Gjest Hemoglobin Skrevet 16. januar 2017 #1 Skrevet 16. januar 2017 Hei Jeg er ny her og har fått med meg at det finnes endel brukere med ufin oppførsel og med falsk agenda på KG. Jeg har bestemt meg for å blokkere så mange som mulig. Men hvem? For å ikke bedrive brukerdiskusjon i tråden ønsker jeg å få varsel på pm om de verste slik at jeg kan blokkere disse fra å kontakte meg. Kan du hjelpe meg?
Skywalker Skrevet 17. januar 2017 #2 Skrevet 17. januar 2017 Velkommen til forumet! En bruker som er ufin mot meg trenger ikke være ufin mot deg. Derfor synes jeg det kan være urettferdig å tipse på PM. Jeg tror det beste er at du blokkerer dem etter hvert som de dukker opp her i forumet. 3
Gjest Hemoglobin Skrevet 17. januar 2017 #3 Skrevet 17. januar 2017 13 minutter siden, Skywalker skrev: Velkommen til forumet! En bruker som er ufin mot meg trenger ikke være ufin mot deg. Derfor synes jeg det kan være urettferdig å tipse på PM. Jeg tror det beste er at du blokkerer dem etter hvert som de dukker opp her i forumet. Tusen takk! Jeg vil helst blokkere slike som er verstinger dvs de som bruker forumet til å skaffe seg nye uvitende damer. Slike som er utmattende å diskutere med. Jeg kjenner til to stk nå, men ønsker å være forberedt på hvilke brukere det er bortkastet å svare i tråder pga mentaliteten deres.
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2017 #4 Skrevet 17. januar 2017 Det blir for dumt å henge ut personer her. Anonymkode: 0c1b1...503 1
Gjest Axl Rose Skrevet 17. januar 2017 #5 Skrevet 17. januar 2017 Det finner du nok ut av selv hvem som plager mest.
Gjest Hemoglobin Skrevet 17. januar 2017 #6 Skrevet 17. januar 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det blir for dumt å henge ut personer her. Anonymkode: 0c1b1...503 Det er derfor jeg ber om pm. Jeg har lest her litt tidligere og sett at altfor mange bruker tid på å svare brukere det etterhvert viser seg å være bortkastet tid å bruke tid på. Jeg ønsker derfor å bli advart om hvilke brukere som er gjengangere slik at jeg slipper å lure på hva som egentlig foregår og dermed kan bruke tiden på brukere med godt omdømme.
Gjest Hemoglobin Skrevet 17. januar 2017 #7 Skrevet 17. januar 2017 6 minutter siden, Bootyhunter skrev: Det finner du nok ut av selv hvem som plager mest. Jeg vil mye heller være føre var.
Gjest snill scorpion Skrevet 17. januar 2017 #8 Skrevet 17. januar 2017 6 minutter siden, Hemoglobin skrev: Det er derfor jeg ber om pm. Jeg har lest her litt tidligere og sett at altfor mange bruker tid på å svare brukere det etterhvert viser seg å være bortkastet tid å bruke tid på. Jeg ønsker derfor å bli advart om hvilke brukere som er gjengangere slik at jeg slipper å lure på hva som egentlig foregår og dermed kan bruke tiden på brukere med godt omdømme. Ble plaget av noen sjølv men vet ikke hvem de er fordi de mest plagsomme poster som anonym bruker. De fleste er saklige her på KG og er ingen problem å diskutere med " heldig hvis " men du finner sikkert det motsatte også. Jeg har lært å overse og la vær å svare sånne folk.
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2017 #9 Skrevet 17. januar 2017 Vil ikke henge noen. Og har sluttet skrive under ved navn. Blokker dem etterhvert som de dukker opp. Anonymkode: 91192...e8e
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2017 #10 Skrevet 17. januar 2017 Du må nesten finne ut av det selv Anonymkode: 3b2d3...c0b
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2017 #11 Skrevet 17. januar 2017 9 timer siden, Hemoglobin skrev: Hei Jeg er ny her og har fått med meg at det finnes endel brukere med ufin oppførsel og med falsk agenda på KG. Jeg har bestemt meg for å blokkere så mange som mulig. Men hvem? For å ikke bedrive brukerdiskusjon i tråden ønsker jeg å få varsel på pm om de verste slik at jeg kan blokkere disse fra å kontakte meg. Kan du hjelpe meg? Det er ikke det, men flere opprettet flere brukerprofiler med mange forskjellige navn og sånt, men man kan sikkert sende deg en pm og si i fra til deg hvis folk er ufine i mot deg. Anonymkode: c7459...90a
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2017 #12 Skrevet 17. januar 2017 10 timer siden, Hemoglobin skrev: Hei Jeg er ny her og har fått med meg at det finnes endel brukere med ufin oppførsel og med falsk agenda på KG. Jeg har bestemt meg for å blokkere så mange som mulig. Men hvem? For å ikke bedrive brukerdiskusjon i tråden ønsker jeg å få varsel på pm om de verste slik at jeg kan blokkere disse fra å kontakte meg. Kan du hjelpe meg? Hvis du er ny her og i utganspunktet ønsker å blokkere så mange som mulig... Hvorfor lagde du deg en bruker her inne da? Anonymkode: aca1e...1a0 2
Faile Skrevet 17. januar 2017 #13 Skrevet 17. januar 2017 Dei eg har blokkert er berre dei eg oppfattar som trollebrukarar. No veit eg ikkje om det er det du er interessert i. Men ville informerer om kva slags brukarar eg synes det er verdt å blokkere.
Gjest Hemoglobin Skrevet 17. januar 2017 #14 Skrevet 17. januar 2017 2 timer siden, Faile skrev: Dei eg har blokkert er berre dei eg oppfattar som trollebrukarar. No veit eg ikkje om det er det du er interessert i. Men ville informerer om kva slags brukarar eg synes det er verdt å blokkere. Ja jeg tenkte også på trollebrukere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå