Gå til innhold

Sommerhytta på tv2

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva syns du om programmet? 

Jeg syns de lager programmet kjedeligere enn de kunne gjort. Fremfor å sette fokus på abeidet de faktisk gjør så syns jeg de har overdrevent mye produktplassering som er kjedelig tv. Nå om dagen som det finnes så mange oppussingsprogrammer, syns jeg dette kunne vært gjort veldig mye bedre av TV2. 

Anonymkode: 1dfe5...eac

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Savner hotel Cæsar klokken 1930 :(

Anonymkode: 70216...f62

• Liker 4
Gjest Jacklost
Skrevet
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Savner hotel Cæsar klokken 1930 :(

Samme :( Jeg savner for 7 år siden når Astrid og Svein fortsatt var med og når vi fikk Cæsar 5 dager i uka :)

Skrevet

Syns iallfall ikke at sommerhytta er en god nok erstatter for Hotel Cæsar! Hva er underholdningen av å følge en gjeng på handletur på byggevarehus og hageland? 

• Liker 1
Skrevet

Jeg liker programmet godt. Har aldri fulgt med på hotel Cæsar, så det savner jeg ikke.

Anonymkode: 3a5e2...ab1

• Liker 2
Skrevet

Jeg fulgte med i starten men er skuffa. Syns de skulle vist mer om oppussing. Syns det er kjedelig med de små konkurransene som er hele tiden.

Anonymkode: b64f9...28b

• Liker 2
Skrevet

Syns synd på dem i midten, som ikke får en dør ut til hagen sin.. De må jo gå igjennom en av de andres hager, eller gå rundt hele tomta?

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Syns synd på dem i midten, som ikke får en dør ut til hagen sin.. De må jo gå igjennom en av de andres hager, eller gå rundt hele tomta?

EDIT: var litt kjapp her, de får jo dør allikevel! Men tidigere i uka så det ut som de ikke skulle få dør.. 

Skrevet

Kan hende det er nevnt på TV, men at jeg bare ikke har fått det med meg. Men de som vinner, vinner de en egen hytte inne i kolonihagen? Og hva skjer egentlig med det bygget de pusser opp nå når det er ferdig?

Anonymkode: 88c1f...9a9

Skrevet
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kan hende det er nevnt på TV, men at jeg bare ikke har fått det med meg. Men de som vinner, vinner de en egen hytte inne i kolonihagen? Og hva skjer egentlig med det bygget de pusser opp nå når det er ferdig?

Anonymkode: 88c1f...9a9

Jeg er ikke helt sikker, men for meg er det mest logiske at de vinner den hytten som de selv har pusset opp...

De to andre blir vel lagt ut for salg?

Skrevet

Sikkert*

Skrevet

Synes som andre har nevnt at de ødelegger programmet med alle disse små konkurransene i hver episode. Jeg vil se oppussing, ikke laging av feks syltetøy og saft

Skrevet

Jeg digger det. Vokste opp deromkring så det er ganske nostalgisk. Gleder meg til å dra ned å se hvordan det ser ut nå.

• 1 måned senere...
Skrevet

Fy faen, så uspiselig hun moren er! Tenker spesielt på dagens episode, og så mye slemt hun sa til datteren ang bordet hun lagde. Grøss. 

Anonymkode: 1a8f4...88b

• Liker 1
Skrevet

jeg så at han tom eller thomas farget sofaene på et vis i en av episodene i denne uka. Var det noen som fikk med seg hvordan han farget/malte disse?

Anonymkode: 01b3c...c82

AnonymBruker
Skrevet

Lurer på hva han Preben jobber med til vanlig? Han virker så feminin. Og veldig lite handy.

Anonymkode: ec4f0...c86

AnonymBruker
Skrevet
På 1.3.2017 den 19.40, AnonymBruker skrev:

Lurer på hva han Preben jobber med til vanlig? Han virker så feminin. Og veldig lite handy.

Anonymkode: ec4f0...c86

Preben jobber i skole/sfo

Anonymkode: 70d98...2cb

Skrevet

Jeg synes det nesten er på grensen til utnytting av folk. Altså, de jobber x-antall uker for å få i stand en kolonihage-"hytte" som i realiteten er et slags rekkehus midt på en plass, og risikere å ikke få noen ting igjen for det. Hadde følt meg lurt om jeg hadde meldt meg på. De fleste vil vel ha en egen hytte om de først skal ha en kolonihage. Virker som lavbudsjett og dårlig gjennomtenkt prosjekt av tv2. Flaut! Synes jeg. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...