Ulla Ullsokk Skrevet 19. januar 2017 #41 Del Skrevet 19. januar 2017 På 18.1.2017 den 0.51, AnonymBruker skrev: Da må jeg være en heldig kvinne, jeg synes sex er så godt (fra start til slutt) at jeg nesten ikke vet hvor jeg skal gjøre av meg Første støtet gir nytelse langt inn i magen, nedover beina og nesten så jeg får frysninger over hele kroppen. Jeg kan skjelve av penetrering uten at jeg er i nærheten av selve orgasmen, men fordi det er så ubeskrivelig godt. Tror kanskje jeg er litt sexavhengig..... Anonymkode: 3d694...1ef Signerer denne, minus sexavhengig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Underdanie Skrevet 20. januar 2017 #42 Del Skrevet 20. januar 2017 Jeg opplever sex litt på samme måte som runking, det bygger seg opp mer og mer til jeg får orgasme. Når jeg har sex er bare alt mange ganger sterkere å orgasmen er som en orkan sammenlignet med vindpust orgasmen som kommer ved onanering. Samtidig kan jeg ved sex få flere orgasmer som slår meg helt ut😊. Vaginaen føles veldig trang å varm, våt. Musklene runker på en måte pikken sammen med jukke bevegelse. Dette er himmelsk å når dama piner meg lenge, blir orgasmen helt rå😊😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2017 #43 Del Skrevet 20. januar 2017 3 timer siden, Underdanie skrev: Jeg opplever sex litt på samme måte som runking, det bygger seg opp mer og mer til jeg får orgasme. Når jeg har sex er bare alt mange ganger sterkere å orgasmen er som en orkan sammenlignet med vindpust orgasmen som kommer ved onanering. Samtidig kan jeg ved sex få flere orgasmer som slår meg helt ut😊. Vaginaen føles veldig trang å varm, våt. Musklene runker på en måte pikken sammen med jukke bevegelse. Dette er himmelsk å når dama piner meg lenge, blir orgasmen helt rå😊😊 Men alle kjennes vel ikke trange ut? Hva med de som er løsere i slufsa da? Anonymkode: 25660...297 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Underdanie Skrevet 21. januar 2017 #44 Del Skrevet 21. januar 2017 14 timer siden, AnonymBruker skrev: Men alle kjennes vel ikke trange ut? Hva med de som er løsere i slufsa da? Anonymkode: 25660...297 Har ikke opplevd så mange, men tror de fleste damer er ganske like å stramme. Tror str på gutten har like mye å si tenker jeg. Aldri opplevd løse damer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2017 #45 Del Skrevet 21. januar 2017 3 timer siden, Underdanie skrev: Har ikke opplevd så mange, men tror de fleste damer er ganske like å stramme. Tror str på gutten har like mye å si tenker jeg. Aldri opplevd løse damer. Hva er målene på penisen din? Anonymkode: 5d291...0a2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
robert90 Skrevet 29. januar 2017 #46 Del Skrevet 29. januar 2017 På 18.1.2017 den 1.27, AnonymBruker skrev: Ja, jeg har de siste to forholdene slitt med at mennene ikke deler min lyst. Jeg vil gjerne ha sex daglig, minst annenhver. Pluss at jeg gjerne tar en kjappis på morgenen. Han siste klagde over at "du er jo kåt hele tiden du!". Trodde liksom det var drømmen for menn jeg. Likevel er jeg singel på tredje året Det er en bakdel da, jeg føler jeg må dempe meg for at det ikke skal fremstå som faking. Menn generelt lager altfor lite lyd. Og der faller jeg litt av, hvis det er så godt for dere, hvordan klarer dere å være så stille?? Mange som er helt stille, bare puster tungt og så slipper noen grynt når de kommer Anonymkode: 3d694...1ef jeg selv føler det er litt kleint å stønne for mye, men jeg prøver fordi jeg vet at jenter søker bekreftelse på den måten, men hvis du studerer menns ansikts utrykk så vil du nok få bekreftelsen der. jeg føler selv jeg gir mest utrykk for mine følelser gjennom ansiktsutrykket. For eksempel lukke øynene dra hodet mitt oppover og lett pusting. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. august 2021 #47 Del Skrevet 26. august 2021 Har ikke prøvd enda😅. Anonymkode: 1f32e...28a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PKV Skrevet 26. august 2021 #48 Del Skrevet 26. august 2021 Runking er like godt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2021 #49 Del Skrevet 16. desember 2021 Mange damer opplever den intense begynnende gleden bare ved tanken på å gjøre det og så oppbygging og klimaks som kan vare veldig lenge og jeg snakker selvsagt om det å dra bankkortet og handle klær, sko, sminke til man ligger strak ut, mett og fornøyd med fangsten. Noen er veldig utholdende og kan gjenta og gjenta i det uendelige. Anonymkode: 69952...015 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2021 #50 Del Skrevet 16. desember 2021 AnonymBruker skrev (På 1/17/2017 den 22.30): Likte dette svaret. Men når du får pikken inni fitta, hvor langt får du den inn? Kan du lissom komme helt på kanten av fitta til dama? Bunne heter det vel. Anonymkode: eb96b...b50 Det varierer veldig fra dame til dame. Noen kommer bare halve inni omtrent, mens med andre får jeg inn 2/3, mens med noen får jeg inn hele. Er ingen fasit, det varierer veldig fra dame til dame. Samme gjelder friksjon og vidde.😊 Anonymkode: 6e33a...832 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2021 #51 Del Skrevet 16. desember 2021 AnonymBruker skrev (På 1/20/2017 den 21.08): Men alle kjennes vel ikke trange ut? Hva med de som er løsere i slufsa da? Anonymkode: 25660...297 Jeg har mye erfaring, og variasjonen i dybde/vidde er like stor som med penis naturlig nok. Men er ikke nødvendigvis hvor mye friksjon det er rundt kuken som betyr mest, men hvor kåt hun gjør meg. Hadde noe av den beste sexen med ei som var så vid at jeg nesten ikke kjente noen ting, men tanken på at hun var så deilig og kåt gjorde at pulsen min steg fort opp mot makspuls.😅 Det største senteret for nytelse er lokalisert i hjernen. Tenner litt på damer som er vide fordi i fantasien forteller det meg at hun har puttet mye store ting oppi der (selv om ikke det nødvendigvis er sant). Damer som er vide må ikke nødvendigvis ha brukt store dildoer, men sjangsen er stor for at de har det for å føle seg fylt opp.😊 Anonymkode: 6e33a...832 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2021 #52 Del Skrevet 16. desember 2021 Sex med en kvinne man elsker er ubeskrivelig godt, men ellers kan det egentlig sammenlignes på runking. Anonymkode: d659e...149 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lunda Skrevet 17. desember 2021 #53 Del Skrevet 17. desember 2021 Har du noen gang hatt noen suge på tunga di? Det er den nærmeste jeg kan beskrive å være inne i en kvinne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2021 #54 Del Skrevet 17. desember 2021 10 hours ago, AnonymBruker said: Sex med en kvinne man elsker er ubeskrivelig godt, men ellers kan det egentlig sammenlignes på runking. Anonymkode: d659e...149 ??? Ville ikke tenkt på runking som ubeskrivelig godt. Syns ikke det tåler så godt å sammenliknes med å ha sex med en kvinne man elsker, jeg da. Ser mange her bare beskriver hvordan det føles fysisk i penis. Det er jo oveveldende deilig i seg selv, men i tillegg kommer hudkontakt og nærhet i det hele tatt. For en mann som legger mye følelser i sex og aktiverer alle sansene, kan det være lag på lag av gode ting å føle på utover det rent fysiske også. Og summen av alt det er hmm...ubeskriveiig! Anonymkode: 6a7d2...fa5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lunda Skrevet 17. desember 2021 #55 Del Skrevet 17. desember 2021 8 minutter siden, AnonymBruker said: ??? Ville ikke tenkt på runking som ubeskrivelig godt. Syns ikke det tåler så godt å sammenliknes med å ha sex med en kvinne man elsker, jeg da. Ser mange her bare beskriver hvordan det føles fysisk i penis. Det er jo oveveldende deilig i seg selv, men i tillegg kommer hudkontakt og nærhet i det hele tatt. For en mann som legger mye følelser i sex og aktiverer alle sansene, kan det være lag på lag av gode ting å føle på utover det rent fysiske også. Og summen av alt det er hmm...ubeskriveiig! Anonymkode: 6a7d2...fa5 Det var det opprinnelige spørsmålet. Bare naturlig at man svarer på det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2021 #56 Del Skrevet 17. desember 2021 1 hour ago, Lunda said: Det var det opprinnelige spørsmålet. Bare naturlig at man svarer på det. Eh, ja... Svarte kanskje mer ut fra emnetittelen og spant bittelitt videre på det. Hvordan det føles å ha sex er liksom litt mer enn bare hva kjønnsorganene "opplever" isolert sett. Men for all del, den emosjonelle siden ved sex er visst veldig på siden av hva som helst diskuteres her, i et forum med "kvinne" i navnet. Det sier jo sitt om hvor overdrevent fokuset er blitt på kjønnsorganer, teknikker, utseende på kropper osv. Hvor DET kommer fra, skal jeg ikke engang si hva jeg tror om. Anonymkode: 6a7d2...fa5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
intexus40 Skrevet 17. desember 2021 #57 Del Skrevet 17. desember 2021 AnonymBruker skrev (På 18.1.2017 den 10.47): Okey. Men får du pikken din helt på enden av fitta lissom? Er vel 15 cm lang den vaginaen? Anonymkode: eb96b...b50 Men for helvete da din fjortissrunker... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sicario Skrevet 17. desember 2021 #58 Del Skrevet 17. desember 2021 AnonymBruker skrev (På 17.1.2017 den 17.56): Kan dere beskrive litt detaljert? Er det deiligere enn runking? Anonymkode: eb96b...b50 Epler eller pærer. Begge er frukt, men 2 ulike ting. Blir søkt å sammenligne samleie med onani. Begge deler er sex, men fyller ofte ulik funksjon. Det er 2 forskjellige ting. Man kan ha lyst til å onanere, men ikke ha sex med en annen. Og motsatt selvfølgelig. Man kan ha lyst på sex med en annen, men ikke lyst til å onanere. Når det er sagt, så er det svært vanlig å oppleve «bedre» orgasme ved å onanere en ved å ha sex med en annen, noe som jo ikke er rart. Allikevel vil man jo langt oftere velge å ha sex med en partner i stedet, da det ofte handler om mye mer en kun orgasmen. Hvordan selve samleie kjennes ut er vanskelig å beskrive. Friksjon på/rundt penis føles jo godt det🤷🏼♂️. Men samleie omfatter jo mye mer en akkurat friksjon for kjønnsorganet da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sicario Skrevet 17. desember 2021 #59 Del Skrevet 17. desember 2021 Gjest HarryDotter skrev (På 17.1.2017 den 22.29): Jeg tror egentlig vi menn er veldig heldige som opplever den intense nytelsen under sex 😇😆 kanskje damer bør misunne oss akkurat det? Så får vi misunne dem sterkere orgasmer. Tror nok kvinner flest opplever mer i rense sensasjoner en oss menn, men bare ikke under penetrasjon. Heldigvis er sex langt mer en penetrasjon. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Master1 Skrevet 17. desember 2021 #60 Del Skrevet 17. desember 2021 Rimelig deilig vil Jeg si... M@ster Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå