AnonymBruker Skrevet 17. januar 2017 #1 Del Skrevet 17. januar 2017 Hei. Noen som vet om Norwegia ofte deler ut kampanjekoder på reiser? Skal til Barcelona i pinsen. Så lurer på om jeg skal ha litt is i magen å vente med bestillingen i påvente av en kampanjekode.. Anonymkode: 99af7...999 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2017 #2 Del Skrevet 17. januar 2017 Nå deler ikke akkurat Norwegian ut kampanjekoder i hytt å pine, men de har salg i ny og ne. De avsluttet nettopp et ukes salg igår og det vil nok komme et nytt om ikke mange måneder. Det beste er å melde seg på nyhetsbrevet dems eller opprette en cashpoint konto hos dem slik at du får e-post når neste salg kommer. Anonymkode: 7c520...cdd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2017 #3 Del Skrevet 17. januar 2017 Akkurat 😊 Jeg har meldt meg på nyhetsbrevet, men om det kommer så sjeldent ut kampanjer så kan jeg liksågodt bestille nå. Tørr ikke vente i måneder i frykt for at reisen er utsolgt. Takk for svaret 😊 Anonymkode: 99af7...999 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Linaria Skrevet 17. januar 2017 #4 Del Skrevet 17. januar 2017 Jeg flyr masse med dem, men opplever sjelden tilbud som er relevante for meg. Er såpass billig å fly med dem uansett, så er bare å bestille når det passer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2017 #5 Del Skrevet 17. januar 2017 Dumt at dem ikke har litt mer relevante tilbud som kan gagne alle, spesielt dem som reiser ofte, men dem skal vel benytte seg av det rewards greiene. Skal på jentetur til Barcelona og da endte prislappen på ca. 2.700 per person. Så tenkte kanskje dem delte ut litt kampanjekoder i form av 10 og 20%, men om det er begrenset tidspunkter man kan bruke dem så er det ingen vits. Takk for svar. Da bestiller jeg bare og dropper hele kodene deres 😊 Anonymkode: 99af7...999 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå