AnonymBruker Skrevet 17. januar 2017 #1 Skrevet 17. januar 2017 Er det ikke veldig trist at på et forum som KG, der man kan gjemme seg bak et alias likevel bruker ab-funksjonen hver gang det skal diskuteres noe som har med våre nye berikende landsmenn å gjøre? Er det bare jeg som synes det er trist å se hvor kuet nordmenn har blitt? Anonymkode: fb5b5...ace
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2017 #4 Skrevet 17. januar 2017 Jeg har akkurat lest i media om en dame som på fredelig måte avviste en Norsk islam-aktivist adgang til hennes lokaler. Kunden overholdt ikke "dress-coden" hun hadde satt på sin egen salong. Hun havnet i rettssak og måtte betale bot og saksomkostninger fordi hun ytret sine holdninger til en religion som skremte henne. Hvis ytringsfriheten nå har blitt prøvet i denne rettsaken og fjernet. Er man nødt til å ta den under jorden og hviske sine meninger i deg skjulte :/ Anonymkode: 93a78...e27
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2017 #5 Skrevet 17. januar 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Jeg har akkurat lest i media om en dame som på fredelig måte avviste en Norsk islam-aktivist adgang til hennes lokaler. Kunden overholdt ikke "dress-coden" hun hadde satt på sin egen salong. Hun havnet i rettssak og måtte betale bot og saksomkostninger fordi hun ytret sine holdninger til en religion som skremte henne. Hvis ytringsfriheten nå har blitt prøvet i denne rettsaken og fjernet. Er man nødt til å ta den under jorden og hviske sine meninger i deg skjulte :/ Anonymkode: 93a78...e27 åh herregud, dere må jo få enhver tråd til å handle om samme tema. Anonymkode: b8e8a...bce
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå