AnonymBruker Skrevet 16. januar 2017 #1 Skrevet 16. januar 2017 Har følt meg tjukk og oppblåst lenge nå. I dag kom endelig mensen. Hvor mange kilo vil forsvinne da? Er klar over at det bare er væske. Anonymkode: c51b0...8ac
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2017 #2 Skrevet 16. januar 2017 Det må du snakke med vekten om. Men sannsynligvis er det bare opphopet væske du mister. Anonymkode: 7b7be...d53
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2017 #3 Skrevet 16. januar 2017 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har følt meg tjukk og oppblåst lenge nå. I dag kom endelig mensen. Hvor mange kilo vil forsvinne da? Er klar over at det bare er væske. Anonymkode: c51b0...8ac ca 16 kg i uken. Anonymkode: ecd9d...3a3 5
Gjest Anthrax Skrevet 17. januar 2017 #4 Skrevet 17. januar 2017 Jeg slingrer med ca 1 kilo i løpet av uka
Inwe Skrevet 17. januar 2017 #5 Skrevet 17. januar 2017 Jeg varierer med ca. 3 kg ved mens, men dette er veldig individuelt. Noen svinger med 5 kg, andre svinger ikke i det hele tatt. Hvorfor henge seg opp i det? Slutt å ha veiedager rundt mens bare. Når jeg gikk ned i vekt begynte jeg fort å veie meg en gang i mnd. En gang i uka hadde alt for store svingninger grunnet syklus og ble bare deprimerende.
Gjest Hemoglobin Skrevet 17. januar 2017 #6 Skrevet 17. januar 2017 2-3 kg her. Noen ganger mer, noen ganger mindre.
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2017 #7 Skrevet 17. januar 2017 16 timer siden, AnonymBruker skrev: Det må du snakke med vekten om. Men sannsynligvis er det bare opphopet væske du mister. Anonymkode: 7b7be...d53 7 timer siden, Anthrax skrev: Jeg slingrer med ca 1 kilo i løpet av uka 4 timer siden, Inwe skrev: Jeg varierer med ca. 3 kg ved mens, men dette er veldig individuelt. Noen svinger med 5 kg, andre svinger ikke i det hele tatt. Hvorfor henge seg opp i det? Slutt å ha veiedager rundt mens bare. Når jeg gikk ned i vekt begynte jeg fort å veie meg en gang i mnd. En gang i uka hadde alt for store svingninger grunnet syklus og ble bare deprimerende. 4 timer siden, Hemoglobin skrev: 2-3 kg her. Noen ganger mer, noen ganger mindre. Takk for svar. Da håper jeg på 3kg eller mere... Anonymkode: c51b0...8ac
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2017 #8 Skrevet 17. januar 2017 Personlig verken mister eller legger jeg på meg. Anonymkode: 6ca68...9d7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå