AnonymBruker Skrevet 17. januar 2017 #1 Skrevet 17. januar 2017 Hei Kuttet meg for noen mnd siden og såret er grodd, men det er "rosa" hud der såret var. Vil det gro normal hud over og til slutt bli finere? Eller vil det alltid være rosa?.. Anonymkode: 34692...caa
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2017 #2 Skrevet 17. januar 2017 Rosafargen vil gå bort, slapp av Men det kommer til å ta tid. Skadet meg for to år siden og såret har akkurat blitt HELT borte. -Det kan ta tid, men det går bort. Bruk sterk solfaktor på området når du er i sola. Anonymkode: 8ab5a...142 1
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2017 #3 Skrevet 17. januar 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Rosafargen vil gå bort, slapp av Men det kommer til å ta tid. Skadet meg for to år siden og såret har akkurat blitt HELT borte. -Det kan ta tid, men det går bort. Bruk sterk solfaktor på området når du er i sola. Anonymkode: 8ab5a...142 Takk for svar Det er et lite hakk også der, tror du det vil gro sammen? Anonymkode: 34692...caa
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2017 #4 Skrevet 17. januar 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Rosafargen vil gå bort, slapp av Men det kommer til å ta tid. Skadet meg for to år siden og såret har akkurat blitt HELT borte. -Det kan ta tid, men det går bort. Bruk sterk solfaktor på området når du er i sola. Anonymkode: 8ab5a...142 Takk for svar Det er et lite hakk også der, tror du det vil gro sammen? Anonymkode: 34692...caa
_popcorn_ Skrevet 17. januar 2017 #5 Skrevet 17. januar 2017 Har ett lite arr på armen som ble sydd 3 sting, for 12 år siden, som fortsatt i blant er svakt rosa. Det var temmelig rosa de første månedene, men nå varierer det litt fra vanlig hvitt arr, til svakt rosa. Men ja, det ble veldig mye finere med tiden 1
Persephone Skrevet 17. januar 2017 #6 Skrevet 17. januar 2017 Mest sannsynlig vil du alltid ha et merke fra det, men det kommer til å bli bedre. Arr pleier å fade til hvite linjer som er forhøyet eller ikke.
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2017 #7 Skrevet 19. januar 2017 Fikk et langt arr nedover låret etter jeg skadet meg for noen år siden. I begynnelsen var det skikkelig rosa og litt tykt, men nå er det nesten ikke synlig lengre. De fleste arr blir svakere i fargen med tiden, men har såret vært dypt nok vil du kanskje få en lysere eller mørkere hudfarge der arret er etterhvert. Anonymkode: 7cf50...82c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå