AnonymBruker Skrevet 17. januar 2017 #1 Del Skrevet 17. januar 2017 Jeg studerer med en ålreit kar som etter sommeren fikk seg dame. I helgen var jeg ute med en kompis og så de inne på et utested. Jeg hadde tenkt til å gå bort å hilse,men kompisen min dro meg bort og sa at han hadde kjøpt truser av jenta. Han hadde fått være med å ta den av eller noe. Han var veldig full og jeg ville ikke spørre han dagen etter siden det er litt kleint tema og han sikkert hadde benektet det nå. Det jeg lurer på er om jeg bør si fra til han på studiet at dama hans muligens har holdt på med rare seksuelle ting. Han er litt hygienefrik og kan kanskje eksplodere så vet ikke hvor smart det egentlig er. Anonymkode: dfaf9...317 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Batteri Skrevet 17. januar 2017 #2 Del Skrevet 17. januar 2017 Hvorfor i all verden skal du si noe om det? Dette har du ikke noe med. 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2017 #3 Del Skrevet 17. januar 2017 Nei. Hvorfor tror du at det er din jobb å fortelle det? Hun kan ha fortalt han det selv og de holder det hemmelig. Anonymkode: 61fd7...cda Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
EvaLena Skrevet 17. januar 2017 #4 Del Skrevet 17. januar 2017 Det der har du ikke noe med, så hold kjeft om det du. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 17. januar 2017 #5 Del Skrevet 17. januar 2017 52 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg studerer med en ålreit kar som etter sommeren fikk seg dame. I helgen var jeg ute med en kompis og så de inne på et utested. Jeg hadde tenkt til å gå bort å hilse,men kompisen min dro meg bort og sa at han hadde kjøpt truser av jenta. Han hadde fått være med å ta den av eller noe. Han var veldig full og jeg ville ikke spørre han dagen etter siden det er litt kleint tema og han sikkert hadde benektet det nå. Det jeg lurer på er om jeg bør si fra til han på studiet at dama hans muligens har holdt på med rare seksuelle ting. Han er litt hygienefrik og kan kanskje eksplodere så vet ikke hvor smart det egentlig er. Anonymkode: dfaf9...317 Den kameraten burde du kvitte deg av med, du kan jo ikke være deg bekjent av å omgåes folk som kjøper skitne truser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2017 #6 Del Skrevet 17. januar 2017 Du MÅ jo si det! Anonymkode: fd93b...150 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2017 #7 Del Skrevet 17. januar 2017 Ja, dette høres jo veldig sannsynlig ut. Anonymkode: 5c1b6...462 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2017 #8 Del Skrevet 17. januar 2017 Jeg har jo noe med det på den måten at han må få vite dersom han ikke allerede vet. Det er jo kjæresten det er snakk om og han er hyggelig. Det er jo selvfølgelig veldig flaut om han allerede vet det og jeg buser ut med det. Jeg vet ikke hvordan jeg skal si fra om det heller Anonymkode: dfaf9...317 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2017 #9 Del Skrevet 17. januar 2017 Du er en dårlig enn hvis du ikke sier noe. Anonymkode: d0964...d6b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2017 #10 Del Skrevet 17. januar 2017 Skjedde det samtidig som at han var sammen med dama si, da? I så fall, kan du si noe. Skjedde det før, så nei. Anonymkode: f0944...ae7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2017 #11 Del Skrevet 17. januar 2017 Du reagerer på dama? Ikke truse-kjøperen? 🙄 Du har ikke noe med det. Anonymkode: 44e82...07a 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest chisandra Skrevet 17. januar 2017 #12 Del Skrevet 17. januar 2017 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg studerer med en ålreit kar som etter sommeren fikk seg dame. I helgen var jeg ute med en kompis og så de inne på et utested. Jeg hadde tenkt til å gå bort å hilse,men kompisen min dro meg bort og sa at han hadde kjøpt truser av jenta. Han hadde fått være med å ta den av eller noe. Han var veldig full og jeg ville ikke spørre han dagen etter siden det er litt kleint tema og han sikkert hadde benektet det nå. Det jeg lurer på er om jeg bør si fra til han på studiet at dama hans muligens har holdt på med rare seksuelle ting. Han er litt hygienefrik og kan kanskje eksplodere så vet ikke hvor smart det egentlig er. Anonymkode: dfaf9...317 ......men kompisen din finner du ikke noe merkelig med? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2017 #13 Del Skrevet 17. januar 2017 Er ikke noe problem å selge brukte truser på nett. Hvorfor ikke ta seg godt betalt for en tjeneste som er veldig enkel og utføre og der du aldri trenger møte personen som kjøper? Du kan godt si fra om du vil, jeg ser ikke problemet egentlig Anonymkode: 4ca11...2f7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2017 #14 Del Skrevet 17. januar 2017 Noen kan få seg til å si det utroligste om andre mennesker. Du vet ikke om det er sant, og om du sier noe kan du plutselig finne deg selv midt i en situasjon som er svært ubehagelig. Det du burde ha gjort der og da er å le av han som sa det og gjort det du ville gjøre, hilse på. Jeg hadde nok stilt kompisen din spørsmål ved truseKJØPET heller enn å se ned på henne. Hvorfor tar du ikke oppgjør med kompisen og spør deg selv hvorfor han vil styre hvem du snakker med? Jeg ville nok sagt ifra hva slags sladder han spredte og kuttet han ut. Anonymkode: c6498...d20 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2017 #15 Del Skrevet 17. januar 2017 Merkelig hvordan det er hun som solgte trusa er den skitne, mens han som kjøpte den ikke omtales overhodet. Anonymkode: 2d874...bd6 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2017 #16 Del Skrevet 17. januar 2017 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har jo noe med det på den måten at han må få vite dersom han ikke allerede vet. Det er jo kjæresten det er snakk om og han er hyggelig. Det er jo selvfølgelig veldig flaut om han allerede vet det og jeg buser ut med det. Jeg vet ikke hvordan jeg skal si fra om det heller Anonymkode: dfaf9...317 Hvorfor MÅ han virkelig det? Anonymkode: 29049...bb4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Derpderp Skrevet 17. januar 2017 #17 Del Skrevet 17. januar 2017 Altså, folk må få fetisjene sine i fred. Når det er sagt så har man veldig lite emosjonell tilknytting til et forbruksplagg som ei truse, så jeg tenker at det ikke er så stor forskjell på om man kaster den eller selger den. Det er derimot stor forskjell på å kjøpe ei ny truse og ei brukt truse, så om du føler du må grave i andres privatliv er vel din kompis´ handlinger langt mer interessante enn hennes? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 17. januar 2017 #18 Del Skrevet 17. januar 2017 5 timer siden, Derpderp skrev: Altså, folk må få fetisjene sine i fred. Når det er sagt så har man veldig lite emosjonell tilknytting til et forbruksplagg som ei truse, så jeg tenker at det ikke er så stor forskjell på om man kaster den eller selger den. Det er derimot stor forskjell på å kjøpe ei ny truse og ei brukt truse, så om du føler du må grave i andres privatliv er vel din kompis´ handlinger langt mer interessante enn hennes? Ja, for han har jo egne skitne underbukser han kan sniffe, han trenger ikke å kjøpe andres. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Derpderp Skrevet 17. januar 2017 #19 Del Skrevet 17. januar 2017 10 minutter siden, O.G. skrev: Ja, for han har jo egne skitne underbukser han kan sniffe, han trenger ikke å kjøpe andres. http://www.bruktetruser.com/priser/ Dersom dette er prisene kunne han fått sniffa på mine ass. Hva koster for en 3pk truser på HM? Betyr det egentlig noe om man kan selge dem for 1500? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 17. januar 2017 #20 Del Skrevet 17. januar 2017 1 minutt siden, Derpderp skrev: http://www.bruktetruser.com/priser/ Dersom dette er prisene kunne han fått sniffa på mine ass. Hva koster for en 3pk truser på HM? Betyr det egentlig noe om man kan selge dem for 1500? Vel, du har en businessplan klar der, snupp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå