AnonymBruker Skrevet 16. januar 2017 #1 Skrevet 16. januar 2017 Sliter veldig med motivasjon til å komme meg på treningsstudio om dagen. Var mye flinkere til å trene før da jeg gjerne hadde to til tre økter i uka (mest egentrening, men også noen gruppetimer) men i løpet av det siste året så har det bare fristet mindre og mindre. Nå har det gått flere måneder siden sist jeg var på et treningssenter. Nå merker jeg på kroppen at det er på tide å trene igjen. Lurer på om noen har forslag eller erfaring med andre former for trening? Har sett litt på Crossfit, det frister litt, men koster ganske mye mer. Tar i mot forslag med et åpent sinn! Anonymkode: d027a...454
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2017 #2 Skrevet 17. januar 2017 Freeletics? P90X? Insanity? Evnt. Bar-training (om du har en tuftepark eller noe lignende i nærheten). Anonymkode: cc626...8a4
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2017 #3 Skrevet 17. januar 2017 Hei. Beste alternativet er rett utenfor inngangsdøren din. Hopp i tightsen og kom deg ut over dørterskelen! Gå en tur, jogg, finn en trapp, en bakke du kan gå opp og ned, en skogssti. Trenger ikke planlegge. Du finner dette mens du går. Viktigste er bare å komme ut døra. Anonymkode: 8b079...c88
Inwe Skrevet 17. januar 2017 #4 Skrevet 17. januar 2017 Regner med at å trene ute ikke hjelper motivasjonen. At du må gjøre noe nytt og gøy der du må møte opp og blir en del av et miljø? Hva med kampsport av noe slag? 1
Derpderp Skrevet 17. januar 2017 #5 Skrevet 17. januar 2017 1 minutt siden, Inwe skrev: Regner med at å trene ute ikke hjelper motivasjonen. At du må gjøre noe nytt og gøy der du må møte opp og blir en del av et miljø? Hva med kampsport av noe slag? Signerer. Mye kul kampsport der ute, man får god trening, hjernetrim og et godt miljø rundt seg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå