AnonymBruker Skrevet 17. januar 2017 #1 Del Skrevet 17. januar 2017 Jeg studerer med en ålreit kar som etter sommeren fikk seg dame. I helgen var jeg ute med en kompis og så de inne på et utested. Jeg hadde tenkt til å gå bort å hilse,men kompisen min dro meg bort og sa at han hadde kjøpt truser av jenta. Han hadde fått være med å ta den av eller noe. Han var veldig full og jeg ville ikke spørre han dagen etter siden det er litt kleint tema og han sikkert hadde benektet det nå. Det jeg lurer på er om jeg bør si fra til han på studiet at dama hans muligens har holdt på med rare seksuelle ting. Han er litt hygienefrik og kan kanskje eksplodere så vet ikke hvor smart det egentlig er. Anonymkode: dfaf9...317 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Batteri Skrevet 17. januar 2017 #2 Del Skrevet 17. januar 2017 Hvorfor i all verden skal du si noe om det? Dette har du ikke noe med. 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2017 #3 Del Skrevet 17. januar 2017 Nei. Hvorfor tror du at det er din jobb å fortelle det? Hun kan ha fortalt han det selv og de holder det hemmelig. Anonymkode: 61fd7...cda Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
EvaLena Skrevet 17. januar 2017 #4 Del Skrevet 17. januar 2017 Det der har du ikke noe med, så hold kjeft om det du. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…