Gå til innhold

hva skal jeg ha på meg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva pleier dere å trene i når dere trener ut? f.eks jogger ute?

Vil ikke at ytterjakke skal stinke dritt om jeg jogger med den, men det er jo for kaldt å gå ut uten jakke.

noen råd her?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ullundertøy under treningstøyet 

Anonymkode: dbaa8...130

Skrevet

har ikke ullundertøy

Skrevet

Da får du kjøpe 

Anonymkode: dbaa8...130

Skrevet

Lag på lag med ull, treningstøy, fleece etc., ut fra hva du har, og en vindtett tynn jakke utenpå. Google treningstøy vinter, så får du nok flere ulike forslag. Du bør kle deg godt, så om du mangler en form for ull/superundertøy så burde du vurdere å skaffe det om du ser for deg å jogge i minusgrader. 

Skrevet

Ullundertøy evt superundertøy om det ikke er sykt kaldt. Også har jeg en egen jakke tilpasset trening. Nå trener jeg ikke mye ute lenger, men var sånn jeg gjorde det før.

Skrevet

Ull er uunnværlig vinterstid. Og du bør skaffe deg en løpejakke til dette formålet. Treningsklær vil alltid lukte litt svette etterpå, men det gjør vel ingenting om du kun bruker dem på trening (og vasker regelmessig selvfølgelig)

Anonymkode: e572c...619

Skrevet

Ullstilongs under løpetights. Ulltrøye under løpejakke. Ikke mer enn dette. 

Anonymkode: c4f18...218

Skrevet

Hvor kaldt er det der du bor, da?

Om det er 5-10 grader: litt tykk treningstights, litt tykk treningstopp, evt vindtett/vannavvisende jakke over dette igjen. 

Om det er kaldere: ulltrøye og ullstilongs/capri under. 

Jeg hater å være for varm. Jeg fryser heller de 5 første minuttene enn å være for varm de resterende 55... Man kan også varme opp inne, med dynamisk tøying for eksempel, og dermed ikke fryse når man går ut. 

Kjøp deg egne klær til trening. Å løpe i en vanlig ytterjakke blir fort ekkelt, ja.

Anonymkode: d3b83...d4e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...