Saeria Skrevet 5. desember 2004 #1 Skrevet 5. desember 2004 Kom akkurat til å tenke på at det er litt lurt å sjekke juletrelysene. Det er typisk at det er ei pære som er gått, og panisk jakt etter ny. Så til dere som skal ha juletre med el. lys. så vil jeg bare tipse om å sjekke lysene i god tid før lille julaften, og gjerne kjøpe inn reservepærer. Det er ikke noe gøy å jakte etter det lille julaften. (Noe min familie har måttet gjort et par ganger. :oops: )
Arwen Skrevet 5. desember 2004 #3 Skrevet 5. desember 2004 Satt faktisk akkurat at jeg måtte sjekke lysene + kjøpe nye ekstrapærer uansett om de virker eller ikke.
Charmina Skrevet 8. desember 2004 #4 Skrevet 8. desember 2004 Sjekka faktisk våre i dag og de virka ikke! Så det var et godt råd Klems Charmina Martine 17.10
Gjest Trulselinemor Skrevet 8. desember 2004 #5 Skrevet 8. desember 2004 Vi har tent juletreet ute for en stund siden. Kjøpte nye i år, så de er i orden.
Elbereth Skrevet 9. desember 2004 #6 Skrevet 9. desember 2004 Hm. Kjøpte en pakke med tre nye pærer for 8 år siden. Har ikke hatt bruk for de tidligere, men sikkert i år, når jeg ikke helt vet hvor jeg har lagt dem. *sjekke, sjekke, hvor var det nå jeg så de pærene* Joda, de ligger på badet, av alle steder. Godt forberedt i år også
Saeria Skrevet 9. desember 2004 Forfatter #7 Skrevet 9. desember 2004 Minte min mor på dette, og hos henne hadde en lyspære røket, så nå har hun fått nye pærer på handlelisten.
Titti72 Skrevet 9. desember 2004 #8 Skrevet 9. desember 2004 Hva??? Men jeg liker å løpe panisk rundt på julaften for å få tak i de hærsens pærene. Jeg tror jeg har 3 pk hjemme et eller annet sted med feil str. Har noen ganger endt opp med å bruke "krisejuletrelysene" min som er en amerikansk versjon med farger på pærene. Ikke spes fine, heller glorete og jævlige.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå