Gjest Anonymous Skrevet 5. desember 2004 #1 Skrevet 5. desember 2004 Hei, Lurer på om noen av dere har skrevet brev til den dere har vært forelsket i, og hvordan respons dere fikk? Ikke barneskoleopplegg altså, men et langt brev hvor man blottlegger sine følelser totalt. Føler jeg kommer til å gjøre det selv nå. Er en kamerat og føler jeg bare må være ærlig, selv om jeg vet vi ikke kan være venner når jeg sier det, men jeg vil ikke være venn på denne måten heller. Han er av den arrogante typen som ikke viser følelser så han kommer nok ikke til å svare en gang. Til tross for dette vil jeg si det, for jeg føler jeg MÅ komme meg videre, være åpen og glemme vennskapet og hele hann. Kan noen komme med råd og egne erfaringer...
Gjest Anonymous Skrevet 5. desember 2004 #2 Skrevet 5. desember 2004 Det har jeg gjort. Er noen år siden nå, var vel 23. Skrev flere brev, egentlig, fikk ikke svar. Skrev til en jeg hadde hatt en greie med, hvor det nok var han som hadde hatt styringa. Han var vanskelig å forholde seg til, fordi han kunne ringe med ujevne mellomrom og virke kjempeinteressert i å omgåes meg (inviterte meg blant annet på ferie, jeg takket ja, han sa han var forelska, men ville ingenting, vi dro på ferie, ikke noe seksuelt, men han var sur på meg hele tiden, så det var sikkert et eller annet jeg misforsto, jeg burde selvsagt blitt ferdig med han, men endte med å skrive noen brev i løpet av det neste året. Fikk ikke svar, kanskje jeg ikke var åpen nok heller. Til slutt skrev jeg et brette-ut-hjertet-brev, og en stund etter ringte han og ville være kjærester. Det holdt vel noen få uker, jeg syntes det ble helt feil å skulle være sammen med en som hadde tatt veldig lite hensyn til meg i perioder. Så da tok JEG inittiativ og ble kvitt han - en bra følelse) brev er en fin måte å få ting ut av systemet på - du får sagt det du har på hjertet. Kanskje til og med den spenninga du tenker på som forelskelse forsvinner? Klart dette får konsekvenser for vennskapet, men det vet du jo selv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå