AnonymBruker Skrevet 17. januar 2017 #1 Skrevet 17. januar 2017 Vi skal ha karneval på jobb (skole) og jeg må finne meg et kostyme. Jeg er pluss size, så er veldig vanskelig å finne på eBay. Har ikke mye penger å bruke på dette og lurer derfor på om noen bar tips til en måte å lage et bra kostyme med små triks? Jeg aner virkelig ikke hva jeg skal kle meg ut som engang og begynnere å bli stressa da de andre på jobb har gode ideer om kule kostymer. Så også bilder fra i fjor og det er ingen dårlige kostymer de bruker.... Anonymkode: b624c...810
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2017 #2 Skrevet 17. januar 2017 Stumfilmstjerne: Papirdukke: http://slapdashmom.com/1-diy-halloween-costume-tutorial-paper-doll/ (Denne tutorialen er for et barn, men samme prinsippet gjelder for voksne. Hvis du er interessert, kan du google det for mange flere eksempler og ideer.) Anonymkode: 0a2f4...e42
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2017 #3 Skrevet 17. januar 2017 Heks eller troll er vel det enkleste og vanligste. Anonymkode: 72b97...3e5 1
Gjest Marillia Skrevet 18. januar 2017 #4 Skrevet 18. januar 2017 Troll er i alle fall enkelt å få til. Finn en gammel kjole du ikke bruker lengre, og kjøp et par garnnøster i grått/svart og sy på lange tråder/dusker, samt store lapper med store, synlige sting. Tupèr håret og kjøp på lekebutikk et sminkesett slik du får stort mellomrom mellom tennene og kanskje litt skitt og arr i fjeset. Hale kan lages ved hjelp av et naturfarget tau, disse fåes vel kjøpt i enten båtbutikker eller hør om noen med båt/naust har noe liggende. Alternativt av svart garn som flettes til tykk hale.
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2017 #5 Skrevet 18. januar 2017 8 timer siden, Marillia skrev: Troll er i alle fall enkelt å få til. Finn en gammel kjole du ikke bruker lengre, og kjøp et par garnnøster i grått/svart og sy på lange tråder/dusker, samt store lapper med store, synlige sting. Tupèr håret og kjøp på lekebutikk et sminkesett slik du får stort mellomrom mellom tennene og kanskje litt skitt og arr i fjeset. Hale kan lages ved hjelp av et naturfarget tau, disse fåes vel kjøpt i enten båtbutikker eller hør om noen med båt/naust har noe liggende. Alternativt av svart garn som flettes til tykk hale. Genialt! Jeg går for troll jeg! Tusen takk til dere alle som har gitt meg tips ts Anonymkode: b624c...810
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå