AnonymBruker Skrevet 17. januar 2017 #1 Del Skrevet 17. januar 2017 Kan dere beskrive litt detaljert? Er det deiligere enn runking? Hvordan føles det inni fitta? Kjenner du noe bløtt der? Anonymkode: eb96b...b50 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
linsejesus Skrevet 17. januar 2017 #2 Del Skrevet 17. januar 2017 Hehe. "Er det deiligere enn runking"... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2017 #3 Del Skrevet 17. januar 2017 Akkurat nå, linsejesus skrev: Hehe. "Er det deiligere enn runking"... Vennligst svar seriøst. Istedenfor å kvelurere. Anonymkode: eb96b...b50 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2017 #4 Del Skrevet 17. januar 2017 Hadde det ikke vært deiligere enn runking hadde nok mange overgrep, utroskap som følge av mangel på sex i forholdet osv vært unngått. Anonymkode: 828b2...af5 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2017 #5 Del Skrevet 17. januar 2017 God sex, brenner i hjertet, og solar plexus... og er mye mer enn ytre stimuli.. men nå tror du kanskje jeg er en kvinne Anonymkode: 1246a...23f 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2017 #6 Del Skrevet 17. januar 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: God sex, brenner i hjertet, og solar plexus... og er mye mer enn ytre stimuli.. men nå tror du kanskje jeg er en kvinne Anonymkode: 1246a...23f Nei er mann. Hva mener du med brenner i hjertet? Det bygger seg vel opp den samme følelsen som ved runking? Anonymkode: eb96b...b50 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest HarryDotter Skrevet 17. januar 2017 #7 Del Skrevet 17. januar 2017 Det er vanskelig å beskrive. For meg kan man gange det å runke alene med 50 så nærmer det seg hvor godt det føles å ha sex. At hun runker meg istede for at jeg gjør det selv er nok 49x bedre enn at jeg gjør det selv Det er varmt, mykt og fryktelig godt å ha kuken i fitta. Det føles som mange små konstante deilige elektriske støt igjennom kroppen for hver gang jeg beveger meg inn eller ut. Jeg tror kvinner har sterkere og lengre orgasmer, mens vi menn føler selve sexen mye sterkere. Uten at jeg skal skrive det i stein. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jonasmann Skrevet 17. januar 2017 #8 Del Skrevet 17. januar 2017 Det er omtrent like deilig som å drikke vatn, men du må ha det likevel, akkurat som vatn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hunky Skrevet 17. januar 2017 #9 Del Skrevet 17. januar 2017 Det er så deilig at det er ubeskrivelig. Umulig å forklare. Inni fitta er det varmt, vått/fuktig og ubeskrivelig deilig. Å runke er deilig Å bli runket, sugd, ha sex er ENDA DEILIGEREE!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stiigen Skrevet 17. januar 2017 #10 Del Skrevet 17. januar 2017 Jeg liker følelsen av når hun er skikkelig gira, og god og våt før jeg putter den inn. Når den først glir inn i henne så føles det fantastisk fordi hun er ofte litt varmere inni enn det penisen er på utsiden. Så da bare glir den inn og ut i denne varme magiske hulen. Og grunnen til at sex er bedre enn et runk er rent psykologisk, dette i mye høyere grad for damer. Når vi har en vakker(forhåpentligvis) kvinne foran oss som vi har lyst på, og som i tillegg er aktiv under sexen med bevegelser og lyder, så er det massivt turn-on. pluss at vi kan leke med puppene. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest HarryDotter Skrevet 17. januar 2017 #11 Del Skrevet 17. januar 2017 Jeg tror egentlig vi menn er veldig heldige som opplever den intense nytelsen under sex 😇😆 kanskje damer bør misunne oss akkurat det? Så får vi misunne dem sterkere orgasmer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2017 #12 Del Skrevet 17. januar 2017 19 minutter siden, Hunky skrev: Det er så deilig at det er ubeskrivelig. Umulig å forklare. Inni fitta er det varmt, vått/fuktig og ubeskrivelig deilig. Å runke er deilig Å bli runket, sugd, ha sex er ENDA DEILIGEREE!! Likte dette svaret. Men når du får pikken inni fitta, hvor langt får du den inn? Kan du lissom komme helt på kanten av fitta til dama? Bunne heter det vel. Anonymkode: eb96b...b50 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2017 #13 Del Skrevet 17. januar 2017 17 minutter siden, Stiigen skrev: Jeg liker følelsen av når hun er skikkelig gira, og god og våt før jeg putter den inn. Når den først glir inn i henne så føles det fantastisk fordi hun er ofte litt varmere inni enn det penisen er på utsiden. Så da bare glir den inn og ut i denne varme magiske hulen. Og grunnen til at sex er bedre enn et runk er rent psykologisk, dette i mye høyere grad for damer. Når vi har en vakker(forhåpentligvis) kvinne foran oss som vi har lyst på, og som i tillegg er aktiv under sexen med bevegelser og lyder, så er det massivt turn-on. pluss at vi kan leke med puppene. Nydelig svar. Men hvorfor drar du pikken inn og ut? Og ikke bare lar den være inne der? Anonymkode: eb96b...b50 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2017 #14 Del Skrevet 17. januar 2017 3 minutter siden, HarryDotter skrev: Jeg tror egentlig vi menn er veldig heldige som opplever den intense nytelsen under sex 😇😆 kanskje damer bør misunne oss akkurat det? Så får vi misunne dem sterkere orgasmer. Men det er vel samme nytelsen som bygger seg opp ved sex og når man runker og er kåt? Anonymkode: eb96b...b50 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest HarryDotter Skrevet 17. januar 2017 #15 Del Skrevet 17. januar 2017 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men det er vel samme nytelsen som bygger seg opp ved sex og når man runker og er kåt? Anonymkode: eb96b...b50 Ja det vil jeg nok tro ja. Når man behandler sitt eget kjønnsorgan, vil jeg tro oppbygningen og følsen av kåthet vil oppleves noenlunde likt. Men sex sammen med en jente tror jeg er veldig annerledes. Hver mm av vår penis vil bli massert av en myk og våt muskel. Penis og spesiellt hodet er ultrafølsomt, så det føles ekstremt intenst og da pågår den nytelsen konstant gjennom hele samleie. Men kvinners vagina er ikke i nærheten så følsom, så selve samleie er nok ikke fullt så godt for kvinner som for menn. Tenker derfor at menn bør konsentrere seg mye om klitoris slik at hun skal få tilnærmet nytelse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2017 #16 Del Skrevet 17. januar 2017 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Nei er mann. Hva mener du med brenner i hjertet? Det bygger seg vel opp den samme følelsen som ved runking? Anonymkode: eb96b...b50 Anonymkode: 1246a...23f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2017 #17 Del Skrevet 17. januar 2017 Føler ingenting annet enn at hu dama er mitt "bytte" og det skal bli deilig å komme inn i henne. Instinktivt og anlagt for å spre mine gener og få avkom ut av det. Anonymkode: 08554...65d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2017 #18 Del Skrevet 17. januar 2017 36 minutter siden, HarryDotter skrev: Ja det vil jeg nok tro ja. Når man behandler sitt eget kjønnsorgan, vil jeg tro oppbygningen og følsen av kåthet vil oppleves noenlunde likt. Men sex sammen med en jente tror jeg er veldig annerledes. Hver mm av vår penis vil bli massert av en myk og våt muskel. Penis og spesiellt hodet er ultrafølsomt, så det føles ekstremt intenst og da pågår den nytelsen konstant gjennom hele samleie. Men kvinners vagina er ikke i nærheten så følsom, så selve samleie er nok ikke fullt så godt for kvinner som for menn. Tenker derfor at menn bør konsentrere seg mye om klitoris slik at hun skal få tilnærmet nytelse. Aha skjønner. Men hvorfor tar du pikken inn og ut, og ikke bare lar pikken være inni fitta? Anonymkode: eb96b...b50 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest HarryDotter Skrevet 17. januar 2017 #19 Del Skrevet 17. januar 2017 57 minutter siden, AnonymBruker skrev: Aha skjønner. Men hvorfor tar du pikken inn og ut, og ikke bare lar pikken være inni fitta? Anonymkode: eb96b...b50 Friksjon. Man tar selvsagt ikke pikken helt ut veldig ofte (med mindre man skifter stilling) Godt å bare være inni henne også, men ved bevegelse skapes friksjon og det er det som er deilig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2017 #20 Del Skrevet 17. januar 2017 2 timer siden, HarryDotter skrev: Jeg tror egentlig vi menn er veldig heldige som opplever den intense nytelsen under sex 😇😆 kanskje damer bør misunne oss akkurat det? Så får vi misunne dem sterkere orgasmer. Da må jeg være en heldig kvinne, jeg synes sex er så godt (fra start til slutt) at jeg nesten ikke vet hvor jeg skal gjøre av meg Første støtet gir nytelse langt inn i magen, nedover beina og nesten så jeg får frysninger over hele kroppen. Jeg kan skjelve av penetrering uten at jeg er i nærheten av selve orgasmen, men fordi det er så ubeskrivelig godt. Tror kanskje jeg er litt sexavhengig..... Anonymkode: 3d694...1ef 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå