Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det ikke veldig trist at på et forum som KG, der man kan gjemme seg bak et alias likevel bruker ab-funksjonen hver gang det skal diskuteres noe som har med våre nye berikende landsmenn å gjøre?

Er det bare jeg som synes det er trist å se hvor kuet nordmenn har blitt?

Anonymkode: fb5b5...ace

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hæ?

Anonymkode: b8e8a...bce

• Liker 2
Skrevet

Skriver du som anonym.

• Liker 4
Skrevet

Jeg har akkurat lest i media om en dame som på fredelig måte avviste en Norsk islam-aktivist adgang til hennes lokaler. Kunden overholdt ikke "dress-coden" hun hadde satt på sin egen salong. 

Hun havnet i rettssak og måtte betale bot og saksomkostninger fordi hun ytret sine holdninger til en religion som skremte henne. 

Hvis ytringsfriheten nå har blitt prøvet i denne rettsaken og fjernet. Er man nødt til å ta den under jorden og hviske sine meninger i deg skjulte :/

Anonymkode: 93a78...e27

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg har akkurat lest i media om en dame som på fredelig måte avviste en Norsk islam-aktivist adgang til hennes lokaler. Kunden overholdt ikke "dress-coden" hun hadde satt på sin egen salong. 

Hun havnet i rettssak og måtte betale bot og saksomkostninger fordi hun ytret sine holdninger til en religion som skremte henne. 

Hvis ytringsfriheten nå har blitt prøvet i denne rettsaken og fjernet. Er man nødt til å ta den under jorden og hviske sine meninger i deg skjulte :/

Anonymkode: 93a78...e27

åh herregud, dere må jo få enhver tråd til å handle om samme tema. 

Anonymkode: b8e8a...bce

Skrevet

At det var?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...