Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Huden min er fet og jeg har mye talg/porer. Og jeg fikk anbefalt formula 10.0.6 :) (best face forward og one smooth operator.)

Er det normalt at huden min tørker ut? Best face forward bruker jeg hver morgen og kveld. Jeg brukte One Smooth hver dag før, morgen og kveld men jeg blir så tørr. Betyr det at den virker eller at huden min reagerer? Vil så gjerne finne noe som får huden renere :( har merket at porene på nesa blir mindre, så det må vel bety noe?

Anonymkode: 77570...253

Skrevet

Det er godt mulig at en del av årsaken til at du har oljete hud, er at du er fuktfattig, og at huden overkompenserer ved økt talgproduksjon. Da vil i tilfelle rensingen virke mot sin hensikt. Prøv i første omgang å tilføre mer fukt til huden.

One Smooth er så vidt jeg forstår en skrubb? I tilfelle, ikke bruk den mer enn 1-2 ganger i uka.

Anonymkode: a42db...45e

Skrevet
På ‎17‎.‎01‎.‎2017 den 11.14, AnonymBruker skrev:

Det er godt mulig at en del av årsaken til at du har oljete hud, er at du er fuktfattig, og at huden overkompenserer ved økt talgproduksjon. Da vil i tilfelle rensingen virke mot sin hensikt. Prøv i første omgang å tilføre mer fukt til huden.

One Smooth er så vidt jeg forstår en skrubb? I tilfelle, ikke bruk den mer enn 1-2 ganger i uka.

Anonymkode: a42db...45e

Nå har jeg begynt å få litt mer rødhet i ansiktet. spesielt ved kjeven.

Anonymkode: 77570...253

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...