AnonymBruker Skrevet 17. januar 2017 #1 Skrevet 17. januar 2017 Det virker som at mange her inne, inkludert meg selv, er redd for å gjøre feil og drite seg ut på treningssenteret. Alle har gjort eller kommer til å gjøre det en eller annen gang, så hva skjedde med deg? Jeg begynner: Jeg gjorde hip thrust og stanga ble plutselig veldig sidetung så alle vektene sklei av først på venstre, så på høyre Trodde jeg skulle dø, men jeg overlevde. Anonymkode: cc18b...a0e 3
Inwe Skrevet 17. januar 2017 #2 Skrevet 17. januar 2017 Tro over på vei opp på mølla, så da var det bare å gå hjem igjen. Mista en 15 kg plate på foten og måtte avbryte øvelsen for å gå å banne litt. Klarte ikke få opp stanga igjen på egenhånd ved benkpress. Osv, osv. Jeg er veldig klønete vanligvis, og også da selvsagt på trening. Lagt merke til at ingen bryr seg nevneverdig og om de gjør det er det for å hjelpe til.
Gjest Froning Skrevet 17. januar 2017 #3 Skrevet 17. januar 2017 5 timer siden, Inwe skrev: Mista en 15 kg plate på foten og måtte avbryte øvelsen for å gå å banne litt Sterkt! Hadde sannsynligvis begynt å gråte hvis det samme skjedde med meg Har selv hatt noen prompeuhell når jeg vender... Bøyfising er aldri pent..
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2017 #4 Skrevet 17. januar 2017 Smalt leggen i en stang når jeg skulle ta en pull-up. Veiva litt vel mye med beina. Det smalt såpass at det kom folk løpende for hjelp og henting av ispose. Etter noen minutter fikk jeg kjørt på med nye pull-ups uten å flakse med beina. Men jeg synes det var veldig kult at folk ville hjelpe til Anonymkode: 4aca0...dd0 2
fl0wy Skrevet 17. januar 2017 #5 Skrevet 17. januar 2017 Falt av tredemølla en gang. Øreproppene falt ut og bøyde meg ned for å plukke de opp mens mølla gikk (helt dustete å gjøre det mens båndet går) også datt jeg og rett bakover i veggen Venninna mi var på mølla ved siden av så kunne le av det sammen men var rimelig flau. 5
Derpderp Skrevet 17. januar 2017 #6 Skrevet 17. januar 2017 Tryna slik at jeg brakk ankelen. Ikke særlig sexy. Overlevde, trener ennå. Det er ikke verdens undergang å drite på på leggen, bare å gå hjem og spyle det av. 2
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2017 #7 Skrevet 17. januar 2017 brukt opp triseps muskel'n helt, endte opp med at jeg ikke fikk opp høyre arm på benk press......bleh Anonymkode: dc74f...241
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2017 #8 Skrevet 17. januar 2017 - Mistet ting mens jeg har vært på tredemølla. Som mobil, vannflaske osv. Ikke så veldig flaut i seg selv, men man ser jo alltid ut som en køne når man skal prøve å gå av mølla i fart for å plukke opp. - Har knølet veldig med å få til diverse styrkeapparater - husker en gang at jeg og en venninne stod i sikkert et kvarter og prøvde å finne ut hvordan vi skulle justere smithmaskinen før en mer erfaren trener forbarmet seg over oss. - Har nok gjort en del feile løft gjennom tidene. Styrketeknikk er virkelig ikke noe som kom automatisk for min del. Heldigvis har jeg aldri løftet tungt nok til at jeg har fått skader eller noe, men man føler seg jo ikke kul når man står der og øver for seg selv. Anonymkode: 6717d...f3a
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2017 #9 Skrevet 17. januar 2017 Det hendte ikke meg, men jeg befant meg noen meter unna vedkommende når det skjedde. Hun holdt på med en stang (uten vekter) og gjorde knebøy. På et punkt når hun var på vei ned igjen, ble et lite "orkester" sluppet løs. Hun reagerte ved å først hoste litt, så avslutte øvelsen og stirre på mobilen i 5 minutter. Og gikk rett til garderoben. Så henne aldri igjen etter den dagen. Anonymkode: e93ee...f8d 2
Uffda Skrevet 17. januar 2017 #10 Skrevet 17. januar 2017 Falt bakover under bøy, brakfjerta mens jeg gjorde bøy, falt av benken en gang da jeg prøvde å plukke opp en for tung manual i en arm av gangen, slått stålfestet til et kabelgreb rett i fleisen under facepulls så jeg gikk rundt med et rødt merke i panna resten av dagen, slått bakhodet i stanga i det jeg skulle legge meg i posisjon i benkpress. Alt dette veldig åpenlyst for folk rundt pga ukontrollerte sinnautbrudd. 3
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2017 #11 Skrevet 17. januar 2017 -Tryna på tredemølle (den er vel obligatorisk:P) -Fått benkpress stanga i brystet fordi jeg ikke klart å løfte den en siste gang. -Mistet balansen under knebøy med stang. Fikk oppmerksomheten til hele bygget med det braket gitt... -Smekket trenings-strikk i fleisen da den glapp fra under foten. -Gått på et stativ fordi jeg ble for opptatt av å se på en mann (yeah, we do it too) Anonymkode: 1f284...b3e 4
Radon Skrevet 17. januar 2017 #12 Skrevet 17. januar 2017 - Glapp en 30 kg vektskive og prøvde å ta imot den med lårene. - Skulle ta pullups med strikk, tråkket strikken godt ned og så glapp den - og smalt rett under haka mi. Begynte til og med å blø - Trillet bakover når jeg squattet. - Skulle reise meg etter å tatt mange, tunge beinøvelser. Beina sviktet og jeg falt. Skikkelig. - Skulle hive i meg vann på tredemøllen, men lokket var ikke ordentlig skrudd på så jeg helte ALT over meg selv. Det verste var at tredemøllen fremdeles gikk rundt på ganske høy hastighet så det ble kastet vann overalt. Laget vannmølle rett og slett. - Etter jeg kom ut av dusjen satte jeg meg med baggen min og skjønte ingenting når ingen av klærne var mine. Innså etter jeg fikk veeldig mistenksomme blikk fra ei annen, at jeg gikk gjennom feil bag. Baggene våre var helt identiske til mitt forsvar, haha. ...noen ganger lurer jeg på hva jeg holder på med på treningssenteret 11
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2017 #13 Skrevet 17. januar 2017 Ikke i vekt- eller kondishallen, men jeg queefet under en yogatime... Anonymkode: 836f0...a40 1
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2017 #14 Skrevet 18. januar 2017 Herlighet så kjedelig jeg er i forhold til dere andre da! Kommer ikke på noe flaut jeg har gjort på treningssenter . Det er egentlig litt rart siden jeg gjør så mye rart ellers Anonymkode: 51c0a...4ef
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2017 #15 Skrevet 18. januar 2017 38 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ikke i vekt- eller kondishallen, men jeg queefet under en yogatime... Anonymkode: 836f0...a40 Vi burde starte en yogaqueefklubb. Klubbgensre med "YQK" og tilsvarende logo. Anonymkode: b0efc...6fd
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2017 #16 Skrevet 18. januar 2017 Besvimte da jeg gjorde markløft. Det ble mye oppstyr. Anonymkode: 58a56...00e
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2017 #17 Skrevet 18. januar 2017 Var på trening en dag i en periode hvor jeg hadde sovet dårlig og spist lite. Merket det godt på formen, og bestemte meg for å gå en del ned på belastningen på nedtrekk. Det hjalp ikke, og jeg besvimte etter at jeg reiste meg opp. Er også ganske flink til å henge meg fast i apparater og sånn med ledningen til hodetelefonene...eller glemme at jeg har lagt telefonen foran på ellipsemaskin eller mølla og drar den med meg når jeg går av, også etter ledningen. Da jeg brukte iPod klarte jeg en gang å slenge den rett inn i leggen på personen som var på ellipsemaskinen ved siden av. Anonymkode: 73330...e6d
Gjest Herr Heftig Skrevet 18. januar 2017 #18 Skrevet 18. januar 2017 - Har besvimt to ganger i fobindelse med olympiske løft. begge ganger etter at stanga var satt ned igjen på bakken heldigvis. - Ikke fått opp stanga i benkpress - Prompet på yogatime
ajarRun Skrevet 18. januar 2017 #19 Skrevet 18. januar 2017 Jeg ble en gang fanget når jeg gjorde benkpress. Lå der å vurderte om jeg skulle prøve å lirke meg ut når en gym-bro tilbydde seg å befri meg. Jeg takket ja til tilbudet og holdt på å dø av skam. 1
Inwe Skrevet 18. januar 2017 #20 Skrevet 18. januar 2017 11 timer siden, Froning skrev: Sterkt! Hadde sannsynligvis begynt å gråte hvis det samme skjedde med meg Har selv hatt noen prompeuhell når jeg vender... Bøyfising er aldri pent.. Det var like før, men klarte akkurat holde meg. Ble plutselig ikke en beinøkt den dagen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå