Gå til innhold

Du kan faktisk leve et lykkelig og tilfredsstillende liv alene

Anbefalte innlegg

Gjest Balian de Ibelin
Skrevet

Alt for mange ( ikke alle ) ser ut til å tro at man må leve i et forhold med familie og alt dette her for å ha et lykkelig og tilfredsstillende liv. Men det må man ikke. Man kan fint leve et lykkelig og tilfredsstillende liv som singel og alene. 

Nå kan dere fortelle meg hvor feil jeg tar.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Alle er jo forskjellige da? Jeg tror ikke jeg hadde trivdes alene, men har ingen problemer med å forstå at andre kan trives med det.

• Liker 2
Skrevet

Neida, jeg er helt enig med deg, Balian. :jepp:   ...men det er ikke det rette for alle. Flere burde ha forsøkt det
og motstått presset fra A-4-samfunnet. Jeg er veldig for at alle skal få gjøre som de vil selv. :tommelopp: 

Skrevet

Det kan man sikkert, men jeg tror samtidig det å ha noen i livet er viktig for de flestes lykkefølelse, og jeg tror nok også at mange av de som påstår det motsatte gjør det på bakgrunn av selvbedrag (ikke nødvendigvis trådstarter). 

Skrevet

Jeg er ikke alene sånn sett, da jeg har barn. Men en ting er sikkert; dersom jeg skulle latt meg påvirket av samfunnets mening om at alle skal ha partner så hadde jeg nok blitt deprimert. Ikke alle er kjærestemateriale, jeg er en av dem. Så da aksepterer man det og har det bra alene, lykkelig eller ikke.

• Liker 1
Skrevet

Selvbedrag? Utdype litt her? :klo: 

Skrevet

Jeg har bodd alene og vært enslig siden jeg var atten, altså ti år. Jeg er ikke noen desperat peppermø, jeg trives godt alene i den lille leiligheten min og kan styre og stelle som jeg vil. Jeg maler, tegner og skriver på heltid, noe som krever albuerom og fred og ro. Jeg har aldri ønsket meg mann eller barn og har ikke noe behov for sex. Jeg har mange venner og er aldri ensom. Så jeg underskriver det du sier, TS. 😊

• Liker 1
Skrevet

Jada. Har du hengt deg helt opp i det også nå? Nå får du søren meg gi deg! 

Ikke rart du er singel

Anonymkode: 992e3...31a

Skrevet

Jeg har bare hatt korte forhold hele livet. For meg er det ikke bra i det hele tatt. Jeg trenger både den sosiale korreksjonen, selskapet og kroppskontakten som er i en partner. Jeg har det aldri bra alene. Jeg skulle ærligtalt ønske jeg hadde blitt tvangsgiftet bort som ung, når det skal være så forbanne vanskelig å finne en mann som vil ha et vanlig liv..sammen med noen. 

Anonymkode: 1b121...e4f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...