Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kom akkurat til å tenke på at det er litt lurt å sjekke juletrelysene. Det er typisk at det er ei pære som er gått, og panisk jakt etter ny. :ler:

Så til dere som skal ha juletre med el. lys. så vil jeg bare tipse om å sjekke lysene i god tid før lille julaften, og gjerne kjøpe inn reservepærer. Det er ikke noe gøy å jakte etter det lille julaften. :wink: (Noe min familie har måttet gjort et par ganger. :oops: )

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Satt faktisk akkurat at jeg måtte sjekke lysene + kjøpe nye ekstrapærer uansett om de virker eller ikke. :)

Skrevet

Sjekka faktisk våre i dag og de virka ikke! Så det var et godt råd :nisseblunk:

Klems Charmina

:babyjente: Martine 17.10 :babyjente:

Gjest Trulselinemor
Skrevet

Vi har tent juletreet ute for en stund siden. Kjøpte nye i år, så de er i orden. :nisseblunk:

Skrevet

Hm. Kjøpte en pakke med tre nye pærer for 8 år siden. Har ikke hatt bruk for de tidligere, men sikkert i år, når jeg ikke helt vet hvor jeg har lagt dem. *sjekke, sjekke, hvor var det nå jeg så de pærene*

Joda, de ligger på badet, av alle steder. Godt forberedt i år også :nisseblunk:

Skrevet

Minte min mor på dette, og hos henne hadde en lyspære røket, så nå har hun fått nye pærer på handlelisten. :nisseblunk:

Skrevet

Hva??? Men jeg liker å løpe panisk rundt på julaften for å få tak i de hærsens pærene. Jeg tror jeg har 3 pk hjemme et eller annet sted med feil str.

Har noen ganger endt opp med å bruke "krisejuletrelysene" min som er en amerikansk versjon med farger på pærene. Ikke spes fine, heller glorete og jævlige.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...