Gå til innhold

Han har kjæreste.. :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har kommet i kontakt med en mann, og han spurte om vi skulle møtes sånn ordentlig. Vi ble enige om en dag, og snappet litt i dagene i før. Da skjønner jeg etterhvert at han er i et forhold! De bor sammen. Han sier at forholdet er dødt, og at det egentlig er slutt, men det er en del praktiske ting som må i orden først. 

Jeg vil ikke blandes inn i noe sånt. Men ble litt lei meg. Han virker utrolig hyggelig. Kjekk, smart og har samme interesser som meg. Endelig følte jeg at dette kunne bli noe! :(

Anonymkode: a6eca...dd9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde trukket meg fra han der om jeg var deg. Man begynner ikke å date noen før man er ute av et annet forhold. Sjansen for at det samme skjer med deg er stor hvis du velger han. Kjenner til en god del gutter/menn som har brukt mye samme replikker som det der, og de har da vært i et "fint" forhold med kjæresten sin. Jeg skjønner at det er veldig skuffende, men for din egen del ville jeg ha holdt meg unna han 

Anonymkode: 96270...bdb

• Liker 9
Gjest Overrasket
Skrevet

Gjør det klart for han at du kan være interessert dersom han blir singel, men at han må bryte dette "døde" forholdet før du kan ta selv et lite skritt videre. Så legger du ballen død og håper på at noe endres i fremtiden. 

Skrevet

Det der skal du ikke være med på nei. At forholdet er dødt kan være en unnskyldning for å få seg en elskerinne

Anonymkode: 28723...912

• Liker 4
Skrevet

Det kan jo være sant, men det kan jo være den klassiske. Har han barn også? hvis det siste hadde jeg "forsvunnet"

• Liker 2
Skrevet

Driver han med "dobbeldipping" eller et forretningsforhold?

At vi menn generelt kan være tafatte og tørre å gjøre det slutt er ikke noe nytt. Hadde jeg vært TS så hadde jeg heller gitt klar beskjed om at han evt. kan ta kontakt når han har flyttet fra dama før ny date.

Er han seriøs så skal du se at ting skjer fort..

Anonymkode: 8ae08...94b

Skrevet

Det er den mest brukte setningen jeg vet om. Forholdet er slett ikke dødt, men han vil ha litt spenning på si.
Trekk deg bort derfra og se deg ikke tilbake. 

Anonymkode: cb961...452

• Liker 3
Skrevet

Hva slags interesser har dere sammen? Er det noen sjans for å møte andre som er singel med samme interesser?

Skrevet
26 minutter siden, Overrasket skrev:

Gjør det klart for han at du kan være interessert dersom han blir singel, men at han må bryte dette "døde" forholdet før du kan ta selv et lite skritt videre. Så legger du ballen død og håper på at noe endres i fremtiden. 

Dette!

Samme hva de sier så er ikke et forhold over før de faktisk har flyttet fra hverandre.

Anonymkode: 1496a...a47

• Liker 6
Skrevet

Jeg har selvfølgelig avsluttet det. Har også slettet han fra sosiale medier. 

Synes bare dette var så synd, han virket som en så bra mann.

TS 

• Liker 2
Gjest Hemoglobin
Skrevet

Slike menn er ikke noe å samle på. 

Han fremstilte seg som en bra mann fordi han ønsket å få napp hos deg. En bra mann sørger for at han er flyttet og helt ferdig med eksen før han dater.

Gjest chisandra
Skrevet
45 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har selvfølgelig avsluttet det. Har også slettet han fra sosiale medier. 

Synes bare dette var så synd, han virket som en så bra mann.

TS 

Bra du reagerte som du gjorde, for bra menn(esker) oppfører seg ikke sånn. 

Og hvordan skulle du kunne stolt på han i et forhold? 

Skrevet
På 17.1.2017 den 11.32, AnonymBruker skrev:

Det der skal du ikke være med på nei. At forholdet er dødt kan være en unnskyldning for å få seg en elskerinne

Anonymkode: 28723...912

Nemlig.

Skrevet
På 17.1.2017 den 8.58, AnonymBruker skrev:

Jeg har kommet i kontakt med en mann, og han spurte om vi skulle møtes sånn ordentlig. Vi ble enige om en dag, og snappet litt i dagene i før. Da skjønner jeg etterhvert at han er i et forhold! De bor sammen. Han sier at forholdet er dødt, og at det egentlig er slutt, men det er en del praktiske ting som må i orden først. 

Jeg vil ikke blandes inn i noe sånt. Men ble litt lei meg. Han virker utrolig hyggelig. Kjekk, smart og har samme interesser som meg. Endelig følte jeg at dette kunne bli noe! :(

Hadde beholdt han som FF.. 

Anonymkode: 98090...789

Skrevet
På 17.1.2017 den 8.58, AnonymBruker skrev:

Har opplevd det samme. Men kjenner begge to og reagerte sterkt på hans tilnærmelser. Så svarer han at han har gjort det slutt men hun vil ikke at det skal være slutt og pga problemer i hennes familie passer det ikke å flytte fra hverandre nå. Han hadde heller ingen grenser på at jeg er i et fungerende godt og lykkelig forhold. 

Ga han hvert fall tips om å flørte når alt er avsluttet uansett hvor dødt et forhold er. 

Anonymkode: e2c2d...c6c

• Liker 1
Skrevet

"bla bla bla.. sånne menn er ikke noe å samle på". Vel, dere kan si hva dere vil, men det er menn som oss dere kvinner vil ha. Muligheten til å rappe en mann fra en annen kvinne og med det føle seg bedre enn den gamle dama er alle kvinners drøm. Snakket deres står ikke i stil til handlingene deres. En mann er alltid mest ettertraktet av damer når han har dame selv.

Anonymkode: fe234...db6

Skrevet
36 minutter siden, AnonymBruker skrev:

"bla bla bla.. sånne menn er ikke noe å samle på". Vel, dere kan si hva dere vil, men det er menn som oss dere kvinner vil ha. Muligheten til å rappe en mann fra en annen kvinne og med det føle seg bedre enn den gamle dama er alle kvinners drøm. Snakket deres står ikke i stil til handlingene deres. En mann er alltid mest ettertraktet av damer når han har dame selv.

Anonymkode: fe234...db6

Jeg har ALDRI følt det sånn... Jeg får mark av å tenke på at en mann ikke er 100% klar for dating og ferdig med et forhold hvis jeg skal involvere meg i han. Alt annet er bare dealbreaker.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...