AnonymBruker Skrevet 17. januar 2017 #1 Skrevet 17. januar 2017 Man hører ofte en mann blir kalt "Man Child" Men har aldri hørt en kvinne bli kalt "Woman Child" Så er kvinner med voksne en menn ? Anonymkode: 85976...0af
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2017 #2 Skrevet 17. januar 2017 Mer voksne skulle det selvsagt stå. Anonymkode: 85976...0af
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2017 #3 Skrevet 17. januar 2017 Frem til midten av 20-årene er menn mindre voksne enn kvinner, da kvinners hjerne blir fortere ferdig utviklet enn menns (dette har vel med at kvinner fra naturens side skal være den som kanskje tenker mest rasjonelt med tanke på å ha ansvaret for avkommet, men i dagens samfunn har jo både menn og kvinner ansvar for oppdragelse), men etter rundt 25 års alder jevner dette seg ganske ut. Jeg har opplevd at både menn og kvinner i voksen alder har vært barnslige, og opplever ikke at menn over 25 eller 30 år er mer barnslig enn kvinner. Anonymkode: cd8fb...173 2
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2017 #4 Skrevet 17. januar 2017 Nei. Menn har bare lavere moral. For å kunne akseptere dere, unnskylder kvinner det med "han er umoden". Hadde de ikke gjort det, hadde alle kvinner blitt mannehatere. Anonymkode: 6aa19...6b7
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2017 #5 Skrevet 17. januar 2017 *aksepter det.. Anonymkode: 6aa19...6b7
Gjest AnonymBrunkrem Skrevet 17. januar 2017 #6 Skrevet 17. januar 2017 Nei, tvert imot. Kvinner er mye mer barnslige enn menn, og har faktisk mest til felles med spedbarn. Derav uttrykket "kvinner og barn". Av ting som spedbarn og kvinner har til felles kan nevnes følgende: - behovet for samsoving - behovet for ekstra mye dulling og omsorg ved lettere sykdom - behovet for oppmerksomhet for oppmerksomhetens skyld - bruken av tårer og gråt som kommunikasjonsmiddel - behovet for trøst etter saklige og nødvendige irrettesettinger - nedsatt evne til selvinnsikt og selvironi
herzeleid Skrevet 17. januar 2017 #7 Skrevet 17. januar 2017 Kommer helt an på hva man ser på. Noen vil kanskje mene at det å like grove vitser, sport og spill er mindre "voksne" karaktertrekk, mens andre vil mene egenskapene brunkrem over her lister er vell så gode indikatorer. Noen vil kanskje påstå at den delen av befolkningen som har mest kunnskap om politikk, og mindre om rosablogg, er den mest voksne, så her kan alle finne på egne definisjoner og få like "rett". 1
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2017 #8 Skrevet 17. januar 2017 Homogene grupper, vet du hva det er ts? Noe hverken kvinner eller menn er. Anonymkode: f3dc6...e5c
herzeleid Skrevet 17. januar 2017 #9 Skrevet 17. januar 2017 25 minutter siden, AnonymBruker skrev: Homogene grupper, vet du hva det er ts? Noe hverken kvinner eller menn er. Anonymkode: f3dc6...e5c Jeg tror det er underforstått at det er snakk om kvinner og menn som grupper, ikke hver eneste kvinne og mann i hele kongeriket. Det fremstår nok såpass innlysende at trådstarter ikke så nødvendigheten av å presisere det.
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2017 #10 Skrevet 17. januar 2017 Akkurat nå, herzeleid skrev: Jeg tror det er underforstått at det er snakk om kvinner og menn som grupper, ikke hver eneste kvinne og mann i hele kongeriket. Det fremstår nok såpass innlysende at trådstarter ikke så nødvendigheten av å presisere det. Man skulle tro at det var opplagt. Anonymkode: 85976...0af
herzeleid Skrevet 17. januar 2017 #11 Skrevet 17. januar 2017 (endret) Sorry, siterte feil. Endret 17. januar 2017 av herzeleid
herzeleid Skrevet 17. januar 2017 #12 Skrevet 17. januar 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Man skulle tro at det var opplagt. Anonymkode: 85976...0af Ja jeg er enig, og for de fleste av oss er det nok heldigvis også det. 1
Gjest Jonasmann Skrevet 17. januar 2017 #13 Skrevet 17. januar 2017 (endret) 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Man hører ofte en mann blir kalt "Man Child" Men har aldri hørt en kvinne bli kalt "Woman Child" Så er kvinner med voksne en menn ? Anonymkode: 85976...0af Det er fordi menn generelt har vert bedre til å velge partner enn det kvinner har vert. Damer ønsker en mann som får dem til å le, som gjør litt dumme spennende ting. I alle fall som unge. Dere liker menn med lavere impulskontroll, siden de da er mye enklere å få til sengs akkurat på riktig tid. Mao. dere har valgt akkurat de mennene dere vil ha. Endret 17. januar 2017 av Jonasmann
Gjest antbug Skrevet 17. januar 2017 #14 Skrevet 17. januar 2017 Nei, de modnes nok litt senere enn kvinner, men når de først er voksne er de nok bare en tanke mer egoistiske og flinke til å prioritere seg selv. Mange menn av min generasjon og yngre har det med å late som de er guttunger for å slippe unna kjedelige ting. Har til og med sett menn late som de er ubrukelige til arbeidsoppgaver de ikke har lyst til å gjøre. Leke idioter og gjøre en så dårlig jobb at noen må ta over og sånn. Jeg har latt meg inspirere og leker innimellom idiot når det er dekk som skal skiftes eller snø som skal måkes.
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2017 #15 Skrevet 18. januar 2017 7 timer siden, antbug skrev: Nei, de modnes nok litt senere enn kvinner, men når de først er voksne er de nok bare en tanke mer egoistiske og flinke til å prioritere seg selv. Mange menn av min generasjon og yngre har det med å late som de er guttunger for å slippe unna kjedelige ting. Har til og med sett menn late som de er ubrukelige til arbeidsoppgaver de ikke har lyst til å gjøre. Leke idioter og gjøre en så dårlig jobb at noen må ta over og sånn. Jeg har latt meg inspirere og leker innimellom idiot når det er dekk som skal skiftes eller snø som skal måkes. Det er for meg barnslig og umodent, og det ser jeg flere og flere menn i 20 og 30 årene er. Late og egoistiske. Anonymkode: 1e859...ce4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå