Gå til innhold

Trenger sårt hjelp til å lage kostyme

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal ha karneval på jobb (skole) og jeg må finne meg et kostyme. Jeg er pluss size, så er veldig vanskelig å finne på eBay. Har ikke mye penger å bruke på dette og lurer derfor på om noen bar tips til en måte å lage et bra kostyme med små triks? Jeg aner virkelig ikke hva jeg skal kle meg ut som engang og begynnere å bli stressa da de andre på jobb har gode ideer om kule kostymer. Så også bilder fra i fjor og det er ingen dårlige kostymer de bruker....

Anonymkode: b624c...810

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heks eller troll er vel det enkleste og vanligste. 

Anonymkode: 72b97...3e5

• Liker 1
Gjest Marillia
Skrevet

Troll er i alle fall enkelt å få til. Finn en gammel kjole du ikke bruker lengre, og kjøp et par garnnøster i grått/svart og sy på lange tråder/dusker, samt store lapper med store, synlige sting. Tupèr håret og kjøp på lekebutikk et sminkesett slik du får stort mellomrom mellom tennene og kanskje litt skitt og arr i fjeset. Hale kan lages ved hjelp av et naturfarget tau, disse fåes vel kjøpt i enten båtbutikker eller hør om noen med båt/naust har noe liggende. Alternativt av svart garn som flettes til tykk hale. 

Skrevet
8 timer siden, Marillia skrev:

Troll er i alle fall enkelt å få til. Finn en gammel kjole du ikke bruker lengre, og kjøp et par garnnøster i grått/svart og sy på lange tråder/dusker, samt store lapper med store, synlige sting. Tupèr håret og kjøp på lekebutikk et sminkesett slik du får stort mellomrom mellom tennene og kanskje litt skitt og arr i fjeset. Hale kan lages ved hjelp av et naturfarget tau, disse fåes vel kjøpt i enten båtbutikker eller hør om noen med båt/naust har noe liggende. Alternativt av svart garn som flettes til tykk hale. 

Genialt! Jeg går for troll jeg!

Tusen takk til dere alle som har gitt meg tips :) 

ts

Anonymkode: b624c...810

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...