AnonymBruker Skrevet 17. januar 2017 #1 Skrevet 17. januar 2017 Jeg skal snart på en tur i 2 dager, jeg vet det blir få fellesmåltider og jeg er avhengig av å spise lite og offte. Det er heller ikke anleding til å handle, og jeg har generelt lite penger, så jeg må ha med meg mat. Ingen kjølemuligheter... noen gode forslag til mat som ikke må oppevares kjølig? Anonymkode: 23229...bf4
Marimba Skrevet 17. januar 2017 #2 Skrevet 17. januar 2017 Knekkebrød og nugatti på tube, samt porsjonspakninger med leverpostei, laks og makrell i tomat. Avocado er også kjempegodt på knekkebrød, spesielt med litt sitronpepper på, og holder seg fint (uåpnet) i romtemperatur.
Whoops Skrevet 17. januar 2017 #3 Skrevet 17. januar 2017 (endret) Supper (type rett i koppen) med brød eller knekkebrød ved siden av. Syltetøy holder seg fint i romtemperatur. Egg også. Kok eller stek eller lag eggerøre/omelett. Små bokser med tunfisk holder fint til et lite måltid. Legger til banan. Mettende og fungerer fint på brød eller bare som et måltid i seg selv. Billig er det også. Endret 17. januar 2017 av Whoops
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2017 #4 Skrevet 17. januar 2017 Knekkebrød, tubeost, frukt og nøtter. Anonymkode: 6bbc6...72d 1
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2017 #5 Skrevet 17. januar 2017 Appelsin med tykt skall. Holdbart i flere dager. Anonymkode: 11336...f62
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2017 #6 Skrevet 18. januar 2017 Tusen takk for fine svar! Her var det flere ting jeg ikke hadde tenkt på selv:) Anonymkode: 23229...bf4
Kvist Skrevet 18. januar 2017 #7 Skrevet 18. januar 2017 Pizzasnurrer holder seg fint i romtemperatur noen dager, særlig om du ikke har kyllingkjøtt eller kokt skinke i. Skal du ha kjøtt i velg heller salami eller noe tilsvarende. Da er det lett å ta seg en matbit også, uten å måtte tilberede noe der og da. Baker du på forhånd kan du kanskje ta dem med deg frosne også, de tiner sikkert underveis.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå