Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter et års tid med elendig hud og cystelignende kviser har jeg endelig fått kotnroll på huden igjen, men jeg ser at jeg har en del "groper" igjen rundt omkring. Er det noen som har tips til hva jeg kan gjøre? Ser at Swiss skin renewal anbefales av bloggere, men jeg stoler ikke helt på dem..

Anonymkode: cf0af...09b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dermarull hjalp ikke en dritt hos meg, men en del runder kjemisk peeling gjorde det litt bedre. 

Anonymkode: 9321a...cd0

• Liker 1
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dermarull hjalp ikke en dritt hos meg, men en del runder kjemisk peeling gjorde det litt bedre. 

Hva koster det, og gjøres det av hudleger?

Anonymkode: 13714...944

Skrevet

Anbefaler syremasker. Elemis Tri-enzyme Mask eller MD Formulations Firming Treatment. Pleier å ha de på over natta nå som huden er vant til dem, anbefalt virkningstid gjør ikke så veldig stor forskjell, men man må prøve seg litt fram. Arr som er veldig dype må du kanskje vurdere å få fylt med filler for å få huden helt glatt.

Anonymkode: 7e266...591

Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva koster det, og gjøres det av hudleger?

Anonymkode: 13714...944

Dyrt :sukk: Betalte 3000,- pr gang, både hudleger og kosmetiske sykepleiere utfører det. Du må bruke tretinoin (krem) noen uker før du kan ta peelingen, så ville startet med resept hos legen og tatt det derfra. 

Skrevet (endret)
På 17.1.2017 den 0.10, AnonymBruker skrev:

Dyrt :sukk: Betalte 3000,- pr gang, både hudleger og kosmetiske sykepleiere utfører det. Du må bruke tretinoin (krem) noen uker før du kan ta peelingen, så ville startet med resept hos legen og tatt det derfra. 

Hvilken type kjemisk peeling var det du tok(TCA?), og hvor fikk du gjort det? :)

Endret av *Verdande*
Skrevet

Syremasker har hjulpet meg litt. Slet med akne i mange år. Er ikke helt fornøyd enda, så vurderer kjemisk peeling. Har hørt at disse dermarollerne har liten effekt på arr fra de jeg kjenner som har prøvd, men det kan jo være individuelt. 

Anonymkode: 36c99...c58

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...