Gå til innhold

Ulvang vs annen ull

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg trenger ny ullgenser, og ser at disse Ulvang-genserne er "overalt", og de er jo ganske fine.. Men er prisen virkelig verdt det i forhold til en god og billigere ullgenser? Tenker på i forhold til f.eks denne, er jo nesten halve prisen..

https://www.magasinet.no/bekledning/genser-skjorte-vest/gensere/dovrefjell-ullgenser-koks-graa

Greit nok at Ulvang-genserne har litt sprekere design, men er kvaliteten bedre? Er det bedre ull? Holder den mer på varmen? Synes de Ulvang-genserne jeg har sett ser veldig tynne ut?

Anonymkode: 2f228...748

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ulvang rav genserene er best i test. Du kan sikkert finne testen på nettet.

Anonymkode: 8018a...74d

• Liker 2
Skrevet

Du får ullvang til 499 rundt om.

• Liker 1
Skrevet

Bruk gjerne Prisjakt.no for å finne best pris

• Liker 1
Skrevet
16 minutter siden, Silfen skrev:

Du får ullvang til 499 rundt om.

Kun til barn etter mitt søk?

Skrevet

Sport1 har iallfall inntil nylig hatt det til den prisen,

• Liker 2
Skrevet

Har Rav og er godt fornøyd med den. Men jeg har andre produkter fra Ulvang som jeg ikke er fornøyd med i ull. Genseren her har jeg ingen erfaring med. 

Anonymkode: ac7e7...725

• Liker 2
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg trenger ny ullgenser, og ser at disse Ulvang-genserne er "overalt", og de er jo ganske fine.. Men er prisen virkelig verdt det i forhold til en god og billigere ullgenser? Tenker på i forhold til f.eks denne, er jo nesten halve prisen..

https://www.magasinet.no/bekledning/genser-skjorte-vest/gensere/dovrefjell-ullgenser-koks-graa

Greit nok at Ulvang-genserne har litt sprekere design, men er kvaliteten bedre? Er det bedre ull? Holder den mer på varmen? Synes de Ulvang-genserne jeg har sett ser veldig tynne ut?

Takk for din posting her i dag :blomst:

Takket være deg, kom  jeg over Ulvang rav genserne til gode priser på GMAX, og jeg bestilte flere stk (både til meg selv og flere i familien) :) De er prøvd ut av flere i familien, og alle er svært fornøyde

• Liker 2
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har selv den genseren du har lagt med lenke til, den er knallgod! Ulla er ikke noe bedre i en Ulvanggenser, for meg er det viktigste at den er varm og ikke veldig dyr. Mener å huske jeg kjøpte min en hundrelapp billigere den gangen😊

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...