Gå til innhold

Hvordan føles sex ut for dere menn?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest HarryDotter
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Da må jeg være en heldig kvinne, jeg synes sex er så godt (fra start til slutt) at jeg nesten ikke vet hvor jeg skal gjøre av meg :fnise: Første støtet gir nytelse langt inn i magen, nedover beina og nesten så jeg får frysninger over hele kroppen. Jeg kan skjelve av penetrering uten at jeg er i nærheten av selve orgasmen, men fordi det er så ubeskrivelig godt. Tror kanskje jeg er litt sexavhengig..... 

Anonymkode: 3d694...1ef

:laugh: Ja da virker du å være en som får full nytelse av det iallefall. Og det er bra det. Da er det ganske enkelt å forstå hvorfor menn flest setter så stor pris på sex også ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

31 minutter siden, HarryDotter skrev:

:laugh: Ja da virker du å være en som får full nytelse av det iallefall. Og det er bra det. Da er det ganske enkelt å forstå hvorfor menn flest setter så stor pris på sex også ;)

Ja, jeg har de siste to forholdene slitt med at mennene ikke deler min lyst. Jeg vil gjerne ha sex daglig, minst annenhver. Pluss at jeg gjerne tar en kjappis på morgenen. Han siste klagde over at "du er jo kåt hele tiden du!". Trodde liksom det var drømmen for menn jeg. Likevel er jeg singel på tredje året :laugh:

Det er en bakdel da, jeg føler jeg må dempe meg for at det ikke skal fremstå som faking. Menn generelt lager altfor lite lyd. Og der faller jeg litt av, hvis det er så godt for dere, hvordan klarer dere å være så stille?? Mange som er helt stille, bare puster tungt og så slipper noen grynt når de kommer :P 

• Liker 7
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

48 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Da må jeg være en heldig kvinne, jeg synes sex er så godt (fra start til slutt) at jeg nesten ikke vet hvor jeg skal gjøre av meg :fnise: Første støtet gir nytelse langt inn i magen, nedover beina og nesten så jeg får frysninger over hele kroppen. Jeg kan skjelve av penetrering uten at jeg er i nærheten av selve orgasmen, men fordi det er så ubeskrivelig godt. Tror kanskje jeg er litt sexavhengig..... 

Da er nok jeg en heldig kvinne også, for kan vel beskrive følelsen på samme måte som deg. Og er ikke sexavhengig😊

Anonymkode: 63c4b...239

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HarryDotter
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja, jeg har de siste to forholdene slitt med at mennene ikke deler min lyst. Jeg vil gjerne ha sex daglig, minst annenhver. Pluss at jeg gjerne tar en kjappis på morgenen. Han siste klagde over at "du er jo kåt hele tiden du!". Trodde liksom det var drømmen for menn jeg. Likevel er jeg singel på tredje året :laugh:

Det er en bakdel da, jeg føler jeg må dempe meg for at det ikke skal fremstå som faking. Menn generelt lager altfor lite lyd. Og der faller jeg litt av, hvis det er så godt for dere, hvordan klarer dere å være så stille?? Mange som er helt stille, bare puster tungt og så slipper noen grynt når de kommer :P 

Ingen grunn til å dempe seg 😊

Kjør på og lev ut nytelsen er mitt tips....riktig type vil digge det.

Stille? Hehe jeg aner faktisk ikke hva jeg klynker eller sier under sex...da er jeg så langt borte i en egen magisk verden, så det må jeg nesten spørre kjærsten om 😆 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, HarryDotter skrev:

Friksjon. Man tar selvsagt ikke pikken helt ut veldig ofte (med mindre man skifter stilling)

Godt å bare være inni henne også, men ved bevegelse skapes friksjon og det er det som er deilig

Okey.

Men får du pikken din helt på enden av fitta lissom? Er vel 15 cm lang den vaginaen?

Anonymkode: eb96b...b50

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En fyr jeg holdt på med sa at å ligge med deilige jenter føltes som å dominere hele verden :fnise: Så der var det psykologisk stimuli på høyt nivå..

Anonymkode: bbef8...10a

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

16 minutter siden, Lettmelk2017 skrev:

Nøkkelordene er intenst deilig!

Ikke hele tiden vel, men bare idet man kommer. Bygger seg vel opp den samme orgasmen som når en runker, eller er det enda kraftigere ved sex?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, Nordavind skrev:

Det er litt kjedelig men kan være ok tidsfordriv og fin måte å forbrenne noen kalorier på 

Litt kjedelig? Er vel sjukt deilig?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ikke hele tiden vel, men bare idet man kommer. Bygger seg vel opp den samme orgasmen som når en runker, eller er det enda kraftigere ved sex?

For meg kan det variere, men stort sett kraftigere orgasmer ved sex. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Lettmelk2017 skrev:

For meg kan det variere, men stort sett kraftigere orgasmer ved sex. 

Hvordan er det inni fitta? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan er det inni fitta? 

Mine evner til å billedliggjøre er ikke gode nok. :fnise:

Men vått og godt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Lettmelk2017 skrev:

Mine evner til å billedliggjøre er ikke gode nok. :fnise:

Men vått og godt!

Er det trangt?

Og hvor pleier du å komme?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er det trangt?

Og hvor pleier du å komme?

Passe og det varierer. :)

God natt! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Nordavind
57 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Litt kjedelig? Er vel sjukt deilig?

"Sjukt deilig" er nok litt overdrevet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 17.1.2017 den 23.00, AnonymBruker skrev:

Føler ingenting annet enn at hu dama er mitt "bytte" og det skal bli deilig å komme inn i henne. Instinktivt og anlagt for å spre mine gener og få avkom ut av det.

Anonymkode: 08554...65d

p-piller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mysticgirl
På 18.1.2017 den 0.51, AnonymBruker skrev:

Samme her, den beste sexen er for meg er penetrering, det er mye deiligere enn bare klitorisstimulering. Men vi er jo forskjellige :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...