund på instagram, men det ble aaalt for mye "inspirasjon" etterhvert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissPierce Skrevet 17. januar 2017 #3 Del Skrevet 17. januar 2017 Har fulgt henne en god stund nå, og digger spesielt oppskriftene hennes på protein rundstykker, pizza osv. Enkelt å lage og utrolig godt ☺️❤️ Får mye inspirasjon både til trening og mat. Ellers så liker jeg at hun alltid virker så positiv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hererjeg2 Skrevet 17. januar 2017 #4 Del Skrevet 17. januar 2017 Hun er skjønn og dyktig til så mye :D Trening, kosthold, klesdesign og sikkert masse annet. Helt utrolig at hun får tid til alt med to barn :D Blir kjempe inspirert og glad av å følge henne. Men kan jo forstå at man kan få det litt "opp i halsen" om det ikke er en type menneske man omgås eller liker til vanlig 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pioner Skrevet 17. januar 2017 #5 Del Skrevet 17. januar 2017 Jeg har fulgt hun lenge også! Elsker de filmene med litt inspirasjon til øvelser en kan gjøre hjemme og matoppskrifter. Syns dog at det har avtatt litt i det siste, nå r det bare trening føler jeg. Savner litt mer personlighet og mat. Skjønner jo at det blir veldig tett på når en har så mange følgere men i det siste syns jeg hun virker litt nedfor.. liker hvertfall profilen hennes veldig godt og et utrolig resultat av treningen! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miamiamia Skrevet 19. april 2018 #6 Del Skrevet 19. april 2018 Jeg fulgte henne før hun fikk større lepper og pupper. Da var kontoen hennes veldig bra og motiverende. Men så tok det helt av med utseende og så sluttet jeg å følge henne. Helt tilfeldig kom jeg over henne her om dagen og så hun hadde fått ny profil... men det blir for mye fokus på lepper og sminke osv at det er ikke "my cup of tea" lengre... trist at så mange jenter går den veien utseendemessig, blir så fake. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg