Minamemina Skrevet 17. januar 2017 #1 Skrevet 17. januar 2017 Hva pleier dere å trene i når dere trener ut? f.eks jogger ute? Vil ikke at ytterjakke skal stinke dritt om jeg jogger med den, men det er jo for kaldt å gå ut uten jakke. noen råd her?
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2017 #2 Skrevet 17. januar 2017 Ullundertøy under treningstøyet Anonymkode: dbaa8...130
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2017 #4 Skrevet 17. januar 2017 Da får du kjøpe Anonymkode: dbaa8...130
Ananas. Skrevet 17. januar 2017 #5 Skrevet 17. januar 2017 Lag på lag med ull, treningstøy, fleece etc., ut fra hva du har, og en vindtett tynn jakke utenpå. Google treningstøy vinter, så får du nok flere ulike forslag. Du bør kle deg godt, så om du mangler en form for ull/superundertøy så burde du vurdere å skaffe det om du ser for deg å jogge i minusgrader.
Inwe Skrevet 17. januar 2017 #6 Skrevet 17. januar 2017 Ullundertøy evt superundertøy om det ikke er sykt kaldt. Også har jeg en egen jakke tilpasset trening. Nå trener jeg ikke mye ute lenger, men var sånn jeg gjorde det før.
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2017 #7 Skrevet 17. januar 2017 Ull er uunnværlig vinterstid. Og du bør skaffe deg en løpejakke til dette formålet. Treningsklær vil alltid lukte litt svette etterpå, men det gjør vel ingenting om du kun bruker dem på trening (og vasker regelmessig selvfølgelig) Anonymkode: e572c...619
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2017 #8 Skrevet 17. januar 2017 Ullstilongs under løpetights. Ulltrøye under løpejakke. Ikke mer enn dette. Anonymkode: c4f18...218
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2017 #9 Skrevet 17. januar 2017 Hvor kaldt er det der du bor, da? Om det er 5-10 grader: litt tykk treningstights, litt tykk treningstopp, evt vindtett/vannavvisende jakke over dette igjen. Om det er kaldere: ulltrøye og ullstilongs/capri under. Jeg hater å være for varm. Jeg fryser heller de 5 første minuttene enn å være for varm de resterende 55... Man kan også varme opp inne, med dynamisk tøying for eksempel, og dermed ikke fryse når man går ut. Kjøp deg egne klær til trening. Å løpe i en vanlig ytterjakke blir fort ekkelt, ja. Anonymkode: d3b83...d4e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå