Gå til innhold

Ukjente serier som du kan anbefale andre å se?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Problemet er at jeg ikke aner hva som er kjent og ikke.. så det er mulig jeg bommer litt.

• Banshee (Er ikke spesielt glad i action og skyting/slossing, men denne er underholdende)
  • Rectify (en av mine desiderte drama-favoritter)
  • New Blood (Denne har kortere miniserie-episoder og det er bare en sesong)
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Penny Dreadful. Den er vel litt kjent kanskje..men jeg brydde meg ikke noe om å starte på den før jeg fikk en anbefaling. Ble såå hekta..! Bare tre sesonger av den, to på Netflix, alle tre på HBO.

• Liker 1
Skrevet

Limer inn mitt innlegg fra den andre serie-tråden. Men denne hadde i hvertfall ikke jeg hørt mye om. Den overrasket også til det positive:)

Tyrant - en politisk serie av skaperne av Homeland, bare at denne gangen er følger vi familien til en president i den fiktive byen Abbudin i midtøsten, og en amerikansk familie fra USA. Den setter ting veldig på spissen og blir fort meget interessant. Anbefales!

Skrevet

For dem som liker sci-fi må jeg nesten anbefale Babylon 5. De fleste kjenner vel til den som den serien som gikk på søndagsettermiddagene på tv2 for en del år siden; jeg for min del så et par episoder som liten og syntes det var kjedelig og teit.

Etter flere anbefalinger endte jeg opp med å se alle sesongene nå nylig (er snart ferdig med siste), og ble overrasket over hvor god serien egentlig er når man får med seg hele sammenhengen. Den bærer selvsagt preg av å ha blitt laget på 90-tallet, både stilmessig og mtp effektene, men plottet med "space politics" er utrolig underholdende. Den blir særlig bra fra midten av andre sesong og utover. :)

• Liker 1
Skrevet
På 19.1.2017 den 19.29, Whoops skrev:

Problemet er at jeg ikke aner hva som er kjent og ikke.. så det er mulig jeg bommer litt.

• Banshee (Er ikke spesielt glad i action og skyting/slossing, men denne er underholdende)
  • Rectify (en av mine desiderte drama-favoritter)
  • New Blood (Denne har kortere miniserie-episoder og det er bare en sesong)

Hvor finner man Rectify?

Skrevet
9 timer siden, ♥Missy♥ skrev:

Hvor finner man Rectify?

Originalt Sundance TV, men den finnes der ute....

Serien er avsluttet. Tror det ble 4 sesonger eller noe :)

Skrevet
14 timer siden, ♥Missy♥ skrev:

Hvor finner man Rectify?

Netflix. 

Skrevet

Party Down. Er funny. 

Anonymkode: be621...98c

Skrevet

House of Saddam Hussein

4 episoder om hvordan livet til familien Hussain var.

Den er rå, så du må tåle og høre/se litt stygge ting.

Skrevet
På 19.1.2017 den 1.43, Herr Heftig skrev:

Grand Hotel

Den har jeg lyst til å se, men har ikke helt skjønt, er det f.o.f drama eller krim/spenning?

Jeg har nylig sett Blindspot som er enslags FBI-action/conspiracy serie, likte den veldig godt men har til gode å se den nevnt i denne type tråder. Også Justified som er noe av det beste jeg har sett. 

Gjest Herr Heftig
Skrevet
42 minutter siden, Kattugla skrev:

Den har jeg lyst til å se, men har ikke helt skjønt, er det f.o.f drama eller krim/spenning?

Jeg har nylig sett Blindspot som er enslags FBI-action/conspiracy serie, likte den veldig godt men har til gode å se den nevnt i denne type tråder. Også Justified som er noe av det beste jeg har sett. 

Det er krim/drama/downton abby

Skrevet
2 timer siden, Herr Heftig skrev:

Det er krim/drama/downton abby

Kult! :)

Skrevet

Sneaky Pete :)

Anonymkode: de218...178

Skrevet

Swingtown,Penny Dreadful

Skrevet

Peaky Blinders. Anbefales til alle,  både menn og kvinner. 

Skrevet
På 21.1.2017 den 14.49, EvaLena skrev:

House of Saddam Hussein

4 episoder om hvordan livet til familien Hussain var.

Den er rå, så du må tåle og høre/se litt stygge ting.

Hvor finner man den? Høres ut som en serie for meg 👍

Skrevet

Jeg klarer ikke å følge med på hva som er kjent og ikke kjent, men disse seriene er å anbefale:

- The Strain
- Lie to Me
- Reign
- Black Mirror
- Terra Nova

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...